Kramer begint ouder te worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wel een Thialf-PR...dat moet hier 2 a 3 tiendes sneller kunnen.
Alsof Pedersen nooit een 10km verneuktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Roest gaat het toch wel weer vergooien in de 10km
Pedersen gefeliciteerd!
Dat kan Pedersen ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Pedersen gefeliciteerd!
Pedersen doet dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Pedersen gefeliciteerd!
Pedersen maakt nooit een fout op de 10km bij allround.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Pedersen gefeliciteerd!
Net als vorig jaar inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Pedersen gefeliciteerd!
Dan zie ik Sverre het toch eerder pakken. Die is toch wat beter in vormquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:53 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Roest plek 1 op de Adelskalender pakt dit weekend. Hij loopt nu al 0,5 punt in op Davis, en bij hem zit er meer ruimte in zijn PRs, omdat hij nog niet veel hier geschaatst heeft.
Zijn 1500 meter PR is nog heel bescheiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:53 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Roest plek 1 op de Adelskalender pakt dit weekend. Hij loopt nu al 0,5 punt in op Davis, en bij hem zit er meer ruimte in zijn PRs, omdat hij nog niet veel hier geschaatst heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |