quote:
Jens nu tegen Mylene: Er worden hier sick mind games gespeeld ..wees daar van bewust...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had er al 's morgens met Lotus over.![]()
Heel vreemd.
zuigneigingenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:01 schreef rowan634 het volgende:
franny begint uit onzekerheid maar haar eigen vinger te pijpen!
[ afbeelding ]
Top!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens: Tim was bezig met stemmingmakerij. Ik laat hem razen. Denk niet dat ik hetzelfde denk als hij, want dat is niet zo. Laat je niet te veel beïnvloeden, maar blijf bij jezelf. Mylene: wat een shit heey.
Ah, alleen praten was het dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
Tim vraag aan Franny of ze alleen wil praten.
'Kan', zucht Franny.
Zeg nou gewoon eens een keer nee tegen die eikel Franny
Alleen praten als in met geen anderen erbij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, alleen praten was het dus.
toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat geveinsde begripvolle stemmetje dat hij bij Tranny opzet.
Snappumquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Alleen praten als in met geen anderen erbij.
Error.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
gffr de gffr, zit is als enige bij die mylene
EEN VAN JULLIE DRIE!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie
Jullie
Tim verheft zijn stem .
Ik ben bij je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
Moet ook verslagen worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
succes daar, ik ga naar timquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben bij je.![]()
Maar de streams zijn nu weg.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Deze twee willen zo snel mogelijk trouwen met elkaar.
En de wereld met kindjes vervuilen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Deze twee willen zo snel mogelijk trouwen met elkaar.
Hij mag verhaal halen toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef Soulraven het volgende:
Pff. Je wordt nu wel erg vermoeiend, Tim.
snauwerige domme kut is het.quote:
Aardig wat biertjes op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Tim bezopen? Val net in een hevige woordenwisseling
Hij heeft volgens mij 3 of 4 halve liters bier gedronken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er zit aardig wat bier al in ...quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een mini tim en frannyquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de wereld met kindjes vervuilen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan noem je mij een natte scheet.
Dat ben je toch ook?
rustaaaaagquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef tonja het volgende:
Wow Franny is er klaar mee dat Tim zich boven haar zet.
Go Franny!![]()
Godverdetiefusteringpleuris zout nou eens op met die klote sl's
ok ok dat is best wel watquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij 3 of 4 halve liters bier gedronken.
Dat dacht ik ook, maar het was een SL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef Ranah het volgende:
je noemt mij een natte scheet en ik bet er klaar mee dat je jezelf boven mij zet, daar ben ik klaar mee
tim valt zowaar even stil
Nu nog de streamlockman opsluiten en dan is het echtquote:
nee want het komt altijd goedquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef Ranah het volgende:
tim moet blijven, deze ontwikkeling bij franny en hem willen we toch allemaal meemaken
Nu is het Tim zelf. Normaal kan ze tim wel op de mensen afsturen waar ze boos op is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef QuarterBack het volgende:
En daar gaat zielige onzekere depressive Frenny act down the drain, nix zielig onzeker en depressief, een kutwijf die ziet dat haar spelletje niet langer standhoud
Ik zou je bijna maar dan ook bijna gelovenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef Ranah het volgende:
tim moet blijven, deze ontwikkeling bij franny en hem willen we toch allemaal meemaken
Noem je dat janken.......Die gast is niet goed wijs......Moet zo snel mogelijk optyfen............quote:
quote:
Toon is wat medelevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Noem je dat janken.......Die gast is niet goed wijs......Moet zo snel mogelijk optyfen............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gescript door de feboquote:
bewijs dat Tim wel degelijk in contact staat met de goden, als Tim jankt gaat het keihard regenenquote:
weerwoordquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef Bonken het volgende:
Ho eens even, wat heeft Franny in Godsnaam misdaan dat ze nu zo'n preek verdiend heeft?![]()
Bij mij wel en daar ook.quote:
Erik lijkt mij sowieso een van de drie, verder geen idee.quote:
Wat Tim niet weet is dat steeds meer mensen klaar zijn met de Petertjes..quote:
jens zei niet van nietquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Toon is wat medeleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Tim niet......
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Alles wordt 'weerlegt'. Meester duldt geen kritiek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef yaello het volgende:
Nogmaals ik loop niet alleen maar rondjes, mensen komen naar mij toe
Adriaan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Erik lijkt mij sowieso een van de drie, verder geen idee.
Oh ja, een eigen mening. Brrrr ...quote:
bouweeeeeeeeeeeehquote:
dat is ook kletskoek, niemand, Erik roept al 3 nominaties naar huis te willen en verder niemandquote:
Meest geile vriendin die je ooit hebt gehad.quote:
adje wil ook wel/niet/wel/niet/wel/nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:15 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
dat is ook kletskoek, niemand, Erik roept al 3 nominaties naar huis te willen en verder niemand
adje blijftquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
adje wil ook wel/niet/wel/niet/wel/niet
Om het orgel waterpas te zetten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Handig is ze wel als je draaiorgelspeler bent
Dan kwijlt ze uit beide mondhoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om het orgel waterpas te zetten?
Nee als centenbakkiequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om het orgel waterpas te zetten?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kwijlt ze uit beide mondhoeken.
Dat geld kunnen ze ook wel in een ander gat gooien.quote:
Ja, zo'n vriendin moet je niet willenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tranny is letterlijk een opblaaspop die een eigen willetje heeft, ik snap wel dat tim dat irritant vind![]()
![]()
echoooooooooooquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat geld kunnen ze ook wel in een ander gat gooien.
Moeilijker bereikbaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat geld kunnen ze ook wel in een ander gat gooien.
Hoi Jordyquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef yaello het volgende:
Ouders van Franny, kijken jullie weer mee?
Welja. Ze was woensdagochtend des duivels, omdat ze bang was dat Tim niet naar huis zou gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Tim denkt dat hij op goede voet staat met His.
Ik dacht dat zij zijn bloed wel kon drinken?
Nah, vind je? Camera kon zelfs naar binnen kijken.quote:
En Franny beaamde datquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik merk af en toe dat ik jou een beetje begin kwijt te raken
Je voelt gewoon dat ze niet lang boos kan blijven ... of de aandacht erbij kan houden ...quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef yaello het volgende:
Franny is er een beetje klaar mee volgens mij
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef snetje het volgende:
Oei ..Gerrit beweerd nu dat hij zijn stemmen gaat verdelen ..op mensen die naar huis willen ..Shelley trapt erin...
Oké,quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, vind je? Camera kon zelfs naar binnen kijken.
Klopt, ze durft niet eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef Bonken het volgende:
[..]
Je voelt gewoon dat ze niet lang boos kan blijven ... of de aandacht erbij kan houden ...
Gewoon: "Benen wijd" roepen.quote:
Maar wel helpen met die ringquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja. Ze was woensdagochtend des duivels, omdat ze bang was dat Tim niet naar huis zou gaan.
De Cos ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik Timothy niet ben![]()
Waar heb je dat orgel dan nog voor?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon: "Benen wijd" roepen.
Herhaling helpt heel goed bij indoctrinatie schijnt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef yaello het volgende:
Tim: ik begon niet he...
En de discussie kan weer opnieuw beginnen. Mijn god, die jongen is verschrikkelijk
Hullie begonne jonguhquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Ranah het volgende:
je bent zo fel, zo prikkelig
tim: maar ik begon nietzij begon
Een pijporgel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar heb je dat orgel dan nog voor?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Herhaling helpt heel goed bij indoctrinatie schijnt.
De knelkoppeling is niet gelukt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik merk af en toe dat ik jou een beetje begin kwijt te raken
quote:
Hij trekt dit zo slecht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:24 schreef rowan634 het volgende:
tim werd door een drietal aangevallen
franny: dat is niet waar man, heb ik jou aangevallen?
tim: ja je zei je doet stoer
Met Tim valt geen gesprek te voeren. Zodra iemand een (steekhoudend) argument aanvoert krijg je een reactie in de trant van 'ja maar zij....'quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:24 schreef Ranah het volgende:
dat klinkt toch kinderachtig?
tim begint over lotus
ik moet bij jou altijd aan bjorn denken.. passief agressief of was dat LL-getikt (waar is zequote:
dat was onze lieverd LL aka borrelnootjequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet bij jou altijd aan bjorn denken.. passief agressief of was dat LL-getikt (waar is ze)
Met andere woorden,jullie dienen rekening met mij te houden.En ik duld geen tegenspraak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef Ranah het volgende:
dit is mijn karakter en jullie weten dat !
inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met andere woorden,jullie dienen rekening met mij te houden.En ik duld geen tegenspraak.
En: Ik ben zoals ik ben en dat is helemaal okéquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met andere woorden,jullie dienen rekening met mij te houden.En ik duld geen tegenspraak.
U gaat door voor de magnetron!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef juul. het volgende:
Heeft ie de zieligheidkaart al getrokken, zat ff bij Jens
yep,quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef juul. het volgende:
Heeft ie de zieligheidkaart al getrokken, zat ff bij Jens
Doortrapt, ze heeft het neuken met Timo even hard nodig al Timo zelf, en dat heeft niets met liefde te maken maar met bestaansrechtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef rowan634 het volgende:
dit verbaast me niks!
franny is zwak!
De iglo waar ze nu inzitten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
En waar gaan ze dan slapen want niemand wil die konijnen hebben.
in de iglo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
En waar gaan ze dan slapen want niemand wil die konijnen hebben.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef Ranah het volgende:
kijk maar uit met peuk opsteken in die cel na die scheet
Wat is het toch een fijne gozer eigenlijk.De ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
En: Ik ben zoals ik ben en dat is helemaal oké
Echt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De iglo waar ze nu inzitten?
De slaapdeal was rondquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef schizolientje het volgende:
liep hij nou gewoon weg bij Franny?
Ik zou 'm zo in huis nemen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is het toch een fijne gozer eigenlijk.De ideale schoonzoon.
Die heeft echt zin een geile beurt.quote:
Daar heeft hij zijn stinkmatras neergelegd.quote:
naar de rookcelquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef schizolientje het volgende:
Denk het wel, hoorde hem niets zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef schizolientje het volgende:
Zal ze van opknappen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft echt zin een geile beurt.
en dan blijft ze braaf zitten wachten als een hondje. Echt, die fam moet nu in de auto stappen en haar weghalen daar, wegg bij haar loverboyquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mogen ze niet meer in de silo slapen?
'respect moet je verdienen'quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jullie hebben echt geen respect voor Tranny![]()
Eerst afwachten of ie niet oprot na de stemmingen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dan blijft ze braaf zitten wachten als een hondje. Echt, die fam moet nu in de auto stappen en haar weghalen daar, wegg bij haar loverboy
Net wou ze nog liever bij Kathy slapenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef rowan634 het volgende:
dit verbaast me niks!
franny is zwak!
Oh, nu heeft haar ex het gedaan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
Net wou ze nog liever bij Kathy slapen![]()
Vraag me wel eens af hoe slecht die ex van haar moet zijn geweest dat ze nu nog steeds achter die Tim aanhobbelt ...
Martelehofkequote:
Geen ex toch? Maar die haar ongewenst is binnengetreden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, nu heeft haar ex het gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |