Hallohoi,
Ik ben van plan de Samsung S10 te bestellen. Deze telefoon heeft een dual sim standby-optie.
Wellicht kan iemand me uitleggen wat ik hiervan kan verwachten. Momenteel heb ik 2 losse telefoons (1 zakelijk en 1 privé) die ik met mij meesleep.
Vraag 1: geeft je telefoon aan dat je op je andere sim een gemist gesprek hebt als je tijdens het bellen op je andere nummer ook gebeld wordt?
Ik begrijp dat ik beide simkaartjes in de S10 kan doen. Als ik op één kaartje gebeld wordt, is de andere naar ik begrijp uitgeschakeld. Ik heb een hekel aan Voicemail, maar wil het wel graag weten als ik een gemiste oproep heb.
Vraag 2: is de tweede sim uitgeschakeld als de eerste verbinding heeft met internet?
Op enkele website lees ik bovendien dat als ik met één simkaart het internet gebruik, de andere niet bereikbaar is. Op andere sites lees ik weer dat dit onzin is en je tijdens het internetten wél op je andere sim gebeld kan worden. Dit is voor mij wel de crux: ik internet door de dag heen redelijk veel (mails verzenden, rapporten downloaden etc). Als ik op al die momenten niet meer bereikbaar ben, dan heb ik niks aan de dual sim-optie.
Veel dank voor uw eeuwige wijsheid!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.