abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 november 2000 @ 23:54:45 #1
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_507298
Ik mocht Desiree altijd wel ,maar na haar actie van vanavond om Robin met 2 pnt. te nomineren,is ze voor mij helemaal afgedaan wat een dolksteek in de rug zeg,v/d week zei ze nog als ik een knuffel wil ga ik naar Robin ,dat is de enigste bij wie ik terecht kan,en dan nomineert ze hem,ik kan er met m'n kop niet bij.
Maar ja jammer,ze zit er dus weer niet bij,nou ja volgende keer is het woord aan ons,dus dan moet er maar wat geld tegen aan worden gegooid als ze maar gaat moven!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_507315
Jah helemaal mee eens! Overgens moet ik er wel bij zeggen dat ik de reden waarom een beetje gemist hebt. Weet iemand misshcien waarom die desiree nou Robin 2 punten heeft gegeven?
Praw
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 00:01:37 #3
862 Arcee
Look closer
pi_507326
Mee eens. Ik begreep er ook hélemaal niks van. Alsof ze met de anderen meer heeft dan met Robin... Zelfs met Koos heeft ze nog meer dan de anderen denk ik. Dat zijn veel meer haar types. De anderen zijn veel te uitgelaten voor haar vind ik.
  Moderator vrijdag 1 december 2000 @ 00:02:58 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_507332
Ik snap hier eveneens helemaal niets van. Dat kind is schizofreen!

Het kan bij gevoelige Deesje op 1 of 2 momenten hangen natuurlijk. Zij nomineert absoluut niet met 'lange termijn-visie'.

En mensen die je graag mag kunnen je het meest kwetsen. Heeft Robin iets buitengewoon lulligs gezegd de afgelopen dagen? Misschien die 'gescrambelde' opmerking van vanavond waar Bart bij zat?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_507339
Snap hier niets van.
Maar misschien wil ze wel heeeel graag winnen en heeft ze nu pas door dat robin competitie betekent???????????????
pi_507341
Zij wil gewoon iedereen een even aantal keer genomineerd hebben, dat zag je in de tweede nominatieronde al toen ze ook robin genomineerd had, ga maar na wie en hoeveel ze mensen genomineerd heeft..

DONT FUCK WITH DEES, she's my favourite!!!

vooral door die top 5 van jenssen, ze stoot bij mij nu hieke van de eerste plaats echt aardig wijffie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_507344
Of misschien hebben we met z'n allen incusief de camera-regelmeneren en mevrouwen iets gemist van de week ofzo?

Of heeft het er niet toch iets mee te maken dat Robin en Desiree toen iets vaags hadden in een ver vervelen?

Praw
pi_507350
Robin heeft deze week diverse malen gezegd dat het tussen Dees en hem niks zal worden, dat hij haar een zeur vindt en dergelijke en daarom neemt ze nu gewoon wraak vermoed ik.
  vrijdag 1 december 2000 @ 00:09:45 #9
6852 Kelo
onder invloed
pi_507354
Dees is in mijn ogen typisch een "meisje" (bewust gekozen woord, vrouw kan je haar ondanks haar leeftijd niet noemen) dat graag bij "de groep" wil horen. Koos en Robin horen beiden niet bij "de groep", dus nomineert zij hun. Soort naar onder trappen en naar boven likken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kelo op 01-12-2000 00:10]

pi_507357
Hallo, waarom denken jullie dat ik al vanaf het begin anti dees ben, zo een geniepig klein kreng.
Als je haar niet genoeg aandacht geeft dan nomineert ze je.
Inderdaad jij bent de enige waar ik wat aan heb, blablablabla, en nu weer stiekem nomineren. Dat doet ze al de hele BB tijd. Ook met Kim en Georgie. Ze kon het gewoon niet uitstaan dat Georgie met Kim ging, zij kreeg GEEN aandacht. moet je haar nu eens met Georgie zien slijmen.
Volgende keer gaat zij er aan.
p.s wel leuk dat die zeur eens zag hoe dicht zij er bij staat. gnif gnif
  vrijdag 1 december 2000 @ 00:24:30 #11
1464 ART
FOK!member
pi_507389
Ik heb het vermoeden dat ze gewoon heel erg verliefd is op Robin, geen respons krijgt, sterker nog een expliciete afwijzing en daarom maar 'vlucht' in de enige manier waarop ze hem kan afwijzen: met een nominatie.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_507396
quote:
Op 30 november 2000 23:54 schreef FarahDibah het volgende:
Ik mocht Desiree altijd wel ,maar na haar actie van vanavond om Robin met 2 pnt. te nomineren,is ze voor mij helemaal afgedaan wat een dolksteek in de rug zeg,v/d week zei ze nog als ik een knuffel wil ga ik naar Robin ,dat is de enigste bij wie ik terecht kan,en dan nomineert ze hem,ik kan er met m'n kop niet bij.
Jaja. Het ene sluit het andere bij Desiree niet uit al is het wel zeeeer verrassend. Ze blijft verbazen. Dees nomineert een beetje vanuit háár waan van de dag. Degene die d'r vlak voor de nominaties kwetst of waar ze zich aan ergert gaat onherroepelijk voor de bijl.
Eerder al werd Robin door haar genomineerd en ook Georgie. Ook al gaf ze de tweede ronde aan Robin 'n punt, ze hoopte niet dat hij er uit zou vliegen.
En over Georgie:"Ook al nomineer ik hem, hij hoort toch bij mijn eind-team."

Van de ondoorgrondelijke logica van deze onvoorspelbare en wispelturige wezens, vrouwen genoemd, is Desiree een schoolvoorbeeld. Ik ben dol op dit type!

Mooie lach toen ze Koos "een ouwe zeur" noemde. Schitterend. Ik kan van Dees geen genoeg krijgen. Vanavond gelukkig weer niet genomineerd. Prachtig dat ze er nog minstens drie weken in zit! YES!

  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2000 @ 00:34:57 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_507415
Robin is de enige die haar elke keer weer kan kwetsen, zei ze. Soort wraak dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 1 december 2000 @ 01:08:30 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_507470
Onbegrijpelijk... niet helemaal.

Ze heeft op dit moment veel meer met Hieke en met Bianca. Je ziet de laatste weken dat ze meer naar de vrouwen toetrekt. Als ze voor de twee vrouwen kiest kiest ze ook automatische voor Ferdi. En met georgie had ze de laatste week een betere band dan al die tijd dat ze er zit met Robin.

En eerlijk is eerlijk ik had Koos na de afgelopen twee dagen ook punten gegeven want die heeft wat lopen zeiken. Robin, ook een vreselijke zeikerd geworden door die buiten opdracht. En ons Deesje geniet er wel van ze vind al dat stoeremannen gedoe wel mooi.

Ik ben geen fan van haar ze had er van mij al uit gemogen, ondanks dat ze steeds weer blijft verassen.

pi_507488
Deze (letterlijk uitgetypte) uitleg gaf Desiree in de uitzending vanavond over haar nominatie van Robin, terwijl ze rilde van de kou:

"Nou eh, Robin heb ik dus twee punten gegeven.
Aan de ene kant, soms is ie m'n maatje, maar aan de andere kant is dat ook de enige hier in huis waar ik steeds weer mee in conflict lig.
Ik ben normaal iemand die wel 'n antwoord terug geeft maar bij Robin krijg je gewoon 'n hele grote bek terug en 't wordt voor mij steeds moeilijker om mijn mond te houden.
Ik heb de hele tijd gedacht 'Dees hou je mond', het heeft geen zin, hier in huis ruzie maken, en met hem al helemáál niet."

pi_507506
quote:
Op 01 december 2000 00:02 schreef Gert het volgende:
Ik snap hier eveneens helemaal niets van. Dat kind is schizofreen!
Nee Gert, gewoon een vrouw. En die zijn niet te begrijpen.
(Als we dát begrijpen begrijpen we ze misschien.)
pi_507511
Iemand hier al eens over nagedacht?
Vorige keer nomineerde Dees heel onverwacht Georgie (terwijl ze met hem wilde overblijven). Dit bezorgde hem 4 punten. Zonder haar nominatie was ze zelf (met 3 punten) genomineerd geweest.
Ditmaal onverwacht Robin, die met 5 punten nu genomineerd is. Had ze hem niet die 2 punten gegeven, was ze zelf wederom genomineerd geweest (met 3 punten weer).
Het lijkt wel alsof Hummie haar de antwoorden in haar oor fluistert. Of ze is gewoon heel erg slim (niet voor niets gymnasium toch?) ?
Om paranoide van te worden niet?
pi_507525
quote:
Op 01 december 2000 01:57 schreef Lamon het volgende:
Iemand hier al eens over nagedacht?
Vorige keer nomineerde Dees heel onverwacht Georgie (terwijl ze met hem wilde overblijven). Dit bezorgde hem 4 punten. Zonder haar nominatie was ze zelf (met 3 punten) genomineerd geweest.
Ditmaal onverwacht Robin, die met 5 punten nu genomineerd is. Had ze hem niet die 2 punten gegeven, was ze zelf wederom genomineerd geweest (met 3 punten weer).
Het lijkt wel alsof Hummie haar de antwoorden in haar oor fluistert.
Ja, was me ook al opgevallen Lamon. Ze heeft het geluk aan haar kont hangen.
Of houdt God himself haar de hand boven het hoofd? Ja misschien wel de Duivel! (En dus toch weer Hummie.)
pi_507713
Tjongejonge, wat flauw dat het nu aan het vrouw-zijn van Dees wordt geweten dat zij zo idioot nomineert. Ik hou het erop dat ze gewoon absoluut geen mensenkennis heeft. Ze nomineert juist diegene die het beste met haar voor hebben.

Robin is misschien wat bot, maar is wel eerlijk en heeft ook vaak gelijk, in ieder geval wat betreft de dingen die hij tegen Dees zegt. Vorige jaar werd Willem matennaaier genoemd, ik denk dat dat dit jaar voor Dees geldt. Als Robin en Koos er uit gaan, is Dees de eerstvolgende. Het kwartet Hieke-Ferdie-Georgie-Bianca is hecht, daar komt ze niet makkelijk tussen. Zij zal dan door dit kwartet worden genomineerd.

Dees weet niet wie haar echte vrienden zijn in dat huis en daarom zal ze er ook geen vrienden maken, maar er net zo eenzaam uitkomen.

  vrijdag 1 december 2000 @ 10:03:30 #20
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_507717
Desiree met haar "gymnasium-diploma" , foute ex-vriend , geen vrienden en vriendinnen heel haar leven , en geen reden om naar huis te gaan . Ze is heel zielig en zwak . Maar ook blond en meisje . Dat laatste helpt haar enorm . Veel bewoners irriteren zich aan haar , maar vinden haar onschuldig en onbelangrijk , zolang ze maar stil is en in een hoekje gaat zitten . Ze wil robin weghebben , omdat hij als enige (??) pijn kan doen . Ze is en blijft smoorverliefd op hem en is stik jaloers (geweest) op sjors en kim plus hieke en ferdi . Iemand die bang is in het donker en niet alleen durft te slapen , die gaat in bb zitten ? En lekker gelijk bij onbekenden onschuldig in bed kruipen. Duhhh . Yak . Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden en ik denk dat ze net als cindy maar eruit moet worden gehaald dmv een actie.Ditmaal in het kader van de psychisch extreem labiele psychiatrische patienten . Laat ik maar niet over haar geestesgestel hebben . Het is te veel! Alleen haar hond he . Wat zielig , moet 'ie niet van haar verlost worden? Lijkt me een prima actie, net als cindy. Stop haar met haar hond in 1 kamer en dat is je reinste dierenmishandeling! Red de hond!
Later 8)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_507719
Wat een ondankbaar schepsel is het toch!

Robin die altijd eerlijk tegen haar is en zelfs af en toe zijn best doet om begrip en medeleven te tonen, hij had toch ook niet voor zijn eigen lol Zeurdees gevraagd voor het filmavondje, dat deed hij alleen omdat ze zo zielig was. Stank voor dank, Potverdikkie!

Beter 1 Robin alleen op de buis dan 10 Desireetjes suf op de bank in het huis!
pi_507738
Sorry, sorry, maar Dees is nu toch echt te ver gegaan. Dit slaat echt helemaal nergens op!!! Vind je het gek dat ze geen vrienden heeft, ze is nog wisselvalliger dan het weer. En ik heb ooit een vak logica gehad, nou daar kan je met dit verhaal dus echt helemaal niks mee!!!

"Aan de ene kant, soms is ie m'n maatje, maar aan de andere kant is dat ook de enige hier in huis waar ik steeds weer mee in conflict lig."

Daar klopt dus echt helemaal niks van... Robin is haar enige maatje én ze heeft met meer mensen conflicten!!!

Ik ben normaal iemand die wel 'n antwoord terug geeft maar bij Robin krijg je gewoon 'n hele grote bek terug en 't wordt voor mij steeds moeilijker om mijn mond te houden.

Nou meid, gooit het er dan een keer uit!!! Immers, normaal geef je altijd een antwoord terug... (NOT!!! daar heb ik dus echt wel genoeg mensenkennis voor en zij laat alles over zich heenkomen...)

Ik heb de hele tijd gedacht 'Dees hou je mond', het heeft geen zin, hier in huis ruzie maken, en met hem al helemáál niet.

Betekent dit dat ze er dus wat van gaat zeggen??? Ik dacht het niet, dus bereikt ze wederom niks met deze actie...

Voor mij is Desiree met een streepje op een e

O+. Ripley. O+.
pi_508011
Ik ben normaal iemand die wel 'n antwoord terug geeft
HUH? Vertel? wanneer? in je dromen?
Ze zit nu de hele tijd achter Bart aan. (arme man)
Inderdaad dit is dus duidelijk 1 van de redenen dat Dezeuree geen vrienden heeft.
IK heb zin om daar met een megafoon te gaan staan en even te vertellen wat ze flikt. hahaha. Zou echt leuk zijn als Robin en Koos er achter komen hoe het zit.
Ik vind het maar niets trouwens dat stiekeme genomineer. Dit was al een stukje beter hoe het gisteren ging. NU kon b.v Deeske zien hoe dicht bij ze er zit. (wat zal ze jaloers zijn? whats new. op Bianca en Hieke)
Vraag me wel af of b.v Hieke niet denkt , of een van de anderen shit had ik die persooon 1 punt of meer gegeven dan was die genomineerd. Kijk Ferdi kan dat niet denken want die had Dees al 2 punten gegeven, maar als Hieke dat ook had gedaan i.p.v Koos 2 punten dan had Deeske er ook bij gezeten.
Ben benieuwd of dit toch invloed zal hebben op de volgende nominaties.
pi_508038
marky zei het volgende -->

"Ze heeft op dit moment veel meer met Hieke en met Bianca. Je ziet de laatste weken dat ze meer naar de vrouwen toetrekt. Als ze voor de twee vrouwen kiest kiest ze ook automatische voor Ferdi. En met georgie had ze de laatste week een betere band dan al die tijd dat ze er zit met Robin."

"En eerlijk is eerlijk ik had Koos na de afgelopen twee dagen ook punten gegeven want die heeft wat lopen zeiken. Robin, ook een vreselijke zeikerd geworden door die buiten opdracht. En ons Deesje geniet er wel van ze vind al dat stoeremannen gedoe wel mooi."

Ten eerste moet je wat beter naar de streams kijken .. Robin had mischien in het begin zo zijn twijfels over dat survivalen maar doet nu juist enthousiast mee .. het opbouwen van de hindernisbaan etc. terwijl Georgie maar een beetje loopt te ijsberen!! In mijn ogen kan je beter "zeiken" over iets maar dan enthousiast meedoen dan zeggen "super" en dan geen poot uitsteken!!!

Desiree trekt meer op met Hieke ?? is echt onzin .. bovendien mag hieke desiree niet zo (ze heeft desiree niet voor niets de afgelopen 2x genomineerd)

en dat ze met georgie een betere band heeft dan met robin slaat helemaal nergens op. Als ze ergens mee zit gaat ze altijd naar robin toe !!

pi_508214
'K sluit me bij al het bovenstaande aan!
(zonder het te weten?????) stemt ze precies om de enige twee in het huis die iets om haar geven, de enige twee die haar ondanks irritaties "een warm hart toedragen" om maar een cliche te gebruiken.
Ferdi, Hieke, Bianca en georgie "willen" haar niet in hun "gezallige groepie"!!, maar zij wil hen wel, echt heel treurig !!!Om verdrietig van te worden....
Conform, Comply, Obey
pi_508250
quote:
Op 01 december 2000 12:16 schreef bonnie het volgende:
Robin had mischien in het begin zo zijn twijfels over dat survivalen maar doet nu juist enthousiast mee .. het opbouwen van de hindernisbaan etc. terwijl Georgie maar een beetje loopt te ijsberen!! In mijn ogen kan je beter "zeiken" over iets maar dan enthousiast meedoen dan zeggen "super" en dan geen poot uitsteken!!!
Dat viel mij ook al op, daar waar Robin voor de opdracht zeurde over de survival, hoor ik hem niet meer sinds ze buiten zijn en doet hij goed zijn best om de opdracht te doen slagen!!!! Daar kunnen sommige andere bewoners nog wat van leren!!!!
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 1 december 2000 @ 13:50:00 #27
1902 Josje
live goes up and down
pi_508262
Ik denk dat Desiree alleen een haat/liefde relatie kent met mannen. Het slachtoffertype. Dit keer zal het negatieve wel hebben overheersd t.a.v. Robin.
Kan heel tijdelijk zijn: bijv. door het opa Kooslied wat ze over haar zongen. Het plagen waar Bart bij was. (waar ze op dat moment helemaal idolaat van was en het waarschijnlijk als afgaan zag)
Jullie aanname t.a.v. haar nominatie aks ze Robin geen 2 punten had gegeven klopt niet. Die punten waren dan bijv. naar Georgie gegaan zodat deze 4 had gehad. Dan was Georgie genomineerd en niet Desiree. Alleen als ze naar Ferdi of Hieke of Bianca waren gegaan was ze zelf genomineerd. Maar Robin evengoed: had dan ook 3 punten gehad.
pi_508342
quote:
Op 01 december 2000 13:50 schreef Josje het volgende:
Ik denk dat Desiree alleen een haat/liefde relatie kent met mannen. Het slachtoffertype. Dit keer zal het negatieve wel hebben overheersd t.a.v. Robin.
Kan heel tijdelijk zijn: bijv. door het opa Kooslied wat ze over haar zongen. Het plagen waar Bart bij was. (waar ze op dat moment helemaal idolaat van was en het waarschijnlijk als afgaan zag)
Jullie aanname t.a.v. haar nominatie aks ze Robin geen 2 punten had gegeven klopt niet. Die punten waren dan bijv. naar Georgie gegaan zodat deze 4 had gehad. Dan was Georgie genomineerd en niet Desiree. Alleen als ze naar Ferdi of Hieke of Bianca waren gegaan was ze zelf genomineerd. Maar Robin evengoed: had dan ook 3 punten gehad.
O, maar die 2 punten hadden niet naar Georgie gegaan, denk ik. De logische keus leek mij Hieke. Daarmee zei ze had ze alleen oppervlakkige gesprekken (en ze vond Ferdi zielig enzo). Dus had ze genomineerd geweest.
Ook erg grappig is, dat als Ferdi eruit gaat (en die kans is niet klein), wordt ze ook de volgende keer waarschijnlijk niet genomineerd. Maar daarna zal het publiek haar wel kiezen denk ik (alhoewel ik wel om haar moet lachen, van mij mag ze tot het eind blijven. Ze heeft in 2 dagen Bart versierd. Da's toch wel weer knap. En winnen doet ze toch niet dus...)
pi_508820
quote:
Op 01 december 2000 09:57 schreef Anna het volgende:
Tjongejonge, wat flauw dat het nu aan het vrouw-zijn van Dees wordt geweten dat zij zo idioot nomineert. Ik hou het erop dat ze gewoon absoluut geen mensenkennis heeft. Ze nomineert juist diegene die het beste met haar voor hebben.
Dees weet niet wie haar echte vrienden zijn in dat huis en daarom zal ze er ook geen vrienden maken, maar er net zo eenzaam uitkomen.
Ben ik volkomen met je eens. Niet alleen irrationeel omdat ze 'n meisje is.
Desiree, vrouw + zonder mensenkennis. Niet te snappen.

.....maar wel lief.

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-12-2000 17:15]

pi_508846
Of ze mensenkennis heeft, weet ik niet. Ik heb wel het idee dat ze 'dingen'op een bepaalde manier wel goed voelt maar gewoon geen idee heeft wat ze er mee moet. Dees heeft voornamelijk geen zélfkennis, weet niet welke mensen goed voor háár zijn en welke niet. Koos met zijn steun en toeverlaat schuift ze aan de kant en Robin die eerlijk tegen haar is en haar laat zijn wie ze is, met af en toe een op of aanmerking, ook.
Ons Deesje weet nog niet dat je aan zulke mensen meer hebt, dan bv aan een Bart, die zich straks op de radio weer gek zit te lachen om de avances van Dees!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 1 december 2000 @ 17:24:05 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_508857
quote:
Op 01 december 2000 17:21 schreef fashionably_late het volgende:
Ons Deesje weet nog niet dat je aan zulke mensen meer hebt, dan bv aan een Bart, die zich straks op de radio weer gek zit te lachen om de avances van Dees!
Tja, eigen schuld... had ze Bart maar moeten nomineren

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_508929
quote:
Op 01 december 2000 17:24 schreef Verbal het volgende:
Tja, eigen schuld... had ze Bart maar moeten nomineren

V


Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_509221
Ik ben het er mee eens dat Desiree Robin mede doordat hij haar doorhad met haar adoratie voor Bart heeft genomineerd. Als iemands gedrag haar niet zint zal zij die persoon er niet op aanspreken maar door roddelen of nomineren het oplossen. Echt godsgeklaagd vindt ik het dat zij Koos een oude zeur noemt, volgens mij is ze desperate dat juist Koos haar adoreert en niet de in haar ogen flitsende R,F,G, dit bevestigt haar minderwaardigheidsgevoel.
  vrijdag 1 december 2000 @ 23:03:52 #34
215 misterDre
Paint it black!
pi_509749
Robin is er zojuist achter gekomen dat Desiree hem genomineerd heeft....hij gaat haar hiermee op zeker confronteren
  vrijdag 1 december 2000 @ 23:46:30 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509804
Streamquote van Itsme :
quote:
Ik kom net in een prachtig gesprek tussen de heren, ze hebben elkaar verteld hoe en wat ze genomineerd hebben, en Koos was aan het denken en vond dat er iets niet klopte,opeens besefde Koos dat Dezeuree Robin dus genomineerd moest hebben.
De jongens zijn er nu over a.h praten,en Robin kan het eerst niet geloven!
Hij zegt : huh en ze had gezegd dat als ze me zou nomineren het zou zeggen!
Ferdi zegt, ja die diklip zat er een dag in en ze gaat jou nomineren.
Robin is blij dat hij het weet en zegt jeus en ik nomineer haar niet omdat ik rekening met haar houd.
Hij gaat straks een gesprekje met haar aan.
Ze hebben het nu over de nominaties, Ferdi: zegt zelfde met Dezeuree is gewoon een saai wijf.
en daarna streamquote van Harry ;
quote:
D. wordt nu door R. geconfronteerd over de nominatie tegen hem.
R. : we hadden iets afgesproken...
D. : ik kan me er niks van herinneren, en ik ga hier niet op in.
R. : dat hadden we niet afgesproken
D. : steek nog maar een sigaartje op
R. : moet ik de band terugspoelen voor je ?
D. : ik weet het niet meer
R. : dan help ik je herinneren
even later streamquote van LionHeart ;
quote:
D: Waarom kan ik Hieke of Bianca niet genomineerd hebben.
D: Ik snap jullie logica even niet.
F: Ja, het hoeft inderdaad niet.
D: Zie je wel.
>>>Ongelovelijk !!! ( H. en B. hadden geen stemmen...)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-12-2000 23:52]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 1 december 2000 @ 23:55:19 #36
215 misterDre
Paint it black!
pi_509814
Desiree begint gelijk in haar slachtofferrol te kruipen....gaat ze zeker het hele weekend volhouden
pi_509823
Hoorde het gesprek ook net. Kutzooi zeg. Waarom zégt Dees godverdomme gewoon niet dat ze hem genomineerd heeft? En gaat ze ook nog zitten liegen over ouwe afspraak met Robin. Hoop minpunten krijgt ze nu van mij. En ik had haar zeer hoog zitten. Shit shit shit.
Robin gaat hier ZEER TERECHT op terug komen, ben ik van overtuigd. Einde van hun vriendschap.
Ik voel plaatsvervangende schaamte en kan wel door de grond zakken. Liegen tegen vrienden! How low can you sink!
Godverdommese kutDees!

Krijg je ******* nog gelijk Itsme!

-----------------------------------

Update twee uur later.
Mijn woede en verdriet om haar verraad zijn wat gezakt.
Ze zei dus (zie ook streams) dat ze zich die afspraak met Robin écht niet kon herinneren. Gelukkig kan ik haar nu dus het voordeel van de twijfel weer gunnen.
Uit haar gesprek met Robin blijkt dat ze in haar hoofd alleen met Bart bezig is. Aan deze illusie van hoop op geluk klampt ze zich wanhopig vast.
Al het andere (ruzies met Robin) stoort en moet ophouden. Robin moet DUS weg.
Kind (haar enige vriend) met badwater weggooien. Maar DAT besef bestaat simpelweg NIET in haar hoofd.
Diep triest. Eenzaam is ze en eenzaam zal ze blijven.

(Ik pink een traantje weg uit medelijden en medeleven.)

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 02-12-2000 02:22]

  zaterdag 2 december 2000 @ 00:55:56 #38
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_509907
oh oh oh .. in de streams net

Dees blijft maar zeggen dat Robin de enige is met wie ze eigenlijk wat heeft. Dat ze voor de rest met niemand in de groep echt wat heeft. Misschien Georgie.

Wat bezielt haar toch om Robin te nomineren. Haar tijdsframe moet 3 uur lang zijn of zo. Kan geen seconde er over nadenken dat door haar nominatie het mogelijk is dat haar enige maatje uit het huis moet. Oh oh oh wat een muts.

  zaterdag 2 december 2000 @ 01:13:57 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509927
Na een kwartier uitleg van Robin, begrijpt Desiree ineens , dat ze wel Robin en Koos genomineerd moet hebben.

Tsjonge jonge...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_509946
Ik begrijp het ook niet, hoor. Hoor haar net zeggen dat ze hem hoog heeft zitten, de enige met wie ze maatjes is, dat ze zich kut voelt als hij weg moet: Zie streamverslagen.

Waarom nomineert ze hem dan

  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 01:45:23 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_509980
Ze voelt zich er dan ook niet echt lekker onder, nu iedereen, en dan vooral Robin, haar doorheeft. Schrale troost voor haar: Als ze haar 2 punten aan Hieke had gegeven, wat volgens eigen zeggen éérst haar bedoeling was, was ze nu zélf genomineerd geweest.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_509993
quote:
Op 02 december 2000 01:45 schreef Cynix ® het volgende:
Schrale troost voor haar: Als ze haar 2 punten aan Hieke had gegeven, wat volgens eigen zeggen éérst haar bedoeling was, was ze nu zélf genomineerd geweest.
Dat had ook in mijn bedoeling gelegen
  zaterdag 2 december 2000 @ 02:34:58 #43
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_510020
Het is dus gewoon een berekenend tiepje. Veel erger dan hetgeen Willem vorig jaar deed:, die een NSB-er werd genoemd. Haar 2 punten geeft zij aan de enige persoon met wie zij enigszins close is. Haar 2 punten had ze natuurlijk aan hieke moeten geven, of Bianca. DIe zouden daar toch geen hinder van hebben ondervonden. Maar dan zou ze zelf genomineerd zijn en dat weet Desiree donders goed. Een ROTSTREEK. Wel met hem over willen blijven maar hem glashard nomineren uit eigenbelang. En het erge is, dat ze er nog mee wegkomt ook. T-R-U-T-J--E!
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 02:43:59 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_510025
Ik betwijfel of dat een van haar motieven was. Ze begreep er ook al helemaal niks van hoe Robin wist wie op wie gestemd had. Hij moest het toch wel een keer of drie uitleggen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_510290
Ik hoop nu toch echt dat ze in het huis ook eens doorkrijgen hoe schijnheilig Desiree is.
Dat ze nu ,zie streamverslagen 2 dec, ook nog een potje gaat draaien om het feit dat ze Robin heeft genomineerd. Het is nog erger dan Willem vorig jaar.
pi_510529
quote:
Op 02 december 2000 01:13 schreef Harry het volgende:
Na een kwartier uitleg van Robin, begrijpt Desiree ineens , dat ze wel Robin en Koos genomineerd moet hebben.

Tsjonge jonge...


Ik heb al eerder mijn twijfels hierover geuit, maar na het lezen van de streams van vandaag: Als Desiree een gymnasiumdiploma heeft ben ik koningin Beatrix!! Hallo zeg, kan het nog dommer!!!

Rest de vraag: waarom heeft Desiree gelogen over haar middelbare school opleiding??

Conform, Comply, Obey
  Moderator zaterdag 2 december 2000 @ 15:23:10 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_510593
Desiree heeft toch alleen maar "op het gymnasium gezeten"?? Dat is iets anders dan het diploma halen.

Misschien is het hooghartig, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij erin geslaagd is om een VWO-papiertje te bemachtigen.

Misschien heeft ze een ongelooflijk Alfa-pakket genomen, met zes talen (La, Gr, Du, En, Fr, Ne) en bijv. als 7e vak geschiedenis? Want logisch denken/concluderen is zacht gezegd niet haar sterkste punt. De manier waarop ze bijvoorbeeld pas na lange tijd doorhad dat zij Robin genomineerd moest hebben..

Dees begon in mijn persoonlijke peiling bij te trekken, maar keldert met een rotsmak naar beneden nu, gevaarlijk dichtbij niveautje matennaaier.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-12-2000 15:24]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:28:34 #48
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_510601
Ze naait iedereen, maar wie wil haar nu naaien ?
Niemand toch ? Ik zeker niet, ook niet gratis
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:29:08 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_510603
Gret,

Volgens info. eldres heeft ze de gym. niet afmgemaakt.
Alleen de eertse twee jaar meedne ik.

.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:45:21 #50
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510630
quote:
Op 02 december 2000 15:23 schreef Gert het volgende:
Desiree heeft toch alleen maar "op het gymnasium gezeten"?? Dat is iets anders dan het diploma halen.

Misschien is het hooghartig, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij erin geslaagd is om een VWO-papiertje te bemachtigen.

Misschien heeft ze een ongelooflijk Alfa-pakket genomen, met zes talen (La, Gr, Du, En, Fr, Ne) en bijv. als 7e vak geschiedenis? Want logisch denken/concluderen is zacht gezegd niet haar sterkste punt. De manier waarop ze bijvoorbeeld pas na lange tijd doorhad dat zij Robin genomineerd moest hebben..

Dees begon in mijn persoonlijke peiling bij te trekken, maar keldert met een rotsmak naar beneden nu, gevaarlijk dichtbij niveautje matennaaier.


Willem de tweede zul je bedoelen!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_510683
quote:
Op 02 december 2000 15:29 schreef Harry het volgende:
Gret,

Volgens info. eldres heeft ze de gym. niet afmgemaakt.
Alleen de eertse twee jaar meedne ik.

.


hehe, eindelijk een pietsie informatie over Desiree's twijfelachtige claim, Bedankt hiervoor!!!!
De bewoners zijn echter in de waan dat ze een gym-diploma heeft. Koos zei zelfs dat ze in het playboy interview moest melden dat ze gymnasium "gedaan heeft" omdat dit heel goed is en dus het vermelden waard! Desiree's antwoord(overgenomen van Robin), ach dat weten ze al wel joh.

Koos zou dit toch niet zeggen als'ie wist dat het maar 1 of twee jaartjes waren, ik bedoel, van het gym afgeschopt worden zou hij nooit beschouwen als iets "goed's" of "het vermelden waard".
Kortom, Dees heeft zwaar zitten liegen in het huis

Iedereen die "gevlogen heeft" is in Desiree-iaans zeker piloot geweest

Conform, Comply, Obey
pi_510687
oeps

[Dit bericht is gewijzigd door TheEichmannDefence op 02-12-2000 16:17]

Conform, Comply, Obey
  zaterdag 2 december 2000 @ 16:22:05 #53
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_510694
Wat maakt het in vredesnaam uit wat voor diploma Dees wel of niet heeft?
pi_510700
quote:
Op 02 december 2000 16:22 schreef w.o.r. het volgende:
Wat maakt het in vredesnaam uit wat voor diploma Dees wel of niet heeft?
Maakt helemaal 10 keer niets uit, over het algemeen "lekker belangrijk"!!
Maar het wordt wel erg vreemd en interessant als mensen over hun middelbare school opleiding gaan draaien en liegen. Net zoals het interessant was dat Ed opeens allerlei allergieen had.Je gaat je toch afvragen waarom mensen zoals Dees dus halve waarheden (=leugens) vertellen?
Conform, Comply, Obey
  zaterdag 2 december 2000 @ 16:39:32 #55
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_510711
Ok, blij dat je dat er even bijzegt...

*vooroordelen over opleidingsniveau en vakkenpakketten schieten bij w.o.r. - gymnasium met 6 talen, geschiedenis en wiskunde A - altijd erg snel in het verkeerde keelgat!

...maar dan nog.

Ik heb Dees nog nooit uit zichzelf iets over haar opleiding horen zeggen en die enkele keer dat het door anderen is aangesneden heeft ze er ook niet echt bevestigend op gereageerd. Bovendien, als iemand aan je vraagt 'Dees jij hebt toch gymnasium gedaan' en ze zegt 'ja', dan is dat in mijn ogen geen leugen. En zelfs al was het dat wel, dan denk ik dat we in het geval van Deesje veilig kunnen concluderen dat dit puur uit onzekerheid en minderwaardigheidsgevoel is - itt opschepperij.

pi_510714
Dames, heren, ik wil me er niet mee bemoeien eigenlijk (ik heb alleen maar 2 HBO-opleidingen ) MAAR Dees' opleidingsniveau is in dit topic OFF-topic
Gaarne één en ander in het Desiree-topic
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 16:51:36 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_510722
Nou, 't geeft wel iets over (het ontbreken van) haar niveau aan. Zoals ze alleen al volhield dat ze best punten aan Hieke of Bianca gegeven had kúnnen hebben. Die twee hébben niet eens punten gekregen dit keer...

En toen, zoals gezegd, Robin minstens drie keer moest uitleggen hoe hij wist op wie ze gestemd moest hebben, wist ik genoeg: 'n ál te exact vakkenpakket kan ze iig niet gehad hebben...

Niet dat dat zo erg is, maar ze loopt zo te koop met haar domheid. Dan kun je reacties als deze verwachten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_510738
quote:
Op 02 december 2000 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, 't geeft wel iets over (het ontbreken van) haar niveau aan. Zoals ze alleen al volhield dat ze best punten aan Hieke of Bianca gegeven had kúnnen hebben. Die twee hébben niet eens punten gekregen dit keer...

En toen, zoals gezegd, Robin minstens drie keer moest uitleggen hoe hij wist op wie ze gestemd moest hebben, wist ik genoeg: 'n ál te exact vakkenpakket kan ze iig niet gehad hebben...

Niet dat dat zo erg is, maar ze loopt zo te koop met haar domheid. Dan kun je reacties als deze verwachten.


Ja, ik heb het gezien en ook verslagen. Enne, ik heb het niet op Dees, hoor, dus het geeft niets allemaal . Het leek me iets off-topic, maar misschien is dat het ook wel niet. Uit het gesprek bleek inderdaad duidelijk dat Dees geen kaas heeft gegeten van strategisch nomineren, dus berekend is de actie om Robin te nomineren niet geweest.
In die zin is het gesprek van gisteravond tussen Dees en Robin wel interessant. Daar ligt een ander soort 'domheid'. In dat gesprek vroeg Robin niet heel erg door, maar vroeg wel tot twee keer toe of het a) een momentopname is geweest en b)of het met Bart te maken had en c) bleef hij haar herinneren aan de afspraak die ze gemaakt hadden en die zij zich niet meer wist te herinneren duh.
Het lijkt wel of ze een 'attention-span' heeft van niet meer dan een dag. Verbaal is ze ook niet al te sterk. Robin was erg mild t.o.v. haar, hij had haar gemakkelijk kunnen pakken op een aantal 'onvolkomenheden' in het verhaal. Maar dat heeft ze niet eens in de gaten. Ze geeft alleen aan dat het haar toch wel een ongemakkelijk gevoel geeft. Ze weet dat er iets wringt, maar niet waar.
Mijns inziens (en volgens mij die van Robin ook) was het wel degelijk een momentopname en had Bart er wel degelijk mee te maken.
  zaterdag 2 december 2000 @ 17:16:29 #59
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_510746
quote:
Op 02 december 2000 17:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Mijns inziens (en volgens mij die van Robin ook) was het wel degelijk een momentopname en had Bart er wel degelijk mee te maken.
Helemaal mee eens. Tijdelijk een ego-boost omdat er eindelijk eens iemand naar haar omkeek behalve Robin --> zie je wel ik heb hem niet nodig en dat zal ik ze (lees: redactie, kijkend Nederland) ook eens laten zien! Ze wist toen natuurlijk niet dat een en ander openbaar zou worden en had dus nog niet nagedacht over de mogelijkheid dat ze haar inconsistent gedrag zou moeten rechtvaardigen. Dus vandaar de stellige ontkenning van de afspraak met Robin --> als we dat hadden afgesproken en ik houd me er niet aan dan ben ik toch gemeen? Nee hoor dat ben ik niet dus kunnen we dat nooit hebben afgesproken! Geen reactie van een berekenend persoon lijkt me, eerder emotioneel - en we hebben al eerder gezien dat emoties bij Dees erg snel kunnen wisselen...

Overigens siert het Robin ontzettend dat hij Dees zo in haar waarde laat - maar eigenlijk lijkt het wel of alle bewoners bang zijn haar te kwetsen ofzo, want er zijn genoeg gelegenheden geweest waarop ze keihard afgerekend had kunnen worden - ben blij voor haar dat ze niet in de Bus zit!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 02-12-2000 17:18]

pi_510765
quote:
Op 02 december 2000 16:22 schreef w.o.r. het volgende:
Wat maakt het in vredesnaam uit wat voor diploma Dees wel of niet heeft?
Nou, het gaat er dus om dat ze, bijvoorbeeld Koos, in de waan laat dat ze het Gym. GEDAAN heeft, wat in het dagelijkse spraakgebruik wil zeggen ook AFGEMAAKT.
En de waarheid kennen maar haar verzwijgen is hetzelfde als LIEGEN.
quote:
Op 02 december 2000 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
En toen, zoals gezegd, Robin minstens drie keer moest uitleggen hoe hij wist op wie ze gestemd moest hebben, wist ik genoeg: 'n ál te exact vakkenpakket kan ze iig niet gehad hebben...
Heb het volledige gesprek tussen haar en Robin vannacht ook gezien. Dees begreep maar niet hoe iedereen nou net HAAR eruit pikte als degene die op Robin zou moeten hebben gestemd omdat het ook Hieke of Bianca had kunnen zijn. Terwijl Robin puur redeneerde vanuit de persoon Dees en afstreepte waar ZIJ op gestemd moest hebben.
Robin met Koos alleen op Ferdi en Georgie, Hieke en Bianca niets en Dees stemt niet op zichzelf, DUS heeft Dees op Robin en Koos gestemd.
Desiree was geconcentreerd op ANDEREN die Robin nomineerden.
Miscommunicatie, meer niet. Different point of vieuws.
Uit eerdere uitspraken van Dees heb ik iig nog niet af kunnen leiden dat ze zo dom is.


(BTW. Geweldige topic dit!)

  zaterdag 2 december 2000 @ 17:55:16 #61
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_510810
Trevanian, logische gedachte maar ik ben het er niet mee eens. Hangt in mijn ogen helemaal van de motivatie af of verzwijgen hetzelfde is als liegen.

Des te belangrijker daarom: Harry, hoe kwam jij eigenlijk aan die info over Deesje?

* w.o.r. excuseert zich tegenover Tinkerbell want vindt het eigenlijk ook off topic maar wil even het naadje van de kous weten voordat ze Dees gaat verdedigen

pi_510860
quote:
Op 02 december 2000 16:22 schreef w.o.r. het volgende:
Wat maakt het in vredesnaam uit wat voor diploma Dees wel of niet heeft?
Helemaal mee eens; 2 jaar,3 jaar of het gymdiploma in je zak hebben: het maakt in Dees'geval geen verschil.

Mensen met de hoogste opleiding kunnen net zo goed contactgestoord zijn of persoonlijkheidsstoornissen hebben.

In Dees'geval: een rijke geest, een arme ziel.

  Moderator zaterdag 2 december 2000 @ 18:48:32 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_510890
quote:
Op 02 december 2000 15:29 schreef Harry het volgende:
Gret,

Volgens info. eldres heeft ze de gym. niet afmgemaakt.
Alleen de eertse twee jaar meedne ik.

.


[offtopic]

(pork, pork, pork, soep..)
[/offtopic]

Ah, dus dat heeft ze wel eens gezegd blijkbaar, dat ze het niet afgemaakt heeft? Een keer opgevangen in de streams of zo? Want ze doet het m.i. toch echt voorkomen alsof ze de hele opleiding afgemaakt heeft. En in tegenstelling tot wat anderen beweren hier, vind ik dat een gym-diploma wel wat zegt over intelligentie en doorzettingsvermogen (NEE, ik heb geen gym )

Het betekent niet dat mensen die niet zo'n diploma hebben automatisch dom(mer) zijn. Dan draai je de boel om.. Genoeg slimme mensen die om de een of andere reden hun diploma niet gehaald hebben. Sommige zijn zelfs vréselijk slim (JA, ik.. )

En slimme mensen kunnen onwijse eikels zijn, en domme mensen hartstikke lief natuurlijk. Maar goed, ik dwaal vreselijk af, sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-12-2000 18:49]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 2 december 2000 @ 18:58:17 #64
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510905
quote:
Op 02 december 2000 17:16 schreef w.o.r. het volgende:
Helemaal mee eens. Tijdelijk een ego-boost omdat er eindelijk eens iemand naar haar omkeek behalve Robin --> zie je wel ik heb hem niet nodig en dat zal ik ze (lees: redactie, kijkend Nederland) ook eens laten zien! Ze wist toen natuurlijk niet dat een en ander openbaar zou worden en had dus nog niet nagedacht over de mogelijkheid dat ze haar inconsistent gedrag zou moeten rechtvaardigen. Dus vandaar de stellige ontkenning van de afspraak met Robin --> als we dat hadden afgesproken en ik houd me er niet aan dan ben ik toch gemeen? Nee hoor dat ben ik niet dus kunnen we dat nooit hebben afgesproken! Geen reactie van een berekenend persoon lijkt me, eerder emotioneel - en we hebben al eerder gezien dat emoties bij Dees erg snel kunnen wisselen...

Overigens siert het Robin ontzettend dat hij Dees zo in haar waarde laat - maar eigenlijk lijkt het wel of alle bewoners bang zijn haar te kwetsen ofzo, want er zijn genoeg gelegenheden geweest waarop ze keihard afgerekend had kunnen worden - ben blij voor haar dat ze niet in de Bus zit!


Dat siert Robin al 2 mnd. hij heeft haar altijd al in haar waarde gelaten ,alleen ziet Desi dat niet.
En over de nominaties,nieuw vlees(Bart) in de kuip,dan gooi je het oude toch gewoon bij het grof vuil,nee maar wel mee die dagboekkamer ingaan vorige week lekker filmpje kijken!
Nee ik vind het knap dat Robin zich zo beheerst,ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_510915
quote:
Op 02 december 2000 18:48 schreef Gert het volgende:
[offtopic]

(pork, pork, pork, soep..)
[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 02-12-2000 19:09]

  zaterdag 2 december 2000 @ 20:38:28 #66
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511016
quote:
Op 02 december 2000 17:55 schreef w.o.r. het volgende:

Des te belangrijker daarom: Harry, hoe kwam jij eigenlijk aan die info over Deesje ?


Pooh ; enkele weken geleden vertelde iemand ( ik heb zitten denken en denken , maar weet niet meer wie ) hier op FOK! dat een zus van die persoon bij haar in de klas had gezeten.
In Deurne of Veurne, ik weet dat ook niet meer.

Ga zo nog even graven...


Gevonden !
Een bericht van Barb :

quote:
Dees heeft het Gym in Deurne niet afgemaakt (volgens mijn zus, die bij haar in de klas heeft gezeten op de basisschool en daarna ook naar het Gym in Deurne is gegaan). Ze heeft er 2 jaar opgezeten en is toen weggegaan. Vermoedelijk naar het Peellandcollege in Deurne (atheneum), maar zeker weten doen we het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 02-12-2000 20:52]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 21:05:06 #67
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_511078
Thanx Harry

Als dat klopt heeft Dees dus waarschijnlijk wel een VWO-diploma. Maakt het voor mij des te begrijpelijker dat ze in het gesprek met Koos het gymnasiumverhaal niet ontkende...

*weinig verschil tussen beide behalve Grieks en Latijn
*in de tijd dat Koos op school zat bestond VWO nog niet

Wil echt niet beweren dat Dees de meest oprechte persoon ever is, maar ze heeft al zoveel 'sociaal onwenselijke' dingen over zichzelf verteld (bv ik heb geen vrienden) dat 'ik haalde het niet op het gymnasium' er ook nog wel bij had gekund (als dat al de reden is geweest om van school te veranderen...).

  zaterdag 2 december 2000 @ 21:16:57 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_511113
Maakt opleiding eigenlijk iets uit?

Ze is gewoon onzeker en daardoor een beetje sneaky.

  zaterdag 2 december 2000 @ 21:17:01 #69
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511114
Ja, duidelijk is dat Dees de nodige trauma's opgelopen heeft, wat haar erg onzeker maakt.

Het beste verwoord Robin nog mijn gedachten naar haar persoonlijk.
Hij zei alweer een tijd geleden zoiets van : " Ik zou niet verliefd worden op iemand die zo kan zeuren ".

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_511121
Kunnen jullie je voorstellen hoe ik heb zitten genieten gisteren?
Eindelijk zagen de anderen daar oook eens hoe schijnheilig en labiel deeske is. (de enige die het door had was Ferdi) Jammer dat Hieke voor haar op ging komen.
En dan dat ontkennen.
Nou een ding heb ik deze maanden wel geleerd dat Robij erg recht voor zijn raap is maar ook eerlijk en dit dus niet verzint.
Die verontwaardigde kop van haar, ze had een kleur als een boei.
En daarna heeft ze zeker een half uur buiten gezeten, na eerst iedereen pontificaal te laten zien dat ze naar buiten ging.
Die doos had never verwacht dat ze er achter zouden komen.
Ik ben echt niet vergeten hoor, hoe ze toen reageerde dat Georgie zich schuldig voelde dat hij haar 1 puntje gegeven had, en dat vervelende mens niet vertelde het zelfde gedaan te hebben.
Nee alleen "dat wist ik toch, had ik al aan je gezien vertelde zij toen heel trots aan georgie, trots dat zij zo een mensen kennis had. burp
Ja ik genoot. Vanavond al in de uitzending of morgen?
Kaat Nederland maar zien wat een schijnheiltje ze toch is.
  zaterdag 2 december 2000 @ 21:23:29 #71
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511140
quote:
Op 02 december 2000 21:16 schreef marky het volgende:

Maakt opleiding eigenlijk iets uit?


Ik ga er wel vanuit dat iemand die een hogere opleiding genoten heeft de toch simpele nominatieredenering, zoals eerder beschreven, kan volgen.

Maar, zoals iemand hier ook al schreef, een hoge opleiding betekent nog niet dat je slim bent.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 21:39:23 #72
7880 dart-god
Wat ben ik toch Bull-eye
pi_511191
Iemand misschien al eens op het idee gekomen dat Dees veel slimmer is dan ze laat merken?
Mijn stelling is dat Dees weet dat ze een goede kans maakt bij de laatste 3 te komen en dat ze heel sneaky haar grootste concurenten eruit nomineert.
Het leven is te mooi om niet te kussen.... Shall we?
pi_511484
pi_511501
quote:
Op 02 december 2000 21:39 schreef dart-god het volgende:
Iemand misschien al eens op het idee gekomen dat Dees veel slimmer is dan ze laat merken?
Mijn stelling is dat Dees weet dat ze een goede kans maakt bij de laatste 3 te komen en dat ze heel sneaky haar grootste concurenten eruit nomineert.
Dees een goede kans maakt om bij de laatste 3 te komen? Terwijl het volk haar weg kan stemmen? no way. Hoe kom je er bij?
Ik denk dat je Dezeuree heel wat meer intelligentie en sluwheid toedient dan ze is of heeft, ik heb nooit gezegd dat ze dom is trouwens,maar super slim en berekenend? nee dat ook niet. Maar wel laf en schijnheilig.
pi_511511
quote:
Op 02 december 2000 21:39 schreef dart-god het volgende:
Iemand misschien al eens op het idee gekomen dat Dees veel slimmer is dan ze laat merken?
Mijn stelling is dat Dees weet dat ze een goede kans maakt bij de laatste 3 te komen en dat ze heel sneaky haar grootste concurenten eruit nomineert.
Leuk bedacht jij zou schijver moeten worden bij GTST ofzo, daar gebeuren zulke dingen écht!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_511520
Ik ben het eens met Itsme dat Desiree schijnheilig gedrag vertoont. Robin is niet mijn favoriet maar hij is in alles wel heel straight. Als hij zegt dat ze een afspraak hebben over elkaar niet nomineren dan geloof ik dat. Hieke verdedigt jammergenoeg Desiree,volgens mij meer omdat ze denkt dat Desiree zo onschuldig is en zich niet kan verdedigen. Bah bah!
  zondag 3 december 2000 @ 00:00:03 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511571
Brilletje,

Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_511808
quote:
Op 03 december 2000 00:00 schreef Harry het volgende:
Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.
Ja, dat gevoel had ik ook. Hieke wilde niet een gesprk over de nominaties. Ze zei iets over dat Bart had gezegd dat ze dat vorig jaar wel bespraken en dat dat volgens haar niet betekende dat zij dat nou ook moesten doen. En bovendien, had Hieke Dees niet genomineerd? Weet dit ineens niet meer zeker
  zondag 3 december 2000 @ 01:16:07 #79
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_511830
quote:
Op 02 december 2000 23:40 schreef brilletje het volgende:Als hij zegt dat ze een afspraak hebben over elkaar niet nomineren dan geloof ik dat.
De afspraak was niet "niet nomineren", maar "als je me nomineert dan zeg je dat van te voren". Volgens Robin hebben ze dat aan elkaar beloofd.
  maandag 4 december 2000 @ 03:45:45 #80
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_515140
Beetje off-topic, maar wel in hetzelfde kader:
Desiree heeft weer 'n 'afspraak' gemaakt. Dit keer met Georgie. Als één van hen weggestemd wordt vertelt hij/zij de ander wie hij/zij denkt dat er gaat winnen. Zal mij benieuwen of ze zich deze afspraak over 'n tijdje nog wél kan herinneren...

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:47]

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  maandag 4 december 2000 @ 11:11:38 #81
1464 ART
FOK!member
pi_515522
Ik moet zeggen dat ik Robins opmerking 'klaarblijkelijk vond ik de afspraak zo belangrijk dat ik hem mij wel herinnering' erg goed. Keihard zette hij Dees in de hoek met haar schijnheilige 'Ik vond het ook belangrijk'. 'T is soms net een papagaai die meid, maar ze weet niet wat ze nu eigenlijk papagaait.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_515641
Bij deze wil ik Desiree uitroepen tot Willem 2 van deze editie van Big Brother en acht haar dan ook kansloos voor de eindoverwinning (en terecht!!!).


En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.

O+. Ripley. O+.
pi_515702
en vannacht vertelde ze nog dat ze Willem zo schijnheilig vond.....

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 04-12-2000 12:25]

pi_516002
Even op een rijtje:
- Dees nomineert Robin met twee (!!) punten,

- Vervolgens noemt ze Willem uit BB1 schijnheilig,

- en is ze plotseling helemaal de afspraak met Robin 'vergeten',

- en ze snapt niet hoe Robin zo zeker kan weten wie wie heeft genomineerd,

Dan blijft er toch maar 1 conclusie over, ongeacht of ze nu wel of niet op het gymnasium heeft gezeten (lekker belangrijk: slim zijn leer je niet, dat ben je !):
Dees is dom !!!!

Om nog een beetje te kunnen geloven in gerechtigheid vind ik dat Robin moet winnen..

  maandag 4 december 2000 @ 22:03:17 #85
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_518686
quote:
Op 04 december 2000 11:51 schreef Smike het volgende:
Bij deze wil ik Desiree uitroepen tot Willem 2 van deze editie van Big Brother en acht haar dan ook kansloos voor de eindoverwinning (en terecht!!!).


En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.


Smike,ik vind hem helemaal gewldig!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_518917
Ik ook Smike. Ik gebruik hem voor op mijn site oke? Met jou naam er bij natuurlijk
Kicken die anti Dees pics, die kan ik erg goed gebruiken. Mijn site staat bij topic links hier op fok. (anti dezeuree site) maar dat wist je waarschijnlijk al.
  dinsdag 5 december 2000 @ 01:12:00 #87
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_519648
Ik ben na gisteravond ook door de bocht: die Dees is niet helemaal goed! Vreselijk eenzaam en behoorlijk wanhopig. Waarschijnlijk regelmatig teleurgesteld door het leven...

Inmiddels terecht 'n willem II genoemd.
Geinige picture btw, Smike!

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  dinsdag 5 december 2000 @ 02:02:10 #88
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_519753
Make you no worries, volgende keer wordt ze gewoon genomineerd, omdat de rest nu doorheeft dat ze ECHT onbetrouwbaar is.

Nederland stemt haar eruit, et voila, op naar Bartmans, de volgende teleurstelling, en daarna samen met Mariska fijn therapeutisch gaan punniken in Bosch en Duin.

Over Bartmans gesproken... vinden jullie ook niet dat Dees'gezicht enorm lijkt op dat van Bart de Graaff?

brilletje erop, stekeltjeshaar...

Okee, tis weer laat

truzzzzzzzzzzz

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 december 2000 @ 02:05:57 #89
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_519760
En niemand heeft al bedacht dat het feit dat ze bbart als haar nieuwe liefde ziet, wel eens de echte reden kon zijn voor het nomineren van robin.... dat confronteert deesje natuurlijk te veel. Kan ze niet zo lekker zwijmelen over bbart natuurlijk.
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 5 december 2000 @ 07:16:52 #90
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_520188
quote:
Op 05 december 2000 02:05 schreef alba het volgende:
En niemand heeft al bedacht dat het feit dat ze bbart als haar nieuwe liefde ziet, wel eens de echte reden kon zijn voor het nomineren van robin.... dat confronteert deesje natuurlijk te veel. Kan ze niet zo lekker zwijmelen over bbart natuurlijk.
Precies Alba,dat is precies de reden geweest dat ze Robin, nog wel met 2 pnt heeft genomineerd!nieuw vlees in de kuip,het oude eruit ik word moe van dat mens nu gaat ze weer met sexy niemnedalletjes op de bank zitten terwijl iedereen al slaapt,of ze trekt een truitje uit,liefde maakt warm stond op de bb-site......nee liefde maakt dom,hoe Desperate ben je dan wel niet
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_520563
quote:
Op 04 december 2000 22:40 schreef itsme het volgende:
Ik ook Smike. Ik gebruik hem voor op mijn site oke? Met jou naam er bij natuurlijk
Kicken die anti Dees pics, die kan ik erg goed gebruiken. Mijn site staat bij topic links hier op fok. (anti dezeuree site) maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ja, ik meen me te herinneren dat je dat weleens eerder gezegd hebt...
Maar vooruit, ik ben ook maar lid geworden, want ik ben inmiddels wel in gaan zien (beetje laat misschien) dat Deesje wel erg vals is. Bah
O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')