Verkijk je daar niet op. Die heeft heel wat privé gesprekken mee gekregen. Ze zei het net zelfs nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch niet aan Lotus om het gedraai van Franny aan te pakken? Waarschijnlijk weet Lotus de helft van het gedraai niet eens. Lotus zit niet bij de gesprekken die franny met Tim heeft.
Franny heeft vanmorgen gezegd dat ze dat eigenlijk al eerder wilde, gezellig samen met Lotus in het huisje, Dat zei ze echter tegen Lotus, niet tegen Tim.
Ze houdt Franny toch niet tegen om mee te gaan naar de yurt?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Allemaal waar. Maar Franny is ook een vriendin van haar en die heeft ze er ook mee
Maar ze weet heel goed dat Franny het niet ziet zitten om daar te slapen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze houdt Franny toch niet tegen om mee te gaan naar de yurt?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
Kan niet wachten tot Tim er uit is en weer zijn eigen insta beheert
Franny was er blij mee dat Lotus het had gezegd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom zou Franny's probleem dat van Lotus moeten worden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ze weet heel goed dat Franny het niet ziet zitten om daar te slapen.
En dat het heel anders is om daar te slapen.
Lotus is wat dat soort dingen betreft niet achterlijk. Die weet verdomd goed hoe dingen zullen gaan.
dan stapt Franny daar maar overheen zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ze weet heel goed dat Franny het niet ziet zitten om daar te slapen.
En dat het heel anders is om daar te slapen.
Lotus is wat dat soort dingen betreft niet achterlijk. Die weet verdomd goed hoe dingen zullen gaan.
En dat is het nu. Franny is geen vriendin van Lotus. Ze zitten samen in hetzelfde programma en het kwam zo uit dat ze met elkaar opgescheept zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook allemaal waar. En toch blijf ik er bij. Zo ga je niet met je vriendin om. Dat kan ook op een andere manier. Want in gesprekken is het ook allemaal begrip tonen voor het gedraai van Franny i.p.v. duidelijk zijn. Laat haar daar eerst eens mee beginnen
Daar krijg ik nou het gebrek van, die Franny die tegen iedereen een ander verhaal vertelt,quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Franny was er blij mee dat Lotus het had gezegd.
Jij wel en ik heb gehoord dat ze haar stemvolume net als bij reclame standaard 10% harder zettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:42 schreef Giggio het volgende:
krijgen we dat gejengel van klotus straks de hele zomer door
Exactquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
En dat is het nu. Franny is geen vriendin van Lotus. Ze zitten samen in hetzelfde programma en het kwam zo uit dat ze met elkaar opgescheept zitten.
Ze ziet nu kans om die gore Tim te lozen en die kans grijpt ze. Jammer voor Franny, die mag haar eigen "strijd" zelf voeren.
Ja. Klopt ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
En dat is het nu. Franny is geen vriendin van Lotus. Ze zitten samen in hetzelfde programma en het kwam zo uit dat ze met elkaar opgescheept zitten.
Ze ziet nu kans om die gore Tim te lozen en die kans grijpt ze. Jammer voor Franny, die mag haar eigen "strijd" zelf voeren.
Hoor je Lotus zelf wel eens, wat die wel niet tegen mensen uitkraamt? Daar was dit niks bij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En Waarom zou lotus rekening moeten houden met Tim en franny na gister is Lotus klaar met Tim en terecht
Lotus is pissig op de hele wereld omdat Mike haar verlaten heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoor je Lotus zelf wel eens, wat die wel niet tegen mensen uitkraamt? Daar was dit niks bij.
Ik vond dat ze enorm overdreef in haar reactie
Tuurlijk, Frennie volgt braafquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim hoorde ik net even zeggen tegen Franny - Ben supertrots op jou.....hij heeft het voor elkaar?
Zou mij niks verbazen, maar ik hoop het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim hoorde ik net even zeggen tegen Franny - Ben supertrots op jou.....hij heeft het voor elkaar?
Wat heeft Jessie daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:59 schreef BloesBloes het volgende:
Lotus rekent af met Tim op een manier die Jassie niet aandurft en nou is het een bitch (snik, snik)
Als t nou nog een gemeend excuus was misschien wel, maar hij beleefde zijn "grapje" als waarheid en omdat frummel t niet pikte ging die als een mak lammetje achter lotus aan met zn 30x "sorry" en "jongen"quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Lotus is pissig op de hele wereld omdat Mike haar verlaten heeft.
Maar vond de opmerking gisteren niet echt ok en vond haar reactie voor een Tim helemaal prima. Die denkt er elke keer met een excuus vanaf te komen.
geen lotus fan hier maar vind haar wel een vd weinige die erop af gaatquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:59 schreef BloesBloes het volgende:
Lotus rekent af met Tim op een manier die Jassie niet aandurft en nou is het een bitch (snik, snik)
Dat staat er toch!quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie daar nou weer mee te maken?
Lotus gaat wel direct op Tim af en gaat niet zoals Jessie eerst zieltjes winnen door bij iedereen te klagen over een inwoner.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:59 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Verschrikkelijke aansteller die Gerrit. Ging hij maar weg daar.
preciesquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Lotus gaat wel direct op Tim af en gaat niet zoals Jessie eerst zieltjes winnen door bij iedereen te klagen over een inwoner.
Zekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zekers
Hey Skatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
[..]
Zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zijn armband ook maar die heeft ze nu niet omquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Lotus het horloge van Mike gekregen?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En zijn armband ook maar die heeft ze nu niet om
Nu nog ontkennen dat hij geen humor/ zelfspot heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Robbert vond het heel leuk in Utopia, lieve aardige mensen....
Jessy - Had hij gisteravond moeten komen.
Hij heeft zelf een nieuwe gekocht, staat een foto in media topicquote:
Voor watquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:53 schreef Zeyina het volgende:
Dit zijn overigens de teams. Had ze daarstraks maar even opgeschreven
Adriaan > Chis, Erik, Brandon en Franny
Lotus > Gerrit, Hiske, Jens en Jessie
Merel > Mylène, Shelley en Timothy
niemand wil wat met Utopia te maken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mindert deelnemers als vrijdag, toen deden er 6000 mensen mee met dat gameroon
O ik dacht dat het vandaag de eerste keer wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En wat kunnen ze winnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Geldquote:
Ah, dat spel bestond een jaar geleden ook al, toen met een hele dikke presentator.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Totaal is er ¤1000,- te verdelen onder alle deelnemers
Lucky 13 Genotquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, dat spel bestond een jaar geleden ook al, toen met een hele dikke presentator.
Franny zei zelf dat ze Tim zou volgen, gisterenquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
0quote:
Ja, dat heeft hij dus juist wel......quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu nog ontkennen dat hij geen humor/ zelfspot heeft?
Een maand Utopia streams kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goh, wat zou jij allemaal gaan doen als je won?
ijsje halen of kauwgom lollyquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hard gillend de straat op een neer hollen, net als daar denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ja lucky 13quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, dat spel bestond een jaar geleden ook al, toen met een hele dikke presentator.
quote:
Oh, je hebt echt gewonnen. Rondje voor de COS!quote:
[..]
Zekers
👍😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, je hebt echt gewonnen. Rondje voor de COS!
Moppiequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Een maand gratis streamsen nog een kwartje over
Jup, Mike had nog zo’n zelfde thuis. Ze hebben beide het alarm op 19.00 uur staan en dan kunnen ze dus op hetzelfde moment aan elkaar denken. Heeft hij bedacht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Lotus het horloge van Mike gekregen?
Een rondje Schulties voor de hele cos!quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, je hebt echt gewonnen. Rondje voor de COS!
Ah, daar slaat 'piep' time dus op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jup, Mike had nog zo’n zelfde thuis. Ze hebben beide het alarm op 19.00 uit staan en dan kunnen ze dus op hetzelfde moment aan elkaar denken. Heeft hij bedacht.
oh dacht ook elkaar random piepjes sturenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jup, Mike had nog zo’n zelfde thuis. Ze hebben beide het alarm op 19.00 uit staan en dan kunnen ze dus op hetzelfde moment aan elkaar denken. Heeft hij bedacht.
AH lager is goeie koper.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:25 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Een rondje Schulties voor de hele cos!
Nee dank jequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:29 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Proost allemaal! Op Donny
Met de vraag over Adje zijn bakkerij over een schort waar die van gemaakt wordt spijkerbroeken of leerquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar welke vraag heeft gg nou zitten verzieken?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:29 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Proost allemaal! Op Donny
nee over die foto van maaikie en dat jes er een standbeeld van wilde makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met de vraag over Adje zijn bakkerij over een schort waar die van gemaakt wordt spijkerbroeken of leer
Ojaquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:32 schreef krabje het volgende:
[..]
nee over die foto van maaikie en dat jes er een standbeeld van wilde maken
Ja,en vraagt daarna aan Tim: wie wil jij er allemaal bij betrekkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:33 schreef krabje het volgende:
zegt jens nu echt dat hij er 3 op jessie zet hahaahahhaah
Dat is het spel van Jens!quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim vertrouwt jens oeps
nee wie hij erbij betrok om samen met hem iemand op de bank te zettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef Ranah het volgende:
jens vraagt met wie tim op de bank wil zitten en die noemt op: shelly lotus...
ja dit dus en niet wie hij op de bank wil zettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef formule het volgende:
[..]
Ja,en vraagt daarna aan Tim: wie wil jij er allemaal bij betrekken
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee wie hij erbij betrok om samen met hem iemand op de bank te zetten
is fout dit echtquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef Ranah het volgende:
jens vraagt met wie tim op de bank wil zitten en die noemt op: shelly lotus...
en een koekje op schoot als bewegwijzeringquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Lekker zuigend op haar duim!
ow... solly danquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee wie hij erbij betrok om samen met hem iemand op de bank te zetten
Als een soort klein duimpje, kom maar in mijn holletje!quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en een koekje op schoot als bewegwijzering
Niet erg hoor kan toch gebeurenquote:
Houd zich in omdat hij zich flink misdragen heeft heb met gerrit dit besproken dat hij zich even inhoudquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft em wel goed gedaan een avondje alcohol, hij is niet zo irritant en betweterig....zal wel weer komen ben ik bang
tel je zegeningenquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft em wel goed gedaan een avondje alcohol, hij is niet zo irritant en betweterig....zal wel weer komen ben ik bang
Ja das duidelijk te merken best prettigquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Houd zich in omdat hij zich flink misdragen heeft heb met gerrit dit besproken dat hij zich even inhoud
heb mn oorwarmers maar weer opgezetquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:38 schreef formule het volgende:
[..]
Met al die SL's is het best moeilijk scherp te blijven
Als ik rood zou staan zeg ik gelijk de streams op, scheelt toch weer 2.50 pmquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:38 schreef QuarterBack het volgende:
Hooi strooi en voer + bezorgen ¤49, hoe ze toch ¤13000 rood staan blijft een raadsel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
27 Februari 2019 11:30
Jessie maakt een opmerking.
Merel en Jessie zitten samen met Erik en Adriaan in de zon. Merel is tegen Jessie aan het praten als de mannelijke Utopiaan opeens een opmerking maakt. “Met je mooie lippen”, zegt hij met een glimlach. Merel lacht terug. “Je bent gewoon verliefd, man”, zegt Erik vrolijk en hij slaat een arm om Jessie heen. “Ik ben zo blij om dit te zien”, vult Adriaan aan. Jessie vertelt dat Merel ook in zijn post stond. "Gaan jullie samenwonen?", vraagt Erik. Merel lacht en ze antwoordt van niet. "De loveboat", glimlacht Erik. Denk jij dat het wat kan worden tussen Jessie en Merel?
[..]
Zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Geen idee eerlijk gezegdquote:
Van de BV!quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft heel veel besteld bij de krui
eh waarvan ?
Ik hoop huisje leeg spullen van franny en tim er hun beide erin en weg ermeequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Er staat heel demonstratief een container op het terrein, wat is de bedoeling hier van?
Troep opruimen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Er staat heel demonstratief een container op het terrein, wat is de bedoeling hier van?
Je gunt geen een dochter een Tim toe maar ook geen zoon een Franny toe......quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tim is een enorme lul maar franny is een slang
En gisteren koos Jessie nog voor Mylene, of was dat Donny?quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
27 Februari 2019 11:30
Jessie maakt een opmerking.
Merel en Jessie zitten samen met Erik en Adriaan in de zon. Merel is tegen Jessie aan het praten als de mannelijke Utopiaan opeens een opmerking maakt. “Met je mooie lippen”, zegt hij met een glimlach. Merel lacht terug. “Je bent gewoon verliefd, man”, zegt Erik vrolijk en hij slaat een arm om Jessie heen. “Ik ben zo blij om dit te zien”, vult Adriaan aan. Jessie vertelt dat Merel ook in zijn post stond. "Gaan jullie samenwonen?", vraagt Erik. Merel lacht en ze antwoordt van niet. "De loveboat", glimlacht Erik. Denk jij dat het wat kan worden tussen Jessie en Merel?
Tja voor wat hoort watquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft heel veel besteld bij de krui
eh waarvan ?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:53 schreef Laysa het volgende:
Lotus lijkt een stuk vrolijker nu ze tim er uit geflikkerd heeft
Ik zie haar straks nog wel samenhokken met Jessiequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:53 schreef Laysa het volgende:
Lotus lijkt een stuk vrolijker nu ze tim er uit geflikkerd heeft
Ik had spontaan een feestje gegevenquote:
Ze zal er ook best wel eentje op nemen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik had spontaan een feestje gegeven
Dat zei Joaquin ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:56 schreef snetje het volgende:
Dat wordt nog wel een dingetje ..samen slapen in de Yurt...er wordt daar niet geneukt volgens Gerrit...
Nee is echt niet normaal hoe ze doet... en ja tim is een enorme lul maar vlak die kleuter niet uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
dat wijfkind kan niet normaal doen ook he, met een gesprek
Echt hoor, wat een doos. Vanmorgen heeft Lotus de verhuizing van Tim besproken en Franny vond het chill en beter en gezellig etc. En nu de hele dag konkelen, draaien en zielig doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny praat weer als een kleuter dat doet ze doel bewust moe van dat kind
Zegt mij genoeg dat ze haar familie zo afviel. Vreselijk kindquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee is echt niet normaal hoe ze doet... en ja tim is een enorme lul maar vlak die kleuter niet uit
haal volgens mij maar wegquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Franny danst naar wie er het hardst aan haar touwtjes trekt
Het ene moment is ze een zielig vogeltje en dan weer is het iemand die in een keer opkomt voor haar eigen belang en geen centimeter toegeeft
Volgens mij is het gewoon een vals serpent
Echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gunt geen een dochter een Tim toe maar ook geen zoon een Franny toe......
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zegt mij genoeg dat ze haar familie zo afviel. Vreselijk kind
Denkt ze.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:36 schreef mcspicy het volgende:
En maar blijven vreten dat mens,Maarja ze heeft toch al verkering
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze het allemaal bewust en weloverwogen is. Maar het gevolg van haar gedrag is dat iedereen om haar heen ruzie met elkaar krijgt en zij blijft buiten schot.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Franny danst naar wie er het hardst aan haar touwtjes trekt
Het ene moment is ze een zielig vogeltje en dan weer is het iemand die in een keer opkomt voor haar eigen belang en geen centimeter toegeeft
Volgens mij is het gewoon een vals serpent
en zij huppelt vrolijk wegquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het allemaal bewust en weloverwogen is. Maar het gevolg van haar gedrag is dat iedereen om haar heen ruzie met elkaar krijgt en zij blijft buiten schot.
Maakt niet uit, Donny wil haar wel. Die is niet zo kieskeurig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Denkt ze.
Is ze al aan de weet gekomen dat Jessie wel interesse heeft als ze afvalt?
Ja, nadat haar moeder een haar broer gezegd hebben hoe ze haar ex heeft behandeld denk ik wel dat ze zo is, maar zich anders heeft willen neerzetten in Utopiaquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het allemaal bewust en weloverwogen is. Maar het gevolg van haar gedrag is dat iedereen om haar heen ruzie met elkaar krijgt en zij blijft buiten schot.
Gerrit heeft alle gelijk van de wereldquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:56 schreef snetje het volgende:
Dat wordt nog wel een dingetje ..samen slapen in de Yurt...er wordt daar niet geneukt volgens Gerrit...
ja en gooit vaak nog extra zout in de wonden en stookt vuurtje opquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Denk dat Donny weer voor een paar weken de kast in gaatquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Donny wil haar wel. Die is niet zo kieskeurig.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, nadat haar moeder een haar broer gezegd hebben hoe ze haar ex heeft behandeld denk ik wel dat ze zo is, maar zich anders heeft willen neerzetten in Utopia
donny en jessie beide graag in de kastquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Donny weer voor een paar weken de kast in gaat
zou dat niet beter zijn als franny zelf die keuze zou maken.. keer gewoon duidelijk isquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef PTLe het volgende:
Ik zie dat de meningen omtrent Franny heel verschillend zijn , ik vind het prima dat Tim er uit gekiept is , beter voor Franny lijkt mij ?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en gooit vaak nog extra zout in de wonden en stookt vuurtje op
Dat zou de beste oplossing zijn, was vandaag een stuk beter te doen die streams zonder zijn geklaag en gezeik op iedereenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
donny en jessie beide graag in de kast
Betekend toch dat mijn depressie niet over is toch? Vraagt ze aan TImquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny voelt zich weer down
Zijn er nooit uit geweestquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
donny en jessie beide graag in de kast
Ja, maar als zij niets leert en komt ze een volgende Tim tegen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef PTLe het volgende:
Ik zie dat de meningen omtrent Franny heel verschillend zijn , ik vind het prima dat Tim er uit gekiept is , beter voor Franny lijkt mij ?
Een depressie heb je ook als je geen ruzie hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Franny ruzie heeft of woorden heeft, dan voelt ze zich heel ontdaan, komt door haar depressie...![]()
![]()
Ze laat er in ieder geval geen gras over groeienquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef IkFok het volgende:
Bed word uit huisje gesloopt. Er komt daar een kast volgens Lotus
Lotus wil zometeen het huisje nog gaan schilderen...quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef IkFok het volgende:
Bed word uit huisje gesloopt. Er komt daar een kast volgens Lotus
Zo'n depressie wil iedereen die echt een depressie heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Franny ruzie heeft of woorden heeft, dan voelt ze zich heel ontdaan, komt door haar depressie...![]()
![]()
Doel bewustquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een depressie heb je ook als je geen ruzie hebt.
Makkelijk om alles op een depressie te gooien.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:05 schreef snetje het volgende:
Lotus is wel van het doorpakken...
[ afbeelding ]
Idd een negatief denkpatroon is niet per se (uiteindelijk) een depressiequote:Op woensdag 27 februari 2019 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een depressie heb je ook als je geen ruzie hebt.
Makkelijk om alles op een depressie te gooien.
Ze mogen er niet slapen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat de boomhut helemaal niet meer door dan?
Wat een dooddoener en wat een ongelooflijke bullshitquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny wist niet dat het een grapje was.....
Tim - Dat doen mannen altijd!
Als ik ff geen zin in je heb, ga ik lekker chillen met andere mensen.
Het komt haar prima uit, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny lijkt er wel trots op te zijn om een depressie te hebben![]()
![]()
Dus dat!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo'n depressie wil iedereen die echt een depressie heeft.
echt, de rillingen lopen over mijn rug......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Betekend toch dat mijn depressie niet over is toch? Vraagt ze aan TIm
Humor van Tim...quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny wist niet dat het een grapje was.....
Tim - Dat doen mannen altijd!
Als ik ff geen zin in je heb, ga ik lekker chillen met andere mensen.
NO mixed messages voor Tim!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:05 schreef snetje het volgende:
Lotus is wel van het doorpakken...
[ afbeelding ]
Dat heeft de gemeente/ febo blijkbaar bepaald.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waarom niet?
Precies wat ik ook dacht toen ik inschakelde na mn werkquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef yaello het volgende:
Goeieavond! in de trein al het een en ander teruggelezen over vandaag, zet in de streams aan, gaat het gemanipuleer van Tim gewoon weer vrolijk verder. En Franny die zichzelf weer naar beneden zit te praten. Walgelijk
Hij had beter kunnen vragen of ze dat ook thuis had als ze haar zin niet kreeg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Poesjuh het volgende:
Tim en Franny praten over de toekomst.
Ze raakt snel down, noemt ze haar depressie.
Tim vraagt of ze hier ook last van krijgt als hij thuis druk is met vrienden (heeft hij die??)
Dat snap ik ook niet ...waarom dan wel steeds die boomhutbouwer laten komen...quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat de boomhut helemaal niet meer door dan?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het komt haar prima uit, toch?
Als heel depressief NL op haar zou stemmen in de poll stond ze bovenaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny lijkt er wel trots op te zijn om een depressie te hebben![]()
![]()
Gemeenteverordening!............lees Febo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ladyquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet ...waarom dan wel steeds die boomhutbouwer laten komen...
Dat is haar aangepraat, denk ik. Haar relatie was verbroken en daarna werd ze depressief en "suicidaal". Imo een kwestie van gezonde liefdesverdriet. Maar ja, we hebben niet alles meegekregen. Het komt haat in ieder geval goed uit en gebruikt het te pas en te onpas.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Zou ze echt zo dom zijn?
Iedereen is ontdaan bij woorden of een ruzie, logisch toch?
De hele wereld is depressief?
Dat denk ik niet, die gebruikt alles als het in haar straatje past.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is haar aangepraat, denk ik. Haar relatie was verbroken en daarna werd ze depressief en "suicidaal". Imo een kwestie van gezonde liefdesverdriet. Maar ja, we hebben niet alles meegekregen. Het komt haat in ieder geval goed uit en gebruikt het te pas en te onpas.
Net als haar onzekerheid die haar broer en moeder niet herkennen.
Ik vind Franny vooral een hol vat.
Denk jij dat ze echt een depressie heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die gebruikt alles als het in haar straatje past.
Ze is 25 haar moeder kan wel meer willenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:13 schreef Poesjuh het volgende:
Als ik haar moeder was, had ik haar mee terug naar huis genomen !!
Nee. Daarom zeg ik 'ze gebruikt alles wat in haar straatje past'.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Denk jij dat ze echt een depressie heeft?
Jipquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat veel technische storingen....is dat de hele dag al zo?
utopia is een grote technische storingquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat veel technische storingen....is dat de hele dag al zo?
Plassen en poepen......het kan niet op......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee. Daarom zeg ik 'ze gebruikt alles wat in haar straatje past'.
Doet iemand lelijk, heeft ze ruzie, wordt ze aangesproken, dan heeft ze 'een depressie'.
Word ze geneukt of krijgt ze op en andere manier haar aandacht dan is ze bijna euforisch.
En lazerstraal op met die kleutergeluidjes, engkaak.
Dat bedoel ik met aangepraat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doet iemand lelijk, heeft ze ruzie, wordt ze aangesproken, dan heeft ze 'een depressie'.
Word ze geneukt of krijgt ze op en andere manier haar aandacht dan is ze bijna euforisch.
Zichzelf 'aangepraat' dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met aangepraat.
Dat ding is groot zat om er vier te laten slapen als het moet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "de mongoolse tent is voor twee personen"
Joa en Tim lagen daar al toen Gerrit als een geslagen hond vroeg of hij daar mocht slapen.
Juist. Hij kletst uit zijn nek. Maar ik snap het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "de mongoolse tent is voor twee personen"
Joa en Tim lagen daar al toen Gerrit als een geslagen hond vroeg of hij daar mocht slapen.
Zo is het wel idd. Dat vat je goed samen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt ze geneukt of krijgt ze op en andere manier haar aandacht dan is ze bijna euforisch.
Omdat het haar huisje isquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
Welk recht heeft klotus trouwens om tim uit dat huisje te gooien?
Ja, ze gaan de hele hut opknappen, verven komt een kastquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaan Franny en Lotus nu samen liggen in een 2 persoons bed?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt ze geneukt of krijgt ze op en andere manier haar aandacht dan is ze bijna euforisch.
Ja beter ook. Anders manipuleert Tim zichzelf gewoon weer het hutje in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaan Franny en Lotus nu samen liggen in een 2 persoons bed?
Was ook mijn mening maar hier vinden ze het haar huis.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zichzelf 'aangepraat' dan?
Zelfs dát geloof ik niet, want dat zou betekenen dat ze dat echt denkt.
Nja zij lag er eerder samen met Shelly later kwam franny erbij etc, Zal maybe ook wel een Febo ding zijn dat het nu moet of ietsquote:
Dan kunnen er ook nog 2 daklozen bij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ding is groot zat om er vier te laten slapen als het moet.
Dat geloof ik eerder. Zij heeft geen enkel recht om iemand uit dat huisje te zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zij lag er eerder samen met Shelly later kwam franny erbij etc, Zal maybe ook wel een Febo ding zijn dat het nu moet of iets
Of ze maken stapelbedden dan kunnen er daklozen en B&Bers inquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan kunnen er ook nog 2 daklozen bij.
Tuurlijk niet, net zo min dat Gerrit niet wil dat er nog iemand in de Yurt er bij komtquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerder. Zij heeft geen enkel recht om iemand uit dat huisje te zetten.
Het huisje was voor Lotus en Franny.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
Alle recht. Officieel slapen zij en Franny daar en Tim in de yurt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef mazaru het volgende:
De bewoners denken dit ook .quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Soulraven het volgende:
Het is puur mijn idee hoor maar volgens mij heeft franny ook een vrij laag iq. Problemen met het verwerken van emoties komt daarbij wel vaker voor.
Wel slim van Lotus!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja beter ook. Anders manipuleert Tim zichzelf gewoon weer het hutje in.
Franny zei van de week ook tegen Lotus , het is ons huisje .quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het huisje was voor Lotus en Franny.
Franny kreeg verkering met Tim en die kwam regelmatig neuken, Lotus kreeg anschluss met Mike en die bleef ook regelmatig slapen.
De tijdelijke oplossing werkte, omdat de boomhut in aanbouw was.
Nu mag er van de gemeente niet geslapen worden in de boomhut en eist Lotus het hutje weer op, terecht.
Franny mag blijven, maar ze mag ook met Tim mee.
Tim moet verhuizen naar zijn eigen plek.....de Mongoolse tent!
Wat een gezelligheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze maken stapelbedden dan kunnen er daklozen en B&Bers in
Wat Franny zegt is allemaal bullshit, die lult met alle winden mee, opportunist pur sang!quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Franny zei van de week ook tegen Lotus , het is ons huisje .
Psycholoog mag wel een diagnose stellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.
Lotus was het er wel mee eens ? ach het zal mij een rot zorg zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat Franny zegt is allemaal bullshit, die lult met alle winden mee, opportunist pur sang!
logisch verhaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het huisje was voor Lotus en Franny.
Franny kreeg verkering met Tim en die kwam regelmatig neuken, Lotus kreeg anschluss met Mike en die bleef ook regelmatig slapen.
De tijdelijke oplossing werkte, omdat de boomhut in aanbouw was.
Nu mag er van de gemeente niet geslapen worden in de boomhut en eist Lotus het hutje weer op, terecht.
Franny mag blijven, maar ze mag ook met Tim mee.
Tim moet verhuizen naar zijn eigen plek.....de Mongoolse tent!
Vraag me af wanneer haar liefdesverdriet begonnen is........want Utopia 1 had ze zich ook voor opgegeven.....Had ze die vriend al of is die van veel later......??quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, door anderen. Als je een standaardtest aan iemand geeft die liefdesverdriet heeft, komt er al snel een depressie uit. Officieel mag alleen een psychiater de diagnose stellen en niet een psycholoog, zoals in haar geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |