Klopt, dus hij heeft wel die flugel genomen.......nu is de vraag is hij daarna doorgegaan of had hij voor die tijd al gedronken.....dat ene uurtje bedoel ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat hij het zelf in zijn keel heeft gegoten. Had er ook voor kunnen kiezen om het niet te doen.
Alles went.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En helemaal alleen he, die fles van Brandon opgedronken. Niemand anders heeft er een slok van genomen. Knap dan trouwens dat hij geen kater heeft.
Dat zegt hij nu net toch zelf.Wat wil je nu horen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En helemaal alleen he, die fles van Brandon opgedronken. Niemand anders heeft er een slok van genomen. Knap dan trouwens dat hij geen kater heeft.
maar niemand heeft dat gezien..quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:43 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij zei net zelf een grote fles waar hij het merk niet van mocht noemen maar wel sterke drank!
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
zou het kunnen dat jens pogingen gedaan heeft bij mylene?
zou het kunnen dat jessie zich moed indronk om merel te zoenen?
ik mis franny en tim en gerrit nog in het verhaal
Nee, daarom.....was het in de sl's of van te voren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat had hij dan wel gedronken..iemand hem met drank zien lopen?
stukje bij beetje de komende dagenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...
crush op jessie dat was toch al overduidelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
Merel loopt net zo overdreven vrolijk te lachen als dat Billy deed na haar seks met Johan
En de kijkcijfers zullen even omhoog schietenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn idd allemaal aannames, de waarheid zal nog wel boven komen drijven binnenkort...
En jou UIquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En de kijkcijfers zullen even omhoog schieten
Hij weet hoe hij tv moet maken........quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En de kijkcijfers zullen even omhoog schieten
Ik heb het gevoel dat hij bij het avondeten al drank op had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, daarom.....was het in de sl's of van te voren.
dat is te weinig om deze grafstemming te veroorzakenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Vooralsnog is er dus niet meer gebeurd dan Jessie met een bakkie te veel, en zoenen met Merel.
Het lijkt een zwaarder 'vergrijp' dan de kopstoot die Ruud aan Dennis uitdeelde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Vooralsnog is er dus niet meer gebeurd dan Jessie met een bakkie te veel, en zoenen met Merel.
Ja, das ook wel weer waar. Ben bang dat hij het nu niet meer laten kan en hij dáár nu niet bepaald wordt tegengehouden. Die lachen zich alleen maar om bult om zijn fratsen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben jij in dit geval daadwerkelijk "je broeders hoeder" Met een achterliggende reden van je ouders.
Jessie heeft helemaal niets met de andere bewoners wat hem hun "hoeder"kan of mag maken.
Viel mij ook op......quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij bij het avondeten al drank op had.
Aan een volle tafel zeggen: Jens als je een stijve piemel hebt,stop je hem wel bij mij erin?
Doet hij anders nooit!!!!
Ja, en daarom een urenlange sl.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Zover is nu wel duidelijk ja. De rest blijft gissen vooralsnog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Dat was een ferme duw.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt een zwaarder 'vergrijp' dan de kopstoot die Ruud aan Dennis uitdeelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |