Klopt bericht 201 en 204quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
De Bron: UTO / [COS-UTO2#2835] Streamlock
Ze verlullen zich nog wel verderquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:44 schreef Angelique61 het volgende:
Hopen maar dat er iets van in de uitzending komt
Jessie op 1quote:
Erg he en we blijven nog kijken ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ging weg met een SL en nu anderhalfuur later (ben weg geweest) wee rof nog een...
Het is niet waar!!!! Aannames!! Bewijs het dan!!! Mag het een keer?!! Anderen doen het ook en nog erger!!! Wie zegt dat?!! Waar staat dat?!! Het is niet zo!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Jessie op 1
Dat kan twee dingen betekenen.
Of die poll wordt gewoon direct door talpa ingevuld.
Of de tokkies vinden het fijn om door een derderangs talpa acteur besodemieterd te worden.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is niet waar!!!! Aannames!! Bewijs het dan!!! Mag het een keer?!! Anderen doen het ook en nog erger!!! Wie zegt dat?!! Waar staat dat?!! Het is niet zo!!
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is niet waar!!!! Aannames!! Bewijs het dan!!! Mag het een keer?!! Anderen doen het ook en nog erger!!! Wie zegt dat?!! Waar staat dat?!! Het is niet zo!!
Ik ben er wel bijna zeker van dat dat automatisch gaat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef Angelique61 het volgende:
Toch ben ik weleens benieuwd wat er allemaal gebeurd achter een streamlock, worden ze toegesproken oid?
Jens?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef Crabapple het volgende:
Ger, die jongen is hier ook nog maar 1,5 maand, na 3 mnd had ik iets van pfff
Gisteren was t nieuwe script besproken, maar velen zijn t met hun zatte harses kwijt; dus nu ff drill-uurtje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef Angelique61 het volgende:
Toch ben ik weleens benieuwd wat er allemaal gebeurd achter een streamlock, worden ze toegesproken oid?
quote:
Ze is volgens mij juist heel boos. Ze stond eerder al opgefokt te praten over Franny en Tim. Nu weer zogenaamd lollig tegen Tim.....er broeit van alles daar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:57 schreef espri het volgende:
Wat is er met Hiske gebeurt? Doet zo overdreven vrolijk en zingt en en en...heeeel eng gewoon.
Ja ik denk dat er nog wel wat gaat komen maar geen idee of wij er van mee mogen genieten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is volgens mij juist heel boos. Ze stond eerder al opgefokt te praten over Franny en Tim. Nu weer zogenaamd lollig tegen Tim.....er broeit van alles daar.
Tussen de bomen door.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er nog wel wat gaat komen maar geen idee of wij er van mee mogen genieten.
Maar dat zei ze niet.quote:
En "poepie doen"quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nu moet ze weer plassen,dat we het maar weten.
Is dat een serieuze vraag? Dat weet toch niemand?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou met haar date? Waarom is die niet langs geweest?
Het schijnt dat ze er niet mogen slapen.quote:
Ja, serieuze vraag. Ik had half half meegekregen dat die man gisteravond zou langskomen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag? Dat weet toch niemand?
Zoveel mensen komen er toch niet met rollatorsquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
Yep alle rollators naar boven takelen, moet kunnen.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
eten met een liftje naar benedenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
Wat een uitspraak van Frannyquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
are you oke christel vraagt Fran
ja zegt Chris.
verbaast mij allemaal niets? zegt Fran tegen Chris....
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebbenquote:
geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik gaat zijn huisje weghalen,heeft er geen zin meer in.
En hij pikt het ook gewoon..quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebben
Of decorumverliesquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebben
Die zal waarschijnlijk wel ergens achter zittenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Mylene denkt dat Jens nog even bezig is.
Ze praten heel bedekt.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk wel ergens achter zitten
Vorige week nog grote plannen,compleet met bouwtekening,er zouden douches komen en al.quote:
Een automerk kan ook.quote:
Valt mij wel op dat Erik al de hele tijd met een brede grijns op zijn gezicht looptquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week nog grote plannen,compleet met bouwtekening,er zouden douches komen en al.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Lotus notes, wordt dat nog gebruikt
logisch die is van dat hypocriete gezeik van diequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat Erik al de hele tijd met een brede grijns op zijn gezicht loopt
En Gerrit daarna zachtjes: Damage Controlequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef danaqui het volgende:
Iets tussen Ger en Myl, Myl tegen Ger ik hoor wel wat je wil en loopt weg,
Gerrit keek niet heel vrolijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef danaqui het volgende:
Iets tussen Ger en Myl, Myl tegen Ger ik hoor wel wat je wil en loopt weg, Ger zegt damage control
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Gerrit daarna zachtjes: Damage Controle
zag ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit keek niet heel vrolijk.
Klinkt goed Fritsie,het is heerlijk weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou het ff voor gezien, ff lekker met schoonzus terrasje pikken en lunchen
Gelijk heb je veel plezierquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het Frits, het zonnetje schijnt heerlijk veel plezier!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh jee hopelijk geen petertjequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik gaat zijn huisje weghalen,heeft er geen zin meer in.
Hij is wel stiller dan normaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:22 schreef DKUp het volgende:
Na de technische storing haalt Jessie zijn neus op![]()
????quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:26 schreef Ranah het volgende:
herman... wat doet u nu...... hoorde ik iemand roepen
Dit ziet er toch niet uit?quote:
Zou goed kunnen, want Erik en Chris hadden die namen wel voor elkaar. Herman en Heidiquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:28 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik hoorde herman, maakt niet uit, het is SL waardig blijkbaar
Jawelquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:33 schreef Ranah het volgende:
ik heb bij gelezen maar is tim nog niet in het wild gesignaleerd?
Nee, afleidingsmanoeuvrequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:40 schreef danaqui het volgende:
Hiske heeft het over Tim dat hij er niet uit gaat, Toch Tim gister error gehad
Ik vermoed dat Jessie wat gaten in zijn geheugen heeft. Hij vroeg aan de anderen of zij dat denken en daarna ontkennen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie zou dat toch wel toegeven als die met Merel heeft gezoend.
Er is flink gezopen door meerdere bewoners.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Een zoen heeft niet al die streamlocks op zijn/haar geweten...er moet meer gebeurt zijn...
Ow....quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mylène voelde zich niet veilig?
Jessie eerst bij haar geprobeerd?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef mcspicy het volgende:
Die zogenaamde leider staat wel erg sterk in zijn schoenen.Zeggen dat hij niet gaat drinken en toch gaan drinken.Allemaal gebakken lucht en natte scheten werk!
Oh een halszaak 1 keer gedronken in ruim 2 maanden. Knap dat jij wel standvastig kan zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef mcspicy het volgende:
Die zogenaamde leider staat wel erg sterk in zijn schoenen.Zeggen dat hij niet gaat drinken en toch gaan drinken.Allemaal gebakken lucht en natte scheten werk!
Als je een keer drinkt mag je toch prima iets vinden van mensen die praktisch elke dag drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]en nu heeft hij geen poot meer om op te staan tijdens zijn moraalridder praktijken
I love it, hij heeft de grond onder zijn eigen voeten weggemaaidquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]en nu heeft hij geen poot meer om op te staan tijdens zijn moraalridder praktijken
Ze maakte inderdaad een 'ontdane' indrukquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je vult weer zelf in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie eerst bij haar geprobeerd?
Het gras voorquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I love it, hij heeft de grond onder zijn eigen voeten weggemaaid
Bij Jessie is het de grond,quote:
Tja bagataliseer het maarquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh een halszaak 1 keer gedronken in ruim 2 maanden. Knap dat jij wel standvastig kan zijn.
Koos draai er niet om heen....Jessie was vol afschuw over alcohol en pakte er meerdere mensen op...Vind je het nu vreemd dat er Users zijn die nu leed vermaak hebben omdat Jessie door de mand is gevallen...Hij kan nu niemand meer aanspreken over overmatig alcohol gebruik..quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh een halszaak 1 keer gedronken in ruim 2 maanden. Knap dat jij wel standvastig kan zijn.
Als hij zich niet elke keer zo uitgesproken anti-drank had opgesteld en iedereen de les heeft gelezen was ik het met je eens geweest. Nu niet. Jessie is mr Flapdrol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij ook van de BV heeft gedronken, wordt het een iets ander verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een keer drinkt mag je toch prima iets vinden van mensen die praktisch elke dag drinken.
Natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Hij slaat zich elke keer weer op de borst dat hij niet drinkt.....sja, dan sla je nu dus een flater. Als hij het bij 2 wijntjes had gehouden, was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een keer drinkt mag je toch prima iets vinden van mensen die praktisch elke dag drinken.
Nah hij veroordeelde echt iedereen om het drankgebruik. Tsja dan valt hij nu door de mand.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef mootie het volgende:
[..]
teddy?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef spapaars het volgende:
Tussen de streamlocks in afgelopen nacht.
[ afbeelding ]
Die kleine groeit hardquote:
Ik snap nog steeds niet hoe dat gegaan is, van nuchter in bed tot een klein uurtje later lam.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Hij slaat zich elke keer weer op de borst dat hij niet drinkt.....sja, dan sla je nu dus een flater. Als hij het bij 2 wijntjes had gehouden, was er niets aan de hand geweest.
Staat VRAAGTEKEN bij Koosquote:
misschien was hij al niet helemaal nuchter meer toen hij in bed lagquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat gegaan is, van nuchter in bed tot een klein uurtje later lam.
Niet om drankgbruik an sich. Wel om veel te vaak en veel te veel drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nah hij veroordeelde echt iedereen om het drankgebruik. Tsja dan valt hij nu door de mand.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef mcspicy het volgende:
Christel: En ik dacht straks heeft hij dat zuurstofding niet goed op zijn smoel daar kreeg ik dus de zenuwen van
Er kwam vanmorgen een cap voorbij van Jessie tijdens het voorlezen en toen leek hij niet helemaal helder meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat gegaan is, van nuchter in bed tot een klein uurtje later lam.
Is wel meer gebeurd dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef mcspicy het volgende:
Christel: En ik dacht straks heeft hij dat zuurstofding niet goed op zijn smoel daar kreeg ik dus de zenuwen van
Vreemde uitspraken allemaal.Gisteren moest Lotus al naar de AAquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet om drankgbruik an sich. Wel om veel te vaak en veel te veel drinken.
Ik geloof niet dat hij er een probleem van maakt als iemand een keer een biertje pakt op zaterdag.
Dat heeft ze van de week tegen Tim gezegd dat ze bang voor Tim was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Myl voelt zich niet veilig volgens Timtim
quote:
Iemand dacht dat ze vannacht aan het huilen wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:55 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat heeft ze van de week tegen Tim gezegd dat ze bang voor Tim was.
Natuurlijk lag hij op tijd in bed, hij kon niet meer op z'n poten staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:56 schreef Mjelleke het volgende:
Merel zei dat ze had gehoord dat ze tot 1.00 uur door zijn gegaan met drinken. Zij lag om 22.00 uur in bed en ik hoorde Jessie zeggen dat hij ook op tijd in bed lag. Ja jij zeker wel zei merel. En toen zei Christel het van t slaapapparaat
nap dat je dat hebt kunnen zien terwijl er geen beeld was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Natuurlijk lag hij op tijd in bed, hij kon niet meer op z'n poten staan.
Hij lag op bed, met een al lichtelijk bezopen grijns op zijn gezicht, terwijl ze hem ineens een verhaaltje aan het voorlezen waren....quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nap dat je dat hebt kunnen zien terwijl er geen beeld was.
Zoiets dacht ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:59 schreef mcspicy het volgende:
Merel zal wel in haar contract hebben staan als ze iets met een man doet dat het niet uitgezonden mag worden!
Terwijl hij gisteren nog aan A3 zei dat hij Mylene wou! En Merel stond erachter mee te luisteren!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zal Merel reageren als ze hoort dat hij haar als hij nuchter is veel te dik vindt
Hij zoent haar als die gezopen heeft en zij is blij
Gast, je zag toch dat dat een geintje wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef mcspicy het volgende:
En die Merel meteen alles doorbrieven dat de anderen gedronken hadden.en nu zegt ze zelf dat ze zo dronken was dat ze het allemaal niet meer weet.
Dat mens is niet te vertrouwen!!!!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zal Merel reageren als ze hoort dat hij haar als hij nuchter is veel te dik vindt
Hij zoent haar als die gezopen heeft en zij is blij
Gast?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, je zag toch dat dat een geintje was
Lotus sprak gisteren de wijze woorden : In elk geintje zit een seintjequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, je zag toch dat dat een geintje was
Beweer je nou nog steeds dat Jessie niet gedronken heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fout toen had hij nog niets gedronken Dat was om 7 uur.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij lag op bed, met een al lichtelijk bezopen grijns op zijn gezicht, terwijl ze hem ineens een verhaaltje aan het voorlezen waren....
1+1 = 2
Simpele analyse, Occam's razorquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fout Lotusquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Terwijl hij gisteren nog aan A3 zei dat hij Mylene wou! En Merel stond erachter mee te luisteren!
Nee hoor jessie heeft flugel gedronken, dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Beweer je nou nog steeds dat Jessie niet gedronken heeft?
Ze zei het als antwoord op de vraag van Ad of ze gezoend had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus sprak gisteren de wijze woorden : In elk geintje zit een seintje
Ik heb een gevoel dat meneer straks gaat zeggen dat het Tim zijn schuld isquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Beweer je nou nog steeds dat Jessie niet gedronken heeft?
O, nou een paar posts geleden nog wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor jessie heeft flugel gedronken, dat ontken ik niet.
Ik maak geen verhaaltjes Jessie heeft gedronken. Masr als er en streamlock van 3 uur is hoe kan jij dan gezien hebben dat hij niet meer kon lopen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat meneer straks gaat zeggen dat het Tim zijn schuld is
Ja als bewoners al zeggen dat ze benieuwd zijn of hij nog wakker wordtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die tim denkt weer een ander target te hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens.... jaha
Tim...Ik had net ook een gesprek met Mylene...
wissel.
O echt, dan ben je wel helemaal super stomquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Terwijl hij gisteren nog aan A3 zei dat hij Mylene wou! En Merel stond erachter mee te luisteren!
Ik typ helemaal niet dat hij niet meer kon lopen.Waar zie je mij dat typen? Lezen!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik maak geen verhaaltjes Jessie heeft gedronken. Masr als er en streamlock van 3 uur is hoe kan jij dan gezien hebben dat hij niet meer kon lopen.
En niet te vergeten : hoogstwaarschijnlijk gezopen van de drank van de BVquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Janky prima geslaagd voor zn faalbaasexamen, zuipen tegen zn eigeb principes in en misbruik maken van de verliefdheid van merel, in zijn woorden de vrouw die 25kg te zwaar is
Goei bezig, en jaaaaa doen ze allemaal en janky is de engel van de show
ja kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus sprak gisteren de wijze woorden : In elk geintje zit een seintje
Lijkt me niet zo gek, als gezegd wordt dat Gerrit gecheckt heeft of hij zijn masker op had. Je zag toch al in die telefooncel dat hij flink bezopen was?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik maak geen verhaaltjes Jessie heeft gedronken. Masr als er en streamlock van 3 uur is hoe kan jij dan gezien hebben dat hij niet meer kon lopen.
Die lag al mom 10 uur te slapen hoorde we vertellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef juul. het volgende:
Duidelijk dus,het probleem was niet Jessie vannacht, Jens en Mylene lopen met hun ziel onder de arm.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat meneer straks gaat zeggen dat het Tim zijn schuld is
Denk dat er meerdere dingen zijn gebeurd vannacht want de hele groep is 'anders'quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef juul. het volgende:
Duidelijk dus,het probleem was niet Jessie vannacht, Jens en Mylene lopen met hun ziel onder de arm.
Het lijkt er zelfs op dat his en chris ook wat hebben gedronkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat er meerdere dingen zijn gebeurd vannacht want de hele groep is 'anders'
Je doet bijna niet anders, alleen deze bevalt je niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft zo vaak mensen aangesproken op het drinken. Plus dat hij duidelijk stelde dat hij leergeld had betaald in U1 en hier nu niks zou drinken en geen relatie aan zou gaan. Drank is nu dus mislukt. Ben nu benieuwd naar zijn andere doel..relatieloosquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet om drankgbruik an sich. Wel om veel te vaak en veel te veel drinken.
Ik geloof niet dat hij er een probleem van maakt als iemand een keer een biertje pakt op zaterdag.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat er meerdere dingen zijn gebeurd vannacht want de hele groep is 'anders'
Ik geloof ergens ook niet dat dronken Jessie het grootste probleem was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Goede samenvatting, want zo is het wel..quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Janky prima geslaagd voor zn faalbaasexamen, zuipen tegen zn eigeb principes in en misbruik maken van de verliefdheid van merel, in zijn woorden de vrouw die 25kg te zwaar is
Goei bezig, en jaaaaa doen ze allemaal en janky is de engel van de show
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof ergens ook niet dat dronken Jessie het grootste probleem was.
zij zat te kroelen met jens...quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
Mylene ontstemd omdat haar droomprins met een ander heeft gezoend?
Dat is een aanname, is niet gezegdquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
En dat niet veilig voelen van Mylene zou kunnen te maken hebben met het overmatige alcohol gebruik te maken van de groep.
Dat is net zo goed een aannamequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
En dat niet veilig voelen van Mylene zou kunnen te maken hebben met het overmatige alcohol gebruik te maken van de groep.
Die loopt net de wc inquote:
Heb je dat gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
is tim al boven water?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vond Merel lacherig toen ze zei, "ja jessie jij lag er op tijd in"......... kan je ook weer alle kanten mee opquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef Prulke het volgende:
[..]waarom een SL tot middernacht als hij er vroeg in lag?
Hij lag heel even rond 19:00 in bed, daarna is die gewoon weer uit bed gegaan hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef Prulke het volgende:
[..]waarom een SL tot middernacht als hij er vroeg in lag?
O ja, dan is de conclusie automatisch dat dat de oorzaak is van het niet veilig voelen van Mylene.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
De verzameling bierblikken en flesjes in de silo.
En net maar vertellen wat een schande het was dat de anderen gedronken haddenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt er zelfs op dat his en chris ook wat hebben gedronken
ze leek zich prima veilig te vinden , gisteren met huilende en drinkende jensquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Er stond volgens mij ‘zou kunnen’.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dan is de conclusie automatisch dat dat de oorzaak is van het niet veilig voelen van Mylene.
Kortom: aannames maakt iedereen.
Ja en dus precies wat Koos hier continue anderen verwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Er stond volgens mij ‘zou kunnen’.
ongewenst binnengetreden PART 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef QuarterBack het volgende:
Mileentje loopt al uren als een oorwurm, ik hoop niet dat die straks ook met een verkrachtingsverhaal komt
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
De verzameling bierblikken en flesjes in de silo.
Ik zou er ook om kunnen lachen als iemand vroeg in zijn bed moet liggen omdat hij het niet meer aan kan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond Merel lacherig toen ze zei, "ja jessie jij lag er op tijd in"......... kan je ook weer alle kanten mee op
Andere vertelde dat hij er al om 10 uur in lag gisteravond.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij lag heel even rond 19:00 in bed, daarna is die gewoon weer uit bed gegaan hoor
een insinuatie dus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou daar niet de spot meedrijven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef QuarterBack het volgende:
Mileentje loopt al uren als een oorwurm, ik hoop niet dat die straks ook met een verkrachtingsverhaal komt
Ja, ik ook. Van mij mag hij strontbezopen zijn, alleen moet hij nu geen commentaar op een ander hebben, helemaal niet als ze van de bv drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:14 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik zou er ook om kunnen lachen als iemand vroeg in zijn bed moet liggen omdat hij het niet meer aan kan.
Dat wordt dan wachten tot de uitzending op tv.
Geen idee, was aldoor een SL en ook een hele tijd een lange SLquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Andere vertelde dat hij er al om 10 uur in lag gisteravond.
Ja klopt dat schreef ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha klkopt en jij dus ook richting mij nu doet. Ik open nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en dus precies wat Koos hier continue anderen verwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |