Ik begreep dat ook zo. Maar vertel eens hoe jij dit interpreteert?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je verdraait de boel wel een tikje.
Jammer dat er niet meer over gezegd wordt,quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk het ook Dotteke, meerdere dingen zelfs.
Err als hier dingen staan die verdraaid worden mag ik daar ook iets van vinden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou het bij bewoners een keer aub
Tuurlijk kan dat maar niet vanuit de productie maar op Jessie's eigen verzoek.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vervolgens afgesproken met de productie, kan toch.
dat kan maar niet elke keer cossers benoemen omdat je Jessie wil verdedigen dank uquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Err als hier dingen staan die verdraaid worden mag ik daar ook iets van vinden.
Een 'losse flodder' die een dierenvoeding in de markt zet heeft weinig kans van slagenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar niet vanuit de productie maar Jessie eigen verzoek.Denk dat dat allemaal te maken heeft met Marjet toen.
Dat er afspraken zijn gemaakt over niet drinken. Maar niet persé omdat dat in 1 een probleem zou zijn. De reden voor de afspraak weten we niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik begreep dat ook zo. Maar vertel eens hoe jij dit interpreteert?
Dan had hij gewoon moeten zeggen : Ik drink niet, weet uit ervaring dat het fout kan lopen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vervolgens afgesproken met de productie, kan toch.
Dan is Gerrit de lul.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef schizolientje het volgende:
Lotus vraagt nu aan Franny en Tim om naar de tent te gaan want het is veels te klein voor drie, wat een gek met 4 was het wel goed????
Ook niet denk ik, maar toen had Lotus idee van ik ga toch snel naar de boomhut om daar te slapen, maar nu mag er niet meer in de boomhut geslapen worden, en Lotus ruimt geregeld op en elke keer is er weer een bendequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef schizolientje het volgende:
Lotus vraagt nu aan Franny en Tim om naar de tent te gaan want het is veels te klein voor drie, wat een gek met 4 was het wel goed????
Nopequote:
hij zegt nu het is jouw huisje, hahaha, eerder was het maar het is ook ons huisjequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Lotus dat het huisje te klein is voor drie personen
Ze wil Fran enTim naar d e tent
Fran wil haar huisje niet uit
Tim laat de beslissing aan Franny over
Vonden ze toen ook al te vol hoor en hadden last van elkaars seksuele uitspattingen. Is ook niet leuk dat gehijg vlak bij je en vooral TimTim houdt geen rekening met anderen. NU er spanningen zijn kan ik mij voorstellen dat ze niet meer met z'n 3-en willen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat Jessie zichzelf nu als 'geslaagd' zakenman wilde neerzetten in plaats van een 'Donny'quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat er afspraken zijn gemaakt over niet drinken. Maar niet persé omdat dat in 1 een probleem zou zijn. De reden voor de afspraak weten we niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een 'losse flodder' die een dierenvoeding in de markt zet heeft weinig kans van slagen
Ja, en toen zij zich op drong aan Mike was het ook niet te klein.....laat haar maar lekker weer in de caravan gaan liggen op Mike zijn plekje......quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef schizolientje het volgende:
Jessie wil toch dierenvoeding in de markt zetten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]Begrijp de dierenvoeding hier ff niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |