Ja da is, maar vind zijn weerwoord wel vaak erg creatief. Poëtisch bijnaquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, dan kunnen we vrijuit grapjes maken over mexicano's en zijn omvang zonder een weerwoord te krijgen
ook als je niet in de fik vondquote:
ik vind zijn woordkeuze erg vijandig, mag wel wat minderquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja da is, maar vind zijn weerwoord wel vaak erg creatief. Poëtisch bijna
vindtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ook als je niet in de fik vond
tenzij je dat onprettig vind en het niet fijn vind om vernederd te worden, dan niet want ik heb veel respect voor je
Ja nee, kijk dan:quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind zijn woordkeuze erg vijandig, mag wel wat minder
Dit is toch mooiquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou op mijn lul tuffen en het vuur uit proberen te swaffelen
haha zodat ze lachend dood kan brandenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou op mijn lul tuffen en het vuur uit proberen te swaffelen
dit was dan ook een keer positief bedoeld, ik dacht meer aan die zinnen die meer scheldwoorden hebben dan inhoudquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee, kijk dan:
[..]
Dit is toch mooi
haha groentequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Quotidien het volgende:
@:der_mann snijd je met je opmerkingen ook je groente ipv met een mes?
Die zie ik niet zo veel van Hermiequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit was dan ook een keer positief bedoeld, ik dacht meer aan die zinnen die meer scheldwoorden hebben dan inhoud
dan zal dat wel aan mij liggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo veel van Hermie
zit niet in mequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo veel van Hermie
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zegt ook dat forse pik belangrijk is [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee altijd vriendelijk jijquote:
jammer he, dat vrouwen eisen stellenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
het is net Anoukquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met je uitgelubberde doos vieze kech
wauw, doe normaal man, dit is niet de nieuwe policyquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet mcgrath zich maar niet als een debiel gedragen
Altijd zo boosquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met je uitgelubberde doos vieze kech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |