Dat jij de fipo in mijn topic hebt gepakt is dan weer klachtwaardig.quote:
Een rare gozer ben jij ook, haha.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat jij de fipo in mijn topic hebt gepakt is dan weer klachtwaardig.
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een rare gozer ben jij ook, haha.
wanneer krijg jij een UI?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een rare gozer ben jij ook, haha.
Op FOK! niet. Maar in het echt wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer![]()
Ik ben geen gozer mariocash
Onzinquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Op FOK! niet. Maar in het echt wel.
Ik FOK! louter mobiel. Geen idee hoe ik dat in moet stellen, maar het zal ongetwijfeld veel moeite kosten.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is die van jou trouwens v/d guano apes?
Geen idee hoe dat mobiel moetquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik FOK! louter mobiel. Geen idee hoe ik dat in moet stellen, maar het zal ongetwijfeld veel moeite kosten.
Dat heb ik al lang niet meer geluisterd johquote:
heb ik een oog voor. Is al perfect op maat. Denk wel dat je idd eens moet inloggen via een pc ofzoquote:
Ik zal één dezer dagen eens kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
heb ik een oog voor. Is al perfect op maat. Denk wel dat je idd eens moet inloggen via een pc ofzo![]()
heldquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zal één dezer dagen eens kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |