We lopen naar de ingang en daar staat een groot bord: Verboden voor mensen met epilepsie!
Voor mij kon dat feestje daarom dus helaas niet doorgaan. Weet iemand waarom de pandadroom niet geschikt is voor mensen met epilepsie...wordt er veel stroboscooplicht gebruikt ofzo..?
Heb niet van gemerkt dat er veel geflitst werd
Maar goed, het is vervelend dat jullie niet in de Pandadroom konden, maar in de 3e ruimte is educatieruimte en jullie konden ook wel gaan vermaken
quote:er werd geflitst als die boom naar beneden kwam
Op zondag 5 januari 2003 11:36 schreef Ooze het volgende:
Heb niet van gemerkt dat er veel geflitst werd![]()
quote:Bij de vogelrok stond geen bord dat t niet mocht.
Op zondag 5 januari 2003 11:47 schreef modestus het volgende:
dan mocht je waarschijnlijk ook niet in de vogelrok?
quote:Heel even is al teveel
Op zondag 5 januari 2003 11:36 schreef Ooze het volgende:
Stroboscopisch licht in de hoofdshow? :0Heb niet van gemerkt dat er veel geflitst werd
![]()
quote:Hehe, Euro Disney bestaat niet meer, het is Disneyland Paris
Op zondag 5 januari 2003 17:00 schreef MoJo het volgende:
Je hebt weinig gemist..Die in Euro Disney is veel gaver.
quote:Disneyland Resort Paris
Op zondag 5 januari 2003 18:35 schreef Stratus het volgende:[..]
Hehe, Euro Disney bestaat niet meer, het is Disneyland Paris
quote:Toch hoor ik van veel mensen dat t erg leuk was...
Op zondag 5 januari 2003 17:00 schreef MoJo het volgende:
Je hebt weinig gemist..Die in Euro Disney is veel gaver.
Wellicht dat je zonder brilletje de film toch kan zien, alleen is ie dan niet 3D en zie je de helft dubbel.(met brilletje ook trouwens Het stroboscoopeffect is amper te zien. Het is mij iig nog nooit opgevallen.
quote:Het gaat (bij mij) vooral om snel knipperend licht zoals een stroboscoop.
Op maandag 6 januari 2003 12:30 schreef Koningin het volgende:
Ik wist niet eens dat zo'n lichtsoorten invloed hadden op mensen die epilepsie hebben![]()
Weer iets geleerd vandaag
WTF??? ik til hem wel hoor, no problem!! Nee meneer dat mag niet....
Ik denk dat dat ook te maken heeft met die epilepsie. Ik heb niets zien flitsen, je schrikt nergens van, je staat niet onder stroom, niks..
In de Droomvlucht, dan hang je idd in bakjes en daar kun je niet zomaar uitkomen als je niet goed kunt lopen. Dat klopt wel.
In de Pandadroom zit je gewoon in een bioscoopzaal. De rolstoelers uit onze groep hebben gewoon de film gezien.
quote:Ik denk dat jij niet helemaal begrepen hebt dat t hier om EPILEPSIE gaat, daarbij zit je (normaal gesproken) NIET in een rolstoel...
Op maandag 13 januari 2003 15:44 schreef YPPY het volgende:
Je verward Pandadroom met Droomvlucht.In de Droomvlucht, dan hang je idd in bakjes en daar kun je niet zomaar uitkomen als je niet goed kunt lopen. Dat klopt wel.
In de Pandadroom zit je gewoon in een bioscoopzaal. De rolstoelers uit onze groep hebben gewoon de film gezien.
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:14 schreef Petracev het volgende:[..]
Ik denk dat jij niet helemaal begrepen hebt dat t hier om EPILEPSIE gaat, daarbij zit je (normaal gesproken) NIET in een rolstoel...
Maar het was wel erg leuk ja.. ik weet niet hoe het is om epilepsie te hebben maar ik weet wel dat toen ik er was een aantal mensen het te eng vonden en die konden dan ook gewoon weglopen..
Of maakt dat niet uit in jouw geval?
Jammer iig, het was echt leuk.
Daarnaast zijn de pixels (druk je dat wel zo uit??) best groot, wat ook weer lastiger kijken is, en het beeld trilt bestwel, dus geen goede combinatie als je epilepsie hebt!
(je kunt het natuurlijk proberen, je weet zelf of je snel last hebt van dat soort beelden, zorg in ieder geval dat er iemand bij is die bekend is met jouw insulten zodat diegene in kan grijpen als het fout gaat)
quote:Meestal is het dan te laat
Op maandag 13 januari 2003 17:22 schreef heaven7 het volgende:...en die konden dan ook gewoon weglopen..
quote:Das toch hetzelfde
Op zondag 5 januari 2003 14:18 schreef Petracev het volgende:[..]
Bij de vogelrok stond geen bord dat t niet mocht.
Volgens mij was het geen stroboscooplicht maar was het de flits van de camera die heel snel achter elkaar fotoos maakte. Laserlicht is trouwens geen probleem.
quote:Ik zeg ook niet dat t verschil maakt..ik merk alleen op dat t (volgens mij) geen stoboscoop was...
Op maandag 13 januari 2003 17:31 schreef vosss het volgende:[..]
Das toch hetzelfde
Dat geflits zag je nl. maar één keer, dus ging ik er vanuit dat t de camera was. In t donker valt dat natuurlijk extra op.
quote:Dat weet ik heel goed. Maar boven mij staat iets over gehandicapten in een rolstoel die in in de pandadroom mogen omdat ze er niet uit kunnen klimmen. Maar in de pandadroom valt niets te klimmen. In droomvlucht wel. Daarom denk ik dat de poster boven mij de attracties door elkaar heeft gehaald.
Op maandag 13 januari 2003 17:14 schreef Petracev het volgende:[..]
Ik denk dat jij niet helemaal begrepen hebt dat t hier om EPILEPSIE gaat, daarbij zit je (normaal gesproken) NIET in een rolstoel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |