abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:38:32 #301
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_185408855
De wind mag wel minderen. Op zich viel het me niet tegen betreft kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 5 maart 2019 @ 16:46:35 #302
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_185409042
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]

Ik wil die website graag eens zien want van enig herstel is normaal gezien absoluut geen sprake. In een reeks van tien maanden was er immers maar sprake van één maand die gemiddeld niet te droog verliep en zelfs die maand was ten hoogste gemiddeld.

Kinderachtig gedrag mag je die paar heikneuters die hier voor de rest nimmer posten van betichten. "De klei in mien achtertuin is net zo zompig als altied hur!"

Dan begrijp je er dus gewoon absoluut geen ene fluit van en kan je allicht gewoon best je mond houden. Pik, haal gewoon de meetreeksen erbij en durf dan eens met droge ogen te zeggen dat er op landelijke, provinciale en grootregionale schaal in zo ongeveer geheel Nederland geen flink tekort is :')

Gelukkig over vier weken gewoon de knmi-kaarten weer die mochten er in de komende weken geen absurde dingen gebeuren alvast met een flink tekort starten. Ben je van dat geneuzel ook weer af. Dit wegkijkgedrag ben ik in DASOO niet gewend, helaas lijkt ook die vesting te gaan vallen :N

De grond is zompig :|W
Je doet nu zelf gewoon mee met het verzieken van de sfeer. Ik zei alleen dat ik een site had gezien (volgens mij op ww) waar de actuele waterstanden te zien waren en hoewel niet volledig herstelt waren ze wel redelijk herstelt. Nogal een verschil. Dat er meer regen nodig is weet ik ook wel. Niemand hier zit te juichen om het feit dat de natuur een klap krijgt als het te droog blijft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')