Wij maken onze eigen regelsquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef QuarterBack het volgende:
Volgens
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Is alles hier al ruim 37x in de fout
Gelukkig heeft niemand het gezien
De heks is er alquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Als dat geen sprookjeshuwelijk wordt
We beginnen weer bij 0.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, nu heeft haar ex het gedaan?
Done.quote:
Het cosnummer van de TT gewistquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat heb ik vereerd gedaan??
Dat kan door zoveel ervaringen in het leven komen. Alleen ik geloof haar minderwaardigheidsgevoel niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:39 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik vraag me af waar dat laag gevoel van eigenwaarde van haar vandaan komt. Ze maakt nogal rare keuzes ...
meer een Shellyquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
inderdaad... ik voel me de franny van de cos nu
Is al weer klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat heb ik verkeerd gedaan??
toch ??quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ooooh ja, dom!!! sorry mensen en bedankt voor de fixquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Het cosnummer van de TT gewist
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef schizolientje het volgende:
T. ik wil jou nie kwijt
F ik jou ook niet
T. weet je het zeker.
En dan weer de zielige Tim praat, en veel gezucht in de mic en Frannie gaat er weer helemaal als een peute in mee
hij maakt tvquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Tuurlijk niet.Is al weer opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verderquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.
morgen is eerst christel aan de beurtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
Die zoop zelf ook als een tierelier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Ranah het volgende:
hij kijkt uit naar huisje boompje beestje
Nee, dat denk ik ook, Erik zal wel de gouden ticket krijgen zoals Tim dat noemtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Maar wel een Harley.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig heeft Papa Franny geen Hummer
Dat klinkt ook niet echt romantisch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
Dit klopt wel idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die familie kijkt toch ook streams? Ik denk dat de vloeken en verwijten nu door het huis vliegenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Annelies1980 het volgende:
oooh wat is die viespeuk weer aan het slijmen bij zijn dinnie zeg... en die zware adem er ook bij...
nou,nou,nouquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zoop zelf ook als een tierelier.
Waar ik echt niks van snap.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
morgen is eerst christel aan de beurt
Nee Mootie, Christel moet en zal op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ik echt niks van snap.
Waarom maken ze zich zo druk om een overduidelijk grapje. Ook door de alcohol?
op dat moment voelde hij zich koning, kwam hiske binnen die hij niet moet, en een stok om christel mee te slaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
als een 13 jarig grietje dat stiekem aan een breezer zit te lurkenquote:
Dat,en een reden om een confrontatie aan te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef rowan634 het volgende:
erik, his en adriaan willen naar huis, volgens tim
HISKE gaat NERGENS heen!
Laten zien hoe stoer hij is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat,en een reden om een confrontatie aan te gaan.
Dat is zijn karakter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laten zien hoe stoer hij is.
Watje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
ik kan er niet meer naar luisteren
loop maar weer wegquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: mijn turkse familie is echt heftig
Gerrit: o dus wat hier was is nog rustig poeh
![]()
![]()
Shelly: mijn vader lijkt niet op een turk, maar meer op een surinamer of antiliaan.
Kijk, dat heeft ze wel door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef Ranah het volgende:
hiske voegt niets aan de groep volgens franny
Nu nog inzien dat voor haar hetzelfde geldt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk, dat heeft ze wel door.
Shelly lijkt ook niet half turksquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: mijn turkse familie is echt heftig
Gerrit: o dus wat hier was is nog rustig poeh
![]()
![]()
Shelly: mijn vader lijkt niet op een turk, maar meer op een surinamer of antiliaan.
Sjel lijkt meer op pipo de clown dan op een turk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Shelly lijkt ook niet half turks
Franny ook niet, maar altijd van je af schuiven dat doen ze allemaal daar, zo voegt niemand iets toequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef Ranah het volgende:
hiske voegt niets aan de groep volgens franny
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu nog inzien dat voor haar hetzelfde geldt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Shelly lijkt ook niet half turks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |