Ik kreeg breaking news dat ze een intelligente ado supporter hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wow, ik kreeg breaking news op mijn mobiel dat er ajax supporters in de kuip zitten!!!!!
Sow.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg breaking news dat ze een intelligente ado supporter hebben gevonden.
lul 😂quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg breaking news dat ze een intelligente ado supporter hebben gevonden.
Neequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef elby1988 het volgende:
Is dit ook ergens gratis te volgen zonder dat je ergens een TV-abonnement hebt?
Open kanaal van foxquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef elby1988 het volgende:
Nummer 11 bij Ziggogodquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Uhm, dat heb ik gelezen, maar voorlopig mag ik er online nog niet in...
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef elby1988 het volgende:
Zet gewoon een van die ouderwets FIFA-games op waar je nog echt 45 minuten per helft kan spelen, zet Langs de Lijn aan en het is net of je echt kijkt.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zet gewoon een van die ouderwets FIFA-games op waar je nog echt 45 minuten per helft kan spelen, zet Langs de Lijn aan en het is net of je echt kijkt.
hashgoalquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:36 schreef Five4Nine het volgende:
Is er een gratis internet stream die ik kan volgen dat iemand weet? Aangezien ik momenteel geen tv kan kijken en ik toch moet inloggen op dat kut foxsports.
FOX open kanaal niet gratis te zien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:36 schreef Five4Nine het volgende:
Is er een gratis internet stream die ik kan volgen dat iemand weet? Aangezien ik momenteel geen tv kan kijken en ik toch moet inloggen op dat kut foxsports.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien ik momenteel geen tv kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |