Klopt, His had vanmiddag al een heel sterk voorgevoel dat ze vandaag post zou krijgen, en dat heeft ze nu gekregen, wel erg laat tussen 21:45 bij het kampvuur en nu dusquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske wachtte toch al lang op haar post? Die hebben ze gewoon voor nood achter gehouden
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef renevanlaaren het volgende:
nu er toch niks te doen is
ik heb vast het geboortekaartje voor franny
IMG]https://www.mupload.nl/img/2hhbyux0opu3y.jpg[/IMG]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef rowan634 het volgende:
wat ontzettend geil Jessie en Merel in de telefooncel!
Ik moet denken aan de open kut van vlinder
Sorry.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
he neeeeeeeee blijft dat weer op m'n netvlies......... bedankt![]()
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze willen vast en zeker een kerstgevoel terughalen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe verzint iemand zoietsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Het lijkt wel of ze er met blacklight op schijnenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Billy daar heeft lopen spetteren.
Maar wees gerust, het zijn korstmossen.
Al ben je niet nieuwsgierig ingesteld, dan denk ik toch dat je je af gaat vragen over het hoe en waarom van deze SL'squote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:15 schreef DKUp het volgende:
Dit is echt puur genieten om iemand of meerdere personen te beschermen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Een pond zout,en dan had ik er nog geen dorst op...eng verlopen vent.
dat wordt een DDoss aanvalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste paar minuten voor de streamlock volgen zo ....
Er moet weer wat verborgen blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef spapaars het volgende:
Adriaan en de kippen op stok. prachtige streams weer.
Hahaha jaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beleef de lente streams in Utopia
Bij mij nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo.
soundlock op alle streams namelijk.
Wat is dit nu voor onzinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef renevanlaaren het volgende:
lotus goedmaaksex met tim.
franny zegt zo eindelijk even rust
franny gaat de koelkast plunderen
gerrit hoort geritsel en komt kijken
erik zit met een biertje achter de koelkast
jens gooit zijn teddybeer in de was
merel was er op gaan zitten
jessie moest in merel kruipen om de beer te zoeken
Prachtuiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn UI is met dank aan het creatieve brein van DKUp en Talpa©
oke, dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De geitenstal.
Hangt nog een rode warmtelamp in voor het lammetje.
Dan heeft hij die keer gelogen. Kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet zeker dat ik gelijk heb hierin...... heb het er regelmatig met hem over gehad
Ja altijd mensen in beeld die nog op zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:28 schreef Mjelleke het volgende:
Niets te beleven op de streams dat vind ik ook wel erg vreemd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:30 schreef formule het volgende:
Misschien komt de nieuwe inwoner zo het terrein op met toeters en bellen?
Dan is iedereen weer wakker
Tristan.quote:
Kratje bier er bij.quote:
En daarna ook snel afgelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef formule het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog live op streams![]()
Een de Mol verliest wel zijn haren, maar niet zijn strekenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarna ook snel afgelopen.
Dan is het waarschijnlijk dat hij beschermd wordt!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel heel vaag wat er gebeurde, Jessie gaf eerder vandaag aan dat Donny terugkwam,
en Jens en Gerrit hebben hem drie Flugeltjes gegeven vlak voor hij naar bed ging ....
Het leek de limonadesiroop van Merel...... en nu maar hopen dat dat er ook in zat.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben ook van mening dat Jessie heeft gedronken, hij praat alsof hij heeft gedronken, normaal gesproken drinkt hij toch altijd maar water? hij heeft nu een literfles met iets erin, lijkt colafles maar de vloeistof is lichter van kleur, en hij zegt op een gegeven moment ook tegen Hiske en Merel omdat Hiske zegt je loopt onzin te praten, Jessie: neeeee neee ik ben een keertje jullie aan het nadoen!
pfffff ze vonden het voor de streamers waarschijnlijk te spannend worden..... ze bewogenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef spapaars het volgende:
Begonnen de kippen te kakelen nu we weer de bomen als sl hebben?
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het leek de limonadesiroop van Merel...... en nu maar hopen dat dat er ook in zat.....
Inderdaad, ik schrok ervanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pfffff ze vonden het voor de streamers waarschijnlijk te spannend worden..... ze bewogen
Als hij dronken is dan weet ik wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienMaar geheel nuchter komt hij niet over
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienMaar geheel nuchter komt hij niet over
Ja jammer dat het erop lijkt dat hij in bescherming wordt genomen .quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als hij dronken is dan weet ik wel weer genoeg.
Jessie wordt altijd heel agressief als hij heeft gedronken, dat was goed te zien in uto 1quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vinden
Ook raar dat hij bij het eten ook al zo platvloers sprakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vinden
dan hadden ze hem toch gewoon naar de boot kunnen sturen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja jammer dat het erop lijkt dat hij in bescherming wordt genomen .
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Al met al geen reden om 2 uur lange SL te plegen, Jessie afvoeren naar regie kost hooguit 15min, de rest kunnen ze gewoon in beeld houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Agressie staat me eigenlijk niks van bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jessie wordt altijd heel agressief als hij heeft gedronken, dat was goed te zien in uto 1
preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Al met al geen reden om 2 uur lange SL te plegen, Jessie afvoeren naar regie kost hooguit 15min, de rest kunnen ze gewoon in beeld houden
Vond hem nu ook al vrij dwingend naar Merel, over het op schoot gaan zitten en toen dat stukje normaal nam ik je mee naar huis, bleef die ook vrij dwingend bezig en Merel maar beetje lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jessie wordt altijd heel agressief als hij heeft gedronken, dat was goed te zien in uto 1
Misschien hebben ze dat geprobeerd maar ging hij niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef Ranah het volgende:
[..]
dan hadden ze hem toch gewoon naar de boot kunnen sturen?
het is te hopen dat hij in die toestand tim niet is tegengekomen
ja ik herinner me ook dat hij dan oervervelend kon stalken bvquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Agressie staat me eigenlijk niks van bij.
Dat van Donny is al uitvoerig tegengesproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Maar zoals ik hier net las lijkt hij al eerder op de dag gezegd te hebben een Donny te doen. Ze reageren ook niet raar erop dat hij dronken lijkt, schijnbaar weten ze dan ook dat hij wat heeft gedronken?
huh?????? in Utopia 1 was het Billy die dan door het lint ging, heb Jessie nog nooit agressief gezien....... sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja de betere beelden filteren ze schijnbaar weer, of voor de uitzending of om maar stil te zwijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Al met al geen reden om 2 uur lange SL te plegen, Jessie afvoeren naar regie kost hooguit 15min, de rest kunnen ze gewoon in beeld houden
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van Donny is al uitvoerig tegengesproken.
Je gaat ook geen Donny doen als je om 8 uur naar bed gaat.
Hij was dan best grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Agressie staat me eigenlijk niks van bij.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt dat Tim eruit is gezet, meer nieuws volgt...
Irritant, maar niet agressief toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja ik herinner me ook dat hij dan oervervelend kon stalken bv
Nee het was ook al duidelijk na 8en toen hij in de rookcel zatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van Donny is al uitvoerig tegengesproken.
Je gaat ook geen Donny doen als je om 8 uur naar bed gaat.
Ik geloof het pas als het in de Telegraaf staatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt dat Tim eruit is gezet, meer nieuws volgt...
Daarvoor lag hij in bed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee het was ook al duidelijk na 8en toen hij in de rookcel zat
kan ik me niet zo herinneren maar dan meer van verhalen na de SL, alhoewel ik mn geld er niet op zou zetten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Irritant, maar niet agressief toch?
Raar he.Jessie zo dronken als een tor en technische storing. Ammehoelaquote:
Ja en daarna was hij eruit, geheel lollig en zoquote:
Wel de kippen en Adriaan, maar de rest niet (of het is een geluidstoring)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Raar he.Jessie zo dronken als een tor en technische storing. Ammehoela
Als ze bomen of kippen in beeld kunnen doen dan kan het ook met bewoners
Als een ander het doet is die alcoholist!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Jessie had een bakkie op, meer niet. Big deal hoor.
Joh doe eens normaal. Dat zegt ie toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:59 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als een ander het doet is die alcoholist!
Waar zie je dat ik typ dat hij dat zegt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh doe eens normaal. Dat zegt ie toch helemaal niet.
merel en ranja is wel een wonderlijke combinatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:59 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er een aantal keren de beelden terug zijn geweest. Wel maar heel kort. Jens aan t huilen, meidenavond en Hiske post. Er staan 2 nieuwe berichten op de Utopia krant. Over Jens en dat Frannie iets heeft gemaakt voor de meidenavond. Daarna t bericht van de storing. Zal nog wel een bericht van de post komen. Er kan echt wel iets aan de hand zijn met Jessie hoor. Want in die korte stukjes hoor je niemand over een evt dronkenschap van Jessie praten. En de fles in de telefooncel is de ranja van merel.
Dan gaan de bewoners toch met z'n allen in het kippenhok zitten, die stream doet het tenminste.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Eerst willen ze vegans van de streamers maken en nu natuurliefhebbersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef formule het volgende:
Ik heb de streams altijd aanstaan, af en toe kijk ik even, en wat denk je..........bomen
Nee hoor, het kan makkelijk dat een deel van de camera's eruit geklapt zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoorde haar niets zeggen over dat hij had gedronken. Hiske ook niet toen die erbij kwam staan. Hoorde hem wel zeggen dat hij hun na aan t doen wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vond hem nu ook al vrij dwingend naar Merel, over het op schoot gaan zitten en toen dat stukje normaal nam ik je mee naar huis, bleef die ook vrij dwingend bezig en Merel maar beetje lachen
Dus ik krijg er weinig van mee wat er gebeurd als er beeld is met inwonersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef formule het volgende:
Ik heb de streams altijd aanstaan, af en toe kijk ik even, en wat denk je..........bomen
tja zul je net zien he, de enige 'elektricien' naar huis, krijg je dit (geintje)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan makkelijk dat een deel van de camera's eruit geklapt zijn.
Server software vastgelopen, een of meerdere harde schijven kapot, kabelbreuk ergens of iets anders. Het blijft gewoon techniek.
het toeval wil dat je net zoveel weet als wijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:02 schreef formule het volgende:
[..]
Dus ik krijg er weinig van mee wat er gebeurd als er beeld is met inwoners
Nee daarom zei ik dat ook al, niemand die iets zegt over eventueel drinken van Jessiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoorde haar niets zeggen over dat hij had gedronken. Hiske ook niet toen die erbij kwam staan. Hoorde hem wel zeggen dat hij hun na aan t doen was
Ieder geintje is een seintje..............Lotus vandaag tegen Timquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja zul je net zien he, de enige 'elektricien' naar huis, krijg je dit (geintje)
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:07 schreef formule het volgende:
[..]
Ieder geintje is een seintje..............Lotus vandaag tegen Tim
jullie nagedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Yaksa het volgende:
Heb het filmpje bekeken, Jessie klonk idd behoorlijk bezopen.
Hij zei zelf nog aan het begin van het filmpje: "Ik heb Jimmy even nagedaan".
jimmy nagedaan? wat zou hij hiermee bedoelenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Yaksa het volgende:
Heb het filmpje bekeken, Jessie klonk idd behoorlijk bezopen.
Hij zei zelf nog aan het begin van het filmpje: "Ik heb Jimmy even nagedaan".
Die loopt al sinds haar binnenkomst met een fles aanmaaklimonade. Ik geloof ook dat ze geen frisdrank lust.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
merel en ranja is wel een wonderlijke combinatie
Hoe lang liggen ze er al uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
Komt het ooit nog goed met die streams?
Dat ligt toch ook aan jou, want het was duidelijk jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ken je nagaan met voor dubbele tong hij sprak.
Als ik hem al niet meer kan verstaan.
ja overdag zie ik haar met een ik dacht waterfles, in de avond drinkt ze meestal wijn dacht ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Die loopt al sinds haar binnenkomst met een fles aanmaaklimonade. Ik geloof ook dat ze geen frisdrank lust.
Zo dan. De boomstreams doen het nog goed in ieder gevalquote:
Gezien de bezuinigingen bij Talpa de laatste tijd zullen ze wel wachten tot morgenvroeg voordat ze een monteur er bij halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
Komt het ooit nog goed met die streams?
Ik geloof nooit zo in die 'technische storingen'quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot de technische storing is opgelost, maar ze hebben wel beeld
Het is altijd héél toevallig dat er dan net iets aan de hand is daar wat de streamers niet mogen zien.......... allemaal toeval.......quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zo in die 'technische storingen'
Vind je echt dat hij normaal praatte en reageerde?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook aan jou, want het was duidelijk jullie.
En vervolgens knippen en plakken ze het een en ander in de uitzending.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is altijd héél toevallig dat er dan net iets aan de hand is daar wat de streamers niet mogen zien.......... allemaal toeval.......
Dank Uquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gezien de bezuinigingen bij Talpa de laatste tijd zullen ze wel wachten tot morgenvroeg voordat ze een monteur er bij halen.
Nachtdienst is namelijk +100 % tarief, dat gaan ze natuurlijk niet betalen voor die paar idioten die nu nog kijken.
Deze iig niet, andere soms wel want dan blijft ie wel draaien bij sommigen ....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zo in die 'technische storingen'
Ze wachten met smart op de luie lange zomer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef formule het volgende:
Ik vind het jammer dat de streams niet gezellig zijn en er valt weinig te lachen.
En het gekke is ze willen allemaal niet naar huis, dan vraag je je af, wat is mis thuis
joepiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wachten met smart op de luie lange zomer.
ik denk dat een van de grootste verschillen met Utopia 1 is, dat er hier zo verdomde weinig humor is, je ziet ze zelden of nooit echt plezier met elkaar hebben of spontaan lachen (ja zo lekker gemaakt als ze een polly maken)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef formule het volgende:
Ik vind het jammer dat de streams niet gezellig zijn en er valt weinig te lachen.
En het gekke is ze willen allemaal niet naar huis, dan vraag je je af, wat is mis thuis
Vragenspel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef xsaskiax het volgende:
Morgen schijnt er een of ander vragenspel te zijn......... zouden ze soms willen weten hoeveel bomen er staan op de SL ???
[ afbeelding ]
Ze zijn alleen maar met zichzelf bezig. Maar het zijn ook gewoon hele luie onverantwoordelijke mensen die daar zitten. En de een sleurt de ander mee omdat ze bang zijn dat de ander het misschien beter zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk dat een van de grootste verschillen met Utopia 1 is, dat er hier zo verdomde weinig humor is, je ziet ze zelden of nooit echt plezier met elkaar hebben of spontaan lachen (ja zo lekker gemaakt als ze een polly maken)
Lekker op het strandje liggen,beetje zonnen,beetje zuipen.Dat soort dingen.quote:
Stream op de voordeur, en dan zag je de bewakers naar binnenstormen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
bij Utopia wel, denk ik, bij DGK waren er ook weleens lange SL's.
Insmeren met olijfolie....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker op het strandje liggen,beetje zonnen,beetje zuipen.Dat soort dingen.
meteen neuzen tellen danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En straks als de SL voorbij is, liggen alle inwoners te slapen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Setje72 het volgende:
Goeieavond!geen tijd gehad om terug te lezen maar is het al weer goed tussen Tim en Lotus?of slaapt hij in de tent?
S`avonds de BBQ aan.quote:
Ze zijn allemaal zo mat. Hebben wel kritiek, maar houden het voor zich.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar met zichzelf bezig. Maar het zijn ook gewoon hele luie onverantwoordelijke mensen die daar zitten. En de een sleurt de ander mee omdat ze bang zijn dat de ander het misschien beter zou kunnen hebben.
Geen idee, in ieder geval niet bij Adriaan, de kippen of de geiten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Setje72 het volgende:
Goeieavond!geen tijd gehad om terug te lezen maar is het al weer goed tussen Tim en Lotus?of slaapt hij in de tent?
nee nog niet goed tussen die 2, geen date voor hiske maar wel post, jens is tranen, hij miste zijn broers verjaardag en vanaf begin van de avond SL met mogelijk een bezopen jessie al die urenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Setje72 het volgende:
Nee, maar dat jullie was nou juist prima te verstaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind je echt dat hij normaal praatte en reageerde?
Bestellen ze toch een nieuwe.quote:
We hebben toch nog de Fandag voor Brandon op 17 maart?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo mat. Hebben wel kritiek, maar houden het voor zich.
Hoe kan het bv dat er zo weinig evenementen plannen? Hiske is hoofd evenement, Merel haar assistente, maar behalve de markt gebeurt er amper iets.Ik snap daar niets van.
Geen leuke ideeën, geen verantwoordelijkheidsgevoel.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar dat jullie was nou juist prima te verstaan.
Zeyna zei dacht ik toch dat ze het wilde doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er volgende week niet, wil nog iemand de filmpjes overnemen ?
En hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is..... Jessie is oke en hij had inderdaad gedronken..........
ik ben geïnteresseerd, weet je meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef xsaskiax het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is..... Jessie is oke en hij had inderdaad gedronken..........
niet meer wat hier van belang isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ben geïnteresseerd, weet je meer?
mams vond het dus noodzakelijk contact op te nemen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
van zijn moeder, die heeft contact gehad
Zou niet weten hoe dat moetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
goed, je moet ook niet teveel zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
niet meer wat hier van belang isze zijn blij dat er niets met hem aan de hand is
ja dat zou ik als moeder ook gedaan hebben, overal zoveel speculaties en dan ook nog eens die lange SL'squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Ranah het volgende:
[..]
mams vond het dus noodzakelijk contact op te nemen?
begrijpelijk en verder morgen de nagesprekjes maar afwachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat zou ik als moeder ook gedaan hebben, overal zoveel speculaties en dan ook nog eens die lange SL's
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef xsaskiax het volgende:
Die zullen er waarschijnlijk genoeg komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
begrijpelijk en verder morgen de nagesprekjes maar afwachten
nice, het was sowieso al een leuke streamweekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zullen er waarschijnlijk genoeg komen
En jij hebt contact met zijn moeder of via een andere site?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
van zijn moeder, die heeft contact gehad
Hoe?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen idee, ik heb alles gemist, als ik even ging kijken zag ik bomenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Hagenesie het volgende:
En wij mogen geen dronken Jessie zien?
Blijkbaar. Erik wel die in een kuil valt, Shelly die hysterisch wordt, Hiske die valt, Jeff elke dag......Maar Jessie niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Hagenesie het volgende:
Dat bedoel ik. Raar hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Blijkbaar. Erik wel die in een kuil valt, Shelly die hysterisch wordt, Hiske die valt, Jeff elke dag......Maar Jessie niet.
joh morgen wrijven ze hem dat met alle plezier inquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Blijkbaar. Erik wel die in een kuil valt, Shelly die hysterisch wordt, Hiske die valt, Jeff elke dag......Maar Jessie niet.
Fakenieuws ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dit soort onzin lees je op de FB-Utopia fansite over Jessie![]()
[ afbeelding ]
rechtstreeks contact zoals ik ook met Jessie had.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En jij hebt contact met zijn moeder of via een andere site?
Laat dat maar aan Tim over.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
joh morgen wrijven ze hem dat met alle plezier innapret
Dit staat er ook opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
en juist om dit soort indianenverhalen te voorkomen heb ik gelijk hier geplaatst wat ik wist (zeker niet mijn gewoonte om info die ik direct krijg te plaatsen, maar in dit geval wel)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
gerrit en jens ook maar met uitlachen verwacht ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Tim over.![]()
Geen idee wat Gerrit en Jens ermee gaan doen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dit staat er ook op[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dit staat er ook op[ afbeelding ]
Als ze al iets mogen zeggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
gerrit en jens ook maar met uitlachen verwacht ik
Je hoort hoe ze over de mensen die komen denken. Ze staan er niet mooi op en dat weten ze. Maar ze zijn gewoon te vol van zichzelf om er iets aan te veranderen. Dat moet de rest maar doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo mat. Hebben wel kritiek, maar houden het voor zich.
Hoe kan het bv dat ze zo weinig evenementen plannen? Hiske is hoofd evenement, Merel haar assistente, maar behalve de markt gebeurt er amper iets.Ik snap daar niets van.
Geen leuke ideeën, geen verantwoordelijkheidsgevoel.
En Erik heeft de naam maar hij is net zo ergquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Hagenesie het volgende:
ik vind het wel raar, in Utopia 1 lieten ze hem toch ook zien als hij gedronken had......quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ze al iets mogen zeggen.
Het is nu wel duidelijk dat Jessie beschermd wordt.
Dat drinkt ze altijd bij het roken. Anders 'lust' ze de sigaret niet...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
merel en ranja is wel een wonderlijke combinatie
En die voelen zich ook niet aangesproken......quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort hoe ze over de mensen die komen denken. Ze staan er niet mooi op en dat weten ze. Maar ze zijn gewoon te vol van zichzelf om er iets aan te veranderen. Dat moet de rest maar doen
Thnksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee nog niet goed tussen die 2, geen date voor hiske maar wel post, jens is tranen, hij miste zijn broers verjaardag en vanaf begin van de avond SL met mogelijk een bezopen jessie al die uren
alles dus 1 groot raadsel
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het wel raar, in Utopia 1 lieten ze hem toch ook zien als hij gedronken had......
Straks is er ECHT een technische storing en blijkt dat toeval toch bestaat
Ik had best wel even Donny willen zien. Donny is lachen!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het wel raar, in Utopia 1 lieten ze hem toch ook zien als hij gedronken had......
vreemd gedragquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Dat drinkt ze altijd bij het roken. Anders 'lust' ze de sigaret niet...
Wel vreemd nadat gebrabbel van Jessie een technische storing.Wat wordt hier verzwegen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja daarom. Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had best wel even Donny willen zien. Donny is lachen!
Ik snap niet hoe mensen zo kunnen leven. Het is een zwijnenstalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En die voelen zich ook niet aangesproken......
Ik vind trouwens niet dat ze allemaal klantonvriendelijk zijn.![]()
Maar die matheid van die mensen.......Ik word al moe als ik naar ze kijk.
ik zat hier al te lachen toen ik hem met die bezopen Tiroler hoed op en Merel op schoot in de telefooncel zag zitten.... dacht al 'oh neeeee'.... jammer van de SL'squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had best wel even Donny willen zien. Donny is lachen!
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen zo kunnen leven. Het is een zwijnenstal
Toen Merel binnen kwam weigerde ze ook water te drinken. Ze moest en zou siroop en is voor haar toen ook gekocht. Terwijl iedereen toen volgens mij nog water dronk.quote:
Tja iets met 25 kilo teveel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Toen Merel binnen kwam weigerde ze ook water te drinken. Ze moest en zou siroop en is voor haar toen ook gekocht. Terwijl iedereen toen volgens mij nog water dronk.
Merel kan niet zonder siroop
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Ranah het volgende:
maar uren SL alleen om een dronken jessie buiten beeld te houden lijkt me ook onwaarschijnlijk
we zijn terug
Was jij geloof ik, die paar keer iets zei over de late post van Hiske?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef mcspicy het volgende:
Moet Hiske nu morgen haar post opnieuw voorlezen?
Technische storing ammehoelaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Yaksa het volgende:
Ze slapen nog niet, er is vast iets gebeurd.
quote:
Had t willen doen, maar mn opslag is bijna vol. Jij laat m 24/7 op alle streams lopen denk ik of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was jij geloof ik, die paar keer iets zei over de late post van Hiske?
Tegenwoordig krijgen alle inwoners bijna hun post laat in de avond.
Dus dat was geen vreemd iets
Zal Lotus wel zijn. Die slaapt daar ookquote:
lijkt niet echt een gesprek, ze luisteren voornamelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja je ziet ze praten, dat we verdorie nou geen geluid hebben
Dat zal klotus wel zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja je ziet ze praten, dat we verdorie nou geen geluid hebben
Wie waar slaapt? Klik mijn onderschriftquote:
nah dat vind ik toch wel weer jammer, had even hoop dat het fakenieuws dat Timothy naar huis gestuurd was waar zou zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal klotus wel zijn neem ik aan.
wie ligt daar normaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep, maar Teddy zag ik net wel nog even
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nah dat vind ik toch wel weer jammer, had even hoop dat het fakenieuws dat Timothy naar huis gestuurd was waar zou zijn
even zeggen dat het echt TOP is dat je het weer zo bijhoudt Zeyinaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wie waar slaapt? Klik mijn onderschrift
solly, ik dacht het toen het er stondquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
even zeggen dat het echt TOP is dat je het weer zo bijhoudt Zeyina
dank je wel!!
quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
solly, ik dacht het toen het er stond
Thanksquote:
fakenewsquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoorde Trump net op CNN dat Jessie gedronken zou hebben.
ohhhhh alleen Trump??? Valt dan nog meequote:Op woensdag 27 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Op het AD werden ook de persen stil gezet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoorde het van Ali Babaquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhh alleen Trump??? Valt dan nog mee
Afspraak bij de AA is al gemaakt!quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |