Vertel mij eens even hoe jij weet dat hij toen nog niet gedronken had?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fout toen had hij nog niets gedronken Dat was om 7 uur.
Iedereen is al gesignaleerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Prulke het volgende:
Nog een prangende vraag![]()
Is Shelly al boven water?
JA, zag je het ook, de zender zat niet goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef QuarterBack het volgende:
Dat blijft ook altijd leuk, berichtjes van regie
[ afbeelding ]
Omdat ze daarna zeiden van we nemen een biertje en hij toen antwoorde doe mij dan maar een flugel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vertel mij eens even hoe jij weet dat hij toen nog niet gedronken had?
Weer een aanname!!!!
Ze stond daarstraks in de keuken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Prulke het volgende:
Zag ik ook even op stream, stond in de silo keukenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Prulke het volgende:
Leuke aanname.staat hij niet sterk in zijn schoenen als hij gaat drinken omdat een ander het ook doet!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:14 schreef Mohitah het volgende:
Ik snap wel dat Jessie gedronken heeft. Bijna iedereen doet het daar en meerdere best regelmatig. Bovendien is het daar voor hem vechten tegen de bierkaai en ergert hij zich enorm hoe het daar allemaal gaat. Hij zal gedacht hebben fuck it allemaal ik doe maar mee. Is een aanname van mij he
Goeie goeie !!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Regie: Franny wil je even aan Tim doorgeven dat hij zijn zender goed moet doen!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt. Hij drinkt echt elke keer als de anderen ook drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:19 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Leuke aanname.staat hij niet sterk in zijn schoenen als hij gaat drinken omdat een ander het ook doet!!!!!!
Ja, soms is een spiegel voor houden wel zo handig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha klkopt en jij dus ook richting mij nu doet. Ik open niet
Dan moet je degene die ik quote daarop aanspreken!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Hij drinkt echt elke keer als de anderen ook drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |