1 fucking zin zonder die smiley erachter, probeer het eens Samuel24quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook.Ben heel kwetsbaar.
Wildpoepen wordt anders streng bestraftquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar zo'n lieve jongen als jij komt toch niet in de gevangenis?
Laat die jongen tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
1 fucking zin zonder die smiley erachter, probeer het eens Samuel24
Oei daar heeft PZ wel een punt Samuelquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wildpoepen wordt anders streng bestraft
Waar heb je 't over?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet dat gekneus in deze sc.
Jij bent er toch ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg je ook eens een lange sliert naar binnenquote:
Ik heb het gesneden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je ook eens een lange sliert naar binnen
De nieuwe regels gelden forumbreed dus iedereen mag even weinig.quote:
Dan ga je toch naar een van de andere 20 slowchats waar je ook in post? Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze mij ook aangeraden op pray the gay away kampquote:
Was weinig succesvol dan dat kampquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook aangeraden op pray the gay away kamp
PZ puur vuur🔥quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Was weinig succesvol dan dat kamp
Niet gelezen, dus gelden niet voor mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De nieuwe regels gelden forumbreed dus iedereen mag even weinig.
Jammer dat je het niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook aangeraden op pray the gay away kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |