SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:01 schreef TARDIS. het volgende:
VK forceer het alsjeblieft niet zokom op
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?
Als je niet bekend bent met grijze gebieden en een tikkeltje nuance wel ja. Maar daar vraagt volgens mij niemand om.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.
Wil je eindelijk eens leren op een oude fiets?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil ook iets zeggen over mods maar ik wil mijn kansen bij Samzz niet verpesten.
VK buiten sluitenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |