gerrit zegt dat hij het gezien heeftquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zoenen met Merel is weer een aanname.
Merel bevestigde dat op streams en Gerrit heeft het gezienquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die bestaat toch niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gerrit zegt dat hij het gezien heeft
Jammer voor merlijn
Dat wil niets zeggen ze kan na het wippen ook naar haar eigen bed zijn gegaan als het gebeurd isquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Onzin, Merel sliep gewoon in haar eigen bed.Zo krijg je dus de praatjes hier.
Brandon ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Merel bevestigde dat op streams en Gerrit heeft het gezien
Zijn nog heel veel filmpjes over geweest.....Joa en Tim gingen bij hun slapen hadden ze gevraagd....Jessy wou zich niet laten kennen en zei jahoor is goed......Jeffry was er niet mee eens en is in de caravan gaan zitten.....Jessy deed eerst met ze mee zo gezellig heeft Joa nog een gezichtsmasker gegeven maar Jeffry bleef weg......toen werd ze het zat en zei dat ze op moesten rotten.....Joa ging maar Tim wilde de boel nog even verder uitrekken....toen had ze het mes in haar handen die ze gebruikten bij het in kisten van de drankjes en begon richting het gezicht van Tim te steken die zich nog net met een arm af kon weren.quote:
En dat 'wippen' is ook een aanname...quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen ze kan na het wippen ook naar haar eigen bed zijn gegaan als het gebeurd is
Nee dat is niet waar heeft Merel zelf toegegeven en Brandon heeft het gezienquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja vast en daar heeft verder niemand anders ladt van hier. Pffffquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vindt Koos soms erg moeilijk.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit houdt ook van stoken, vergis je daar niet in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gerrit zegt dat hij het gezien heeft
Jammer voor merlijn
Haha nee joh dat weet ikquote:
Heb bijgelezen en niemand die er over geschreven heeft bij mijn weten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Merel bevestigde dat op streams en Gerrit heeft het gezien
Lees net hier dat merel het zelf ook op de streams heeft toegegevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit houdt ook van stoken, vergis je daar niet in.
Dat wil jij graag hè?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen ze kan na het wippen ook naar haar eigen bed zijn gegaan als het gebeurd is
Klopt ik zeg ook als het gebeurd is, niet dat het gebeurd isquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat 'wippen' is ook een aanname...
Geloof ik ook niet......quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha nee joh dat weet ik
Ik heb net ook gepost dat ik merel een te groen blaadje vind met *de mannen* de giebelig, die heeft naar mijn idee nog maar weinig ervaring met mannen.
Die gaat dus never nooit op de eerste avond all in, laat sraan dat ze het uberhaubt live in beeld gaat doen
Nee hoor, is uitgebreid besproken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb dat zelf van Merel gehoord (on streams)quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb bijgelezen en iemand die er over geschreven heeft bij mijn weten.
Waarom zou ik dat graag willen, ik voel er niets van.quote:
👍quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:01 schreef DKUp het volgende:
Volgens Adriaan en Erik heeft Jessie alcohol gedronken.
Merel en Jessie hebben gezoend.
Veel alcohol op het terrein.
Jens kijkt Merel niet meer aan.
Tim zei dat Mylène zich niet veilig voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |