FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Polisblad zorgverz. niet vindbaar in digitale postvak.
Zomaar-een-Chineesdonderdag 28 februari 2019 @ 20:41
Volgens mijn zorgverz. is alle post inclusief polosblad ook beschikbaar in mijn digitale postvak. Ik vind hem echter niet. Wel alle rekeningen uit 2018. Wordt er voor het polisblad weer zo'n rare uitzonderng gemaakt wie weet dit?

Polisblad voor 2018 vind ik ook niet. Vaag.
Boca_Ratondonderdag 28 februari 2019 @ 20:42
Ik krijg ‘m via de gewone post.
Zomaar-een-Chineesdonderdag 28 februari 2019 @ 20:47
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg ‘m via de gewone post.
Ja daar was ik al bang voor. Dit was bij PWZ ook. Gut.
Messinadonderdag 28 februari 2019 @ 21:13
Bij Univé staat het gewoon in m'n postvak. Heb ook geen papieren versie gehad.
silliegirldonderdag 28 februari 2019 @ 21:18
Ik heb hem bij CZ ook digitaal in mn postvak.
Zomaar-een-Chineesdonderdag 28 februari 2019 @ 21:18
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
Messinadonderdag 28 februari 2019 @ 21:24
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
Hebben ze geen service via email? :P
Zomaar-een-Chineesdonderdag 28 februari 2019 @ 21:37
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Hebben ze geen service via email? :P
Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.
sjorsie1982vrijdag 1 maart 2019 @ 17:57
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.
heb je geen telefoon meer?
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 08:01
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
En bellen is eng ...
baskickzaterdag 2 maart 2019 @ 08:26
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Volgens mijn zorgverz. is alle post inclusief polosblad ook beschikbaar in mijn digitale postvak. Ik vind hem echter niet. Wel alle rekeningen uit 2018. Wordt er voor het polisblad weer zo'n rare uitzonderng gemaakt wie weet dit?

Polisblad voor 2018 vind ik ook niet. Vaag.
En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:07
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 08:26 schreef baskick het volgende:

[..]

En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?
Een helpmiep stond mij na 16 minuten te woord. Ze zei dat ze het zou toesturen en het ook beschikbaar zou zijn in mijn postvak. Ik heb zojuist gekeken. Geen e-mail en geen polisblad in mijn postvak. Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga. Waarom overkomt mij deze shit altijd. Wat heb ik gedaan om dit te verdienen. Ik ben geboren met shitgenen en dit is mijn extra verdiende loon ofzo. Ik heb screenshots gemaakt van de summary van mijn polis hopelijk mag dit ook. Wel jammer.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:10
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga.
Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.
Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
investeerdertjezaterdag 2 maart 2019 @ 15:19
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
Doe even niet zo discriminerend.
probeerzaterdag 2 maart 2019 @ 15:22
De tering wat triest dit ..

TS, je doet je reputatie weer eer aan hoor.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:22 schreef probeer het volgende:
De tering wat triest dit ..

TS, je doet je reputatie weer eer aan hoor.
Wat voor reputatie?
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:25
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:19 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Doe even niet zo discriminerend.
Het is de waarheid.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:31
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?
Zeer zeer slecht. Maar van een welvarend progressief strevende Nederland verwacht ik anno 2019 veel beter.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:33
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:32 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Zeer slecht. Maar van Nederland verwacht ik beter.
Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders. Ik heb zelf niks te klagen over ons systeem, integendeel.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders.
Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister. Punt is dat ik vermoed dat deze stomme verzekeraar weer zo'n stupide hollandse regel heeft dat ze het polisblad alleen per post versturen. Zo typisch Hollands.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:37
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister.
Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:39
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zo typisch Hollands.
Typisch Hollands zijn molens, klompen, tulpen, hagelslag, bitterballen en drop. Niet een papieren polisblad.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.
Helpdesks woeden uitbesteed aan belcentra. De wachttijden bij deze verzekeraar zijn minstens tien minuten dus ik denk dat dat het geval is. Gister was dit 16 minuten. Dan spreken ze als een politicus dat alles zal goedkomen. En weer moet je wachten. Tot ze je weer naaien omdat belmiep niet weet wat voor beleid het bedrijf heeft.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:41
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Helpdesks woeden uitbesteed aan belcentra. De wachttijden bij deze verzekeraar zijn minstens tien minuten dus ik denk dat dat het geval is. Gister was dit 16 minuten. Dan spreken ze als een politicus dat alles zal goedkomen. En weer moet je wachten. Tot ze je weer naaien omdat belmiep niet weet wat voor beleid het bedrijf heeft.
+1 generalisatie
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:39 schreef r_one het volgende:

[..]

Typisch Hollands zijn molens, klompen, tulpen, hagelslag, bitterballen en drop. Niet een papieren polisblad.
Je vergeet omslachtig denken. Molens klompen koop je nog alleen in Volendam of een toeristenwinkeltje.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:42
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Je vergeet omslachtig denken. Molens klompen koop je nog alleen in Volendam of een toeristenwinkeltje.
Die vergeet ik niet, die hoort niet in het rijtje thuis.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet, die hoort niet in het rijtje thuis.
Die hoort zeer zeker in dat rijtje thuis. Molens en klompen daarentegen zijn al lang passe.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:46
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Die hoort zeer zeker in het rijtje thuis.
+2 generalisatie
quote:
Molens en klompen zijn al lang passe.
We hebben er anders nog 1208 ergens verstopt staan: https://www.molendatabase.nl/nederland/

En mijn buurman loopt nog op klompen :')
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:48
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef r_one het volgende:

[..]

+2 generalisatie

[..]

We hebben er anders nog 1208 ergens verstopt staan: https://www.molendatabase.nl/nederland/

En mijn buurman loopt nog op klompen :')
Jij loopt op klompen en je familie onderhoudt een molen?

Ergens verstopt ja. Precies.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:49
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Jij loopt op klompen en je familie onderhoidt een molen?
Nee, moet dat?

+3 generalisatie
quote:
Ergens verstopt ja. Precies.
Ja, ze vallen ook amper op, zo middenin het weiland of langs de waterkant. Zet er een koe voor en je ziet ze al niet meer.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, moet dat?

+3 generalisatie
Voeg daar betweterig, trutttig, hoogmoedig aan toe.

Truttig, betweterig, omslachtig denkend, hoogmoedig. Naast openmindended, algemeen vriendelijk, intelligent, hoog gevoel voor etiquette. Dat omschrijft de Hollander en is zeker waar. Verder kun je molens en klompen weglaten die zijn uit jullie cultuur vervaagd.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:55
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Voeg daar betweterig aan toe.

Truttig, betweterig, omslachtig denkend, hoogmoedig. Naast openmindended, algemeen vriendelijk, intelligent, hoog gevoel voor etiquette. Dat omschrijft de Hollander en is zeker waar. Verder kun je molens en klompen weglaten die zijn uit jullie cultuur vervaagd.
Prima kerel.

Had je verder nog vragen over je zorgverzekering?
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Prima kerel.

Had je verder nog vragen over je zorgverzekering?
Ziedaar, hoogmoed. Badinerende houding.
r_onezaterdag 2 maart 2019 @ 15:56
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ziedaar, hoogmoed. Badinerende houding.
Nee, on topic.
Zomaar-een-Chineeszaterdag 2 maart 2019 @ 15:57
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, on topic.
Zie betweterig, en intelligent.
Armani XLzaterdag 2 maart 2019 @ 17:28
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Zie betweterig, en intelligent.
Moeten we je topic maar richting Klaagbaak sturen?