"De hele make-up industrie draait op de onzekerheid van de vrouw."
... veel vrouwen (al mijn vriendinnen tot nu toe) vind/vond ik mooier zonder make-up dan met. Soms staat het wel leuk, voor een feestje ofzo... maar over het algemeen vind ik zonder mooier.
En ook veel vrienden van me zien hun vriendin liever puur natuur. Is de make-up trend over? (als die er al was, ben niet zo op de hoogte van dat soort mode-achtige trends)
Ben wel 'ns benieuwd naar wat anderen hier van vinden...
quote:Make-up verbergt te veel..
Op zondag 5 januari 2003 05:39 schreef Musiquence het volgende:
Ik zeg:"De hele make-up industrie draait op de onzekerheid van de vrouw."
... veel vrouwen (al mijn vriendinnen tot nu toe) vind/vond ik mooier zonder make-up dan met. Soms staat het wel leuk, voor een feestje ofzo... maar over het algemeen vind ik zonder mooier.
En ook veel vrienden van me zien hun vriendin liever puur natuur. Is de make-up trend over? (als die er al was, ben niet zo op de hoogte van dat soort mode-achtige trends)
Met make-up kun je mooie dingen aan je gezicht accentueren en eventuele oneffenheden camoufleren.
Je kan je natuurlijk ook helemaal volsmeren in de hoop dat het beter wordt maar dat werkt meestal niet..
quote:Yep, sommige vrouwen weten met slechts zeer weinig make-up een heel mooi effect te behalen. Je ziet ze ook regelmatig waarbij je bijna een hamer en beitel nodig hebt om de plamuurlaag te verwijderen.
Op zondag 5 januari 2003 19:25 schreef Kyara het volgende:
Met make-up kun je mooie dingen aan je gezicht accentueren en eventuele oneffenheden camoufleren.Je kan je natuurlijk ook helemaal volsmeren in de hoop dat het beter wordt maar dat werkt meestal niet..
Vind naturel wel mooier, weinig opvallende make-up gebruiken dus!
quote:Ik heb geen idee wat de make up trend is, maar ik draag nooit make-up. Afgezien dat ik er ontzettend allergisch voor ben (bijv. mijn ogen gaan jeuken als ik alleen al mascara op doe...), vind ik het ook echt heel erg onnodig. Heel vaak lopen er al heel jonge meisje rond met een laag plamuur op hun gezicht. Natuurlijk schoonheid vind ik echt verreweg het mooiste, want zoals sommige vrouwen erbij lopen, maakt de make-up hun alleen lelijker.
Op zondag 5 januari 2003 05:39 schreef Musiquence het volgende:
Ik zeg:"De hele make-up industrie draait op de onzekerheid van de vrouw."
Jemig wat is dit een verhaal geworden...
Je bent dan inderdaad je zelf niet meer. En ik heb m'n vriendin ook wel 'ns zo'n dure verfdoos cadeau gedaan... en of dat duur is!
quote:Maarreh ben je er dan van overtuigd dat schoonheid aan het velletje vastkleeft? Ik bedoel een leuke buitenkant is mooi maar als er van binnen een egocentrische bitch schuilgaat heb je er weinig aan, toch?
het verschil tussen puur nature schoonheid en schoonheid verkregen door een plamuurmes.
quote:En daar ging het niet om
Op maandag 6 januari 2003 07:04 schreef Vampira-spike het volgende:[..]
Maarreh ben je er dan van overtuigd dat schoonheid aan het velletje vastkleeft? Ik bedoel een leuke buitenkant is mooi maar als er van binnen een egocentrische bitch schuilgaat heb je er weinig aan, toch?
Zelf heb ik eigenlijk altijd wel mascare, oogschaduw en lipgloss op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |