abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185288283
Hoi ik wil nog reageren op Ratjetoe @GGMM
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185288288
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is dit team zo slecht, gezien de middelen van Feyenoord? Zijn ook wel gasten die bij Feyenoord passen.
Feyenoord had na het kampioenschap middelen, maar heeft het in met alle respect twijfelachtige spelers geïnvesteerd behoudens Berghuis. Mensen bleven me met droge ogen beweren dat Ridgeciano Haps en Jerry St. Juste helemaal geen verkeerde aankopen waren, voor ook teveel geld. Elia als linksbuiten in het kampioensjaar was misschien een kleine joker; Larsson komt redelijk laat pas los maar het blijft ook pieken en dalen. Enfin; bijna twee jaar na het kampioenschap. Een Sinisterra van die scoutingsmythe Steef(?) bakt er ook geen kut van.

Feyenoord is kampioen geworden, maar met meer geluk dan wijsheid. Giovanni van Bronckhorst is een heel matige trainer en heeft er in het positiespel weinig ontwikkeling ingekregen, maar hij is niet alleen de schuld. Ook Van Geel, ook het scoutingsapparaat. Het is collectief falen. Je maakt mij niet wijs dat het niet gek zou zijn dat Feyenoord legendarisch weinig creëert tegen FC fucking Groningen.

Feyenoord is doodziek, maar echt goede poortwachters zijn er ook niet. RvC, Media, alom. Het zijn allemaal applauskindertjes die zo opportunistisch zijn. Neem RTV Rijnmond; die staan als een stel aandoenlijke mongolen te dansen als Feyenoord Ajax verslaat, maar diep kritisch zijn ze ook niet. Krabby de Krabbymongool vindt het ook allemaal prima als Feyenoord bij slechts Advocaat/Kuyt uitkomt als opvolger.

Feyenoord is het symbolische bastion van de Nederlandse voetbalcrisis. Die is er nog steeds, ja. Enig besef is er niet van de ernst, vooralsnog.
  Forum Admin woensdag 27 februari 2019 @ 22:55:40 #3
35723 crew  GGMM
pi_185288307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Hoi ik wil nog reageren op Ratjetoe @:ggmm
Gezien je uitgebreide inhoudelijke reactie is dit topic volkomen begrijpelijk. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_185288364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gezien je uitgebreide inhoudelijke reactie is dit topic volkomen begrijpelijk. :)

Goed dat je me die vrijheid gunt. Je bent een goed mens.
pi_185288550
quote:

[..]

Feyenoord had na het kampioenschap middelen, maar heeft het in met alle respect twijfelachtige spelers geïnvesteerd behoudens Berghuis. Mensen bleven me met droge ogen beweren dat Ridgeciano Haps en Jerry St. Juste helemaal geen verkeerde aankopen waren, voor ook teveel geld. Elia als linksbuiten in het kampioensjaar was misschien een kleine joker; Larsson komt redelijk laat pas los maar het blijft ook pieken en dalen. Enfin; bijna twee jaar na het kampioenschap. Een Sinisterra van die scoutingsmythe Steef(?) bakt er ook geen kut van.

Feyenoord is kampioen geworden, maar met meer geluk dan wijsheid. Giovanni van Bronckhorst is een heel matige trainer en heeft er in het positiespel weinig ontwikkeling ingekregen, maar hij is niet alleen de schuld. Ook Van Geel, ook het scoutingsapparaat. Het is collectief falen. Je maakt mij niet wijs dat het niet gek zou zijn dat Feyenoord legendarisch weinig creëert tegen FC fucking Groningen.

Feyenoord is doodziek, maar echt goede poortwachters zijn er ook niet. RvC, Media, alom. Het zijn allemaal applauskindertjes die zo opportunistisch zijn. Neem RTV Rijnmond; die staan als een stel aandoenlijke mongolen te dansen als Feyenoord Ajax verslaat, maar diep kritisch zijn ze ook niet. Krabby de Krabbymongool vindt het ook allemaal prima als Feyenoord bij slechts Advocaat/Kuyt uitkomt als opvolger.

Feyenoord is het symbolische bastion van de Nederlandse voetbalcrisis. Die is er nog steeds, ja. Enig besef is er niet van de ernst, vooralsnog.
Uitstekend verwoord.
Van alles is weer waardeloos.
pi_185288606
quote:

[..]

Paar puntjes.

Gio een slechte trainer: eens. Dat zie je overigens juist in de kleine wedstrijden. Maar die spelers... De echt goede spelers gaan naar Ajax een PSV, niets aan te doen. Feyenoord haalt de categorie daaronder, alleen in de huidige groep is er niemand doorgegroeid. Dat moeten ze eens goed analyseren.
pi_185288649
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De echt goede spelers gaan naar Ajax een PSV, niets aan te doen.
Is een feit, maar waarom kunnen ze die creatieve scouting niet op de mat leggen? Waarom kunnen ze niet in het buitenland buitenkansjes vinden? Waarom haalt AZ(!) Weghorst en Jahanbakhsh terwijl Feyenoord met Haps en St. Juste komt aanzetten?
pi_185288661
Vanuit de herhaling aan de achterkant (0:38) lijkt het wel gewoon terecht een corner.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185288715
quote:

[..]

Ik hoop dat Pieter Zwart jou aantrekt als nieuwe columnist bij VI :)
Oh.
pi_185288835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Pieter Zwart jou aantrekt als nieuwe columnist bij VI :)
ik hoop dat hij dan het transfernieuws gaat doen
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 23:20:11 #11
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185288860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Is een feit, maar waarom kunnen ze die creatieve scouting niet op de mat leggen? Waarom kunnen ze niet in het buitenland buitenkansjes vinden? Waarom haalt AZ(!) Weghorst en Jahanbakhsh terwijl Feyenoord met Haps en St. Juste komt aanzetten?
Haps vind ik nog steeds een slecht voorbeeld want die jongen kan echt goed voetballen maar zoveel blessures kan je vantevoren ook niet voorspellen. Afgezien daarvan volledig met je eens natuurlijk.
pi_185288897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:19 schreef Adames het volgende:

[..]

ik hoop dat hij dan het transfernieuws gaat doen
Nee gewoon kritische reportages over het beleid bij clubs :)

Af en toe een individu keihard aanpakken, lekker man.
Oh.
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:30:03 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185289067
Wat een mongool die interviewer ;(
pi_185289147
Perez heeft er genoeg van _O_
pi_185293507
Prima wedstrijd gezien, al was het jammer dat Feyenoord voor mijn gevoel niet echt lekker in het eigen spel kon komen. Maar dat heeft dan ook te maken met of zo'n 1-0 wel of niet valt, dan is de vlam ontstoken en kan een ploeg nog beter gaan voetballen.

Verder blijft het me verbazen wat er bij Feyenoord allemaal in die eerste ring zit aan toeschouwers, wat een boze en gefrustreerde mensen zeg. Aanstekers gooien en dergelijke, doe gewoon eens normaal, asociaal volk :{
pi_185293603
FOX 1.338.000
FOX Sports 1: 565.000
pi_185296152
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:34 schreef Dejannn het volgende:
Verder blijft het me verbazen wat er bij Feyenoord allemaal in die eerste ring zit aan toeschouwers, wat een boze en gefrustreerde mensen zeg. Aanstekers gooien en dergelijke, doe gewoon eens normaal, asociaal volk
Dit is al jaaaaaren zo. Ajacieden worden continu bekogeld bij corners en inworpen, maar er wordt niets tegen gedaan. Gisteren zelfs 1 vol met z'n porum op TV terwijl hij een aansteker gooide.
Sla gewoon een keer een vak leeg of 10 wedstrijden zonder partaire publiek. Fuck off. .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')