Wanneer je wilt moppiequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:11 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer gaan we samen naar Parijs goudvisje?
In de zomer? Pakken we gezellig de Thalysquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wanneer je wilt moppieromantisch onder de Eiffeltoren
gesellig :$$$quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In de zomer? Pakken we gezellig de Thalys
GV undercover crewbashquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Topics uit het forum kicken waarvoor het is bedoelt![]()
![]()
@Samuel24 zie je wel dat die FOK! Livestream van pas kan komen!quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef Goudenvis het volgende:
Aangezien @:Samuel24 binnenkort naar Londen gaat lijkt het me wel leuk als hij deze reis met ons deelt. Zo kunnen wij van dag tot dag meekijken met onze grote vriend.
Maar ik ga jullie lekker niet zeggen welke datum ik ga. En ik ga ook niet zeggen welk vervoermiddel ik ga reizen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef Goudenvis het volgende:
@:chipszak Is dit niet leuk voor FOK!video™? Stuur je een filmploeg mee met @:Samuel24 om hem te volgen door Londen
Ik lig gewoon voor je huis in de bosjes hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar ik ga jullie lekker niet zeggen welke datum ik ga. En ik ga ook niet zeggen welk vervoermiddel ik ga reizen.
Dat ga ik allemaal doen na mijn vakantie.
Voordat jullie mij nog gaan achtervolgen ofzo.
Wat een nonsens. Je weet niet eens waar ik woon (ver van Limburg af in ieder gevalquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik lig gewoon voor je huis in de bosjes hoor
Ik woon niet in Limburg pikkiequote:Op woensdag 27 februari 2019 23:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Je weet niet eens waar ik woon (ver van Limburg af in ieder geval)
Nee joh. Dat zie je echt totaal verkeerd vent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Goudenvis het volgende:
@:Samuel24 lijkt me echt iemand voor het gooi
Maar je was toch oorspronkelijk Limburgs ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik woon niet in Limburg pikkie
Ja en dus kan ik nergens anders wonen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar je was toch oorspronkelijk Limburgs ofzo?
Natuurlijk wel. Maar het lijkt me toch wel voor de hand liggend dat je je eigen land gaat missen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja en dus kan ik nergens anders wonen?
Ik mis het ook wel hoor. Af en toe terug.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar het lijkt me toch wel voor de hand liggend dat je je eigen land gaat missen.
Maar....nu is het Brabant ofzo? Want dan is het bijna hetzelfde vind ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik mis het ook wel hoor. Af en toe terug.
Nee, Limburg ligt ten oosten van Brabant en is een andere provincie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar....nu is het Brabant ofzo? Want dan is het bijna hetzelfde vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |