Goed. Veel meer volume, langer schoon, wel wat droger dus ik moet wat vaker olien nog. Maar dat komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ookWegstoppen die mensen.
Hoe gaat het met je haar?
Wat fijn om te horen johquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Veel meer volume, langer schoon, wel wat droger dus ik moet wat vaker olien nog. Maar dat komt wel goed denk ik.
Aah, je hoeft niks voor hem te betalen dus?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen johEen succes dus!
Ik ben lekker met Vlindur en mini wezen lunchenEn kreeg net een update van het asiel, Marina is een Mario geworden (was hij natuurlijk altijd al
) en ze hebben hem aan de poezenpil gezet ivm de agressie. Gaat nu een stuk beter! Wel heeft hij suikerziekte, dat is kut. Ze hopen dat het tijdelijk is ivm die pil.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah, je hoeft niks voor hem te betalen dus?
Wat ook wel wat realistischer is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Poes. het volgende:
Viel me bij de Lidl en Hema ook op, M is nu opeens maat 40/42 en L 44/46.
Tegenwoordig wel ja, vrouwen worden steeds langer en breder. Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Wat ook wel wat realistischer is natuurlijk
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:25 schreef Poes. het volgende:
Ik begin hem nu wel een beetje te knijpen voor morgen
Vanavond alle piercings er uit, ook gelijk maar douchen/haar wassen zodat ik morgenochtend alleen maar koffie en brood naar binnen hoef te stouwen.
B mag op de BSO ontbijten, dus die pluk ik 20 minuten van te voren pas uit bed.
MRI scan van m'n hoofd, kijken of er hersenletsel is wat m'n slaapstoornis kan verklaren.quote:
Oh. Nou sterkte!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
MRI scan van m'n hoofd, kijken of er hersenletsel is wat m'n slaapstoornis kan verklaren.
Moet er alleen om 07.45 al zijn, gelukkig woon ik om de hoek en kan B extra naar de BSO.
Geen idee hoe ik het ga doen..quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh. Nou sterkte!
Ik vond mri scan van mn hoofd kut. (ben claustrofobisch). Hopelijk valt het mee.
Vroegah waren dat normale maten hier. Voordat de mediterraanse maatjes te koop waren hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Poes. het volgende:
Viel me bij de Lidl en Hema ook op, M is nu opeens maat 40/42 en L 44/46.
Succes morgen in de "wastrommel".quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
MRI scan van m'n hoofd, kijken of er hersenletsel is wat m'n slaapstoornis kan verklaren.
Moet er alleen om 07.45 al zijn, gelukkig woon ik om de hoek en kan B extra naar de BSO.
Oh echt joh?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroegah waren dat normale maten hier. Voordat de mediterraanse maatjes te koop waren hier.[..]
Succes morgen in de "wastrommel".
Haha hopelijk dit jaarquote:
Op je enkel is ook leuk, kun je hem tenminste vaak zienquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha hopelijk dit jaarBinnenkort ff contact opnemen. Ik weet alleen nog steeds niet waar!
Ja maar ik ga dat zetten op mijn enkel niet trekken. Kan niet met mijn benen stilliggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Op je enkel is ook leuk, kun je hem tenminste vaak zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |