abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7715946
Ik zeg:

"De hele make-up industrie draait op de onzekerheid van de vrouw."

... veel vrouwen (al mijn vriendinnen tot nu toe) vind/vond ik mooier zonder make-up dan met. Soms staat het wel leuk, voor een feestje ofzo... maar over het algemeen vind ik zonder mooier.

En ook veel vrienden van me zien hun vriendin liever puur natuur. Is de make-up trend over? (als die er al was, ben niet zo op de hoogte van dat soort mode-achtige trends)

Ben wel 'ns benieuwd naar wat anderen hier van vinden...

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7716041
quote:
Op zondag 5 januari 2003 05:39 schreef Musiquence het volgende:
Ik zeg:

... veel vrouwen (al mijn vriendinnen tot nu toe) vind/vond ik mooier zonder make-up dan met. Soms staat het wel leuk, voor een feestje ofzo... maar over het algemeen vind ik zonder mooier.

En ook veel vrienden van me zien hun vriendin liever puur natuur. Is de make-up trend over? (als die er al was, ben niet zo op de hoogte van dat soort mode-achtige trends)

Make-up verbergt te veel..
Als ze het af doen schrik je je soms een ongeluk..
Dus doe maar niet..Niet omdat ze er zonder beter uit zien (soms wel) maar omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan. .
-
pi_7723859
Dit topic voelt zich beter thuis in Lifestyle!
pi_7723993
Dat ligt er ook maar aan.

Met make-up kun je mooie dingen aan je gezicht accentueren en eventuele oneffenheden camoufleren.

Je kan je natuurlijk ook helemaal volsmeren in de hoop dat het beter wordt maar dat werkt meestal niet..

zondag 5 januari 2003 @ 19:30:37 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7724080
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:25 schreef Kyara het volgende:
Met make-up kun je mooie dingen aan je gezicht accentueren en eventuele oneffenheden camoufleren.

Je kan je natuurlijk ook helemaal volsmeren in de hoop dat het beter wordt maar dat werkt meestal niet..

Yep, sommige vrouwen weten met slechts zeer weinig make-up een heel mooi effect te behalen. Je ziet ze ook regelmatig waarbij je bijna een hamer en beitel nodig hebt om de plamuurlaag te verwijderen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 5 januari 2003 @ 19:34:44 #6
29823 Vampira-spike
Every Witch way
pi_7724142
Hmm, ik gebruik heel weining make-up en dat bevalt me prima, beetje oogpotlood en mascara en dat was het wel. Steeds meer vrouwen doen dat is me opgevallen.
Ik vind het ook mooier dan die vrouwens die 's ochtends hun hoofd klem zetten tussen hun make-up doos.
Black??? White??? I like grey!
  zondag 5 januari 2003 @ 20:01:25 #7
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_7724614
Make-up kan van de lelijkste trol nog een diva maken, gelukkig zie je op een gegeven moment wel het verschil tussen puur nature schoonheid en schoonheid verkregen door een plamuurmes.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 5 januari 2003 @ 20:56:33 #8
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7725796
Gebruik niet veel make-up, beetje mascara, soms oogschaduw & potlood.

Vind naturel wel mooier, weinig opvallende make-up gebruiken dus!

Geluk is een richting, geen punt
pi_7726002
quote:
Op zondag 5 januari 2003 05:39 schreef Musiquence het volgende:
Ik zeg:

Ik heb geen idee wat de make up trend is, maar ik draag nooit make-up. Afgezien dat ik er ontzettend allergisch voor ben (bijv. mijn ogen gaan jeuken als ik alleen al mascara op doe...), vind ik het ook echt heel erg onnodig. Heel vaak lopen er al heel jonge meisje rond met een laag plamuur op hun gezicht. Natuurlijk schoonheid vind ik echt verreweg het mooiste, want zoals sommige vrouwen erbij lopen, maakt de make-up hun alleen lelijker.
Ik ben me bij de drogist ook een keer lamgeschrokken toen een jong meisje voor meer dan 100 gulden toen nog make-up koch in een keer. Ik kan veel betere besteding vinden voor diezelfde 100 piek. Make-up is echt niet nodig !!
Gelukkig vindt mijn huidige vriend (en vonden mijn vorige vriendjes) dat ik er zonder make-up het mooiste uitzie.
Ik heb me een keer bij de Body Shop laten opmaken voor de gein. Mijn hele gezicht zat onder en ik herkende mezelf gewoon niet. Ik vond het er opzich niet lelijk uitzien, maar het gaf me echt een heel raar gevoel. Ik werd er eigenlijk onzeker van.

Jemig wat is dit een verhaal geworden...

pi_7731492
Kan het me voorstellen. Met veel make-up ben je gewoon een ander gezicht over je eigen gezicht aan het schilderen...

Je bent dan inderdaad je zelf niet meer. En ik heb m'n vriendin ook wel 'ns zo'n dure verfdoos cadeau gedaan... en of dat duur is!

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  maandag 6 januari 2003 @ 07:04:11 #11
29823 Vampira-spike
Every Witch way
pi_7732618
quote:
het verschil tussen puur nature schoonheid en schoonheid verkregen door een plamuurmes.
Maarreh ben je er dan van overtuigd dat schoonheid aan het velletje vastkleeft? Ik bedoel een leuke buitenkant is mooi maar als er van binnen een egocentrische bitch schuilgaat heb je er weinig aan, toch?
Black??? White??? I like grey!
pi_7732656
quote:
Op maandag 6 januari 2003 07:04 schreef Vampira-spike het volgende:

[..]

Maarreh ben je er dan van overtuigd dat schoonheid aan het velletje vastkleeft? Ik bedoel een leuke buitenkant is mooi maar als er van binnen een egocentrische bitch schuilgaat heb je er weinig aan, toch?

En daar ging het niet om

Zelf heb ik eigenlijk altijd wel mascare, oogschaduw en lipgloss op.

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')