kappequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Er worden homozaken besproken dus dacht dat je dat wel interessant zou vinden
En dat is?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze komt over als een djedje
eyquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:49 schreef Mariocash het volgende:
Het loopt helemaal uit de hand hier.
Je bedoelt wat die buitenlander net zei? Nee joh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Er worden homozaken besproken dus dacht dat je dat wel interessant zou vinden
Ben je een beetje racistisch Samuel?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je bedoelt wat die buitenlander net zei? Nee joh.
Nee ben ik niet. Ik hou van Limburgers, ze zijn lief.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben je een beetje racistisch Samuel?
In de 2e helft begon het pijnlijk te worden. Feyenoord had er in de 1e helft gewoon 1 of 2 in moeten schieten.quote:
Een hommo die discrimineertquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je bedoelt wat die buitenlander net zei? Nee joh.
HAAAAAAAquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Ik hou van Limburgers, ze zijn lief.
Ik denk dat het dan niet al te goed afgelopen zou zijn met mij. Zeker als ik in die tijd per ongeluk onverhoopt in de gevangenis zou belanden ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een hommo die discrimineert![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk had je 50 jaar geleden moeten leven
Dat denk ik ook Samuel24quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:55 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan niet al te goed afgelopen zou zijn met mij. Zeker als ik in die tijd per ongeluk onverhoopt in de gevangenis zou belanden ofzo.
Maar zo'n lieve jongen als jij komt toch niet in de gevangenis?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:55 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan niet al te goed afgelopen zou zijn met mij. Zeker als ik in die tijd per ongeluk onverhoopt in de gevangenis zou belanden ofzo.
Dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar zo'n lieve jongen als jij komt toch niet in de gevangenis?
Ik zal je beschermen tegen het kwaad Samuelquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook.Ben heel kwetsbaar.
Nou....tranentrekkend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen tegen het kwaad Samuel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |