abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185252817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:08 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Waarom is de maan dan niet plat, denk ik dan bij mezelf.
Heb jij ooit de maan van de zijkant gezien dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:09:15 #252
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185252821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:53 schreef intellectuele_user het volgende:
(1)
MUHAMMAD
570-632
From the 100, a Ranking of the Most Influential Persons in History
http://www.iupui.edu/~msaiupui/thetop100.html?id=61
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ach, wat leuk. Een prive-blogje. Schattig, hoor. :)
Van een moslim :')
als die iemand anders op 1 had gezet kreeg íe een fatwa aan z'n broek :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:05 schreef intellectuele_user het volgende:
Alles om je heen is het bewijs van Zijn bestaan. Maar het kan ook zo zijn dat God jouw blind (in je hart) heeft gemaakt waardoor je nooit zult geloven. Dat is dan je straf tijdens het leven.
Je oogkleppen, user, oogkleppen, jij ziet je god, ik zie orde in de chaos, jij hebt het over gods wetten ik over die van de quantum fysica, mijn blik is die van de 21e eeuw, de jouwe die van de 7e, succes. :7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_185252841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:26 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet. Je had het over behaarde dikke man die een arm meisje dagelijks ging verkrachten. Dat is meer jouw zieke fantasie dan de waarheid.

[..]

Hetzelfde geloof waarop jij je baseert als je pedo roept?
Jij snapt het punt helemaal niet, die geschriften zijn meer 1400 jaar geleden geschreven vanuit de opvattingen en belevingen uit die tijd, geschreven door mannen. Die geschriften zijn nu nog heilig, ondertussen heeft de samenleving zich zo ontwikkeld dat we een hoop met een korreltje zout nemen maar er blijven gelovigen sterk geloven in de toenmalige geschriften. En dat vanuit een periode waarin ze dachten dat de aarde plat was, een blikseminslag een teken van god was of dat er heksen/tovenaars bestonden.

In de boeken wordt beschreven dat Aisha het allemaal wel goed vond en Mo aanbidden, wie zegt dat het klopt? Niemand is erbij geweest, als ik het doortrek naar de huidige islam geloof ik dat niet zomaar. Veel vrouwen worden onderdrukt terwijl de vrouw wel roept dat het een eigen keuze is. Daarbij zijn die geschriften geschreven uit het perspectief van een man, waren zij erbij toen Mo seks had met dat kind? Of zijn ze er maar vanuit gegaan? Dat kind kon ook doodongelukkig zijn geweest, zoals vele vrouwen momenteel in de islam, maar uit angst en onderdrukking niet haar eigen mening hebben durven geven. Dat is het grote probleem met de islam, er was onderdrukking toen en er is onderdrukking nu, dus afgaan op de verhalen van een kind die het allemaal super vond vind ik persoonlijke grote onzin. Ik heb nog nooit een kind gehoord van die leeftijd die na jarenlange misbruik riep dat ze het wel prettig vond, alleen blijkbaar in de islam.
pi_185252847
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:09 schreef YuckFou het volgende:
Van een moslim :')
als die iemand anders op 1 had gezet kreeg íe een fatwa aan z'n broek :')
Nee, van een witte supremacist
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_H._Hart

Daar ben ik zojuist achtergekomen dat hij een witte supremacist is.

Toch iets nieuws geleerd van dit topic.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:11:17 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185252865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Nee, van een witte supremacist
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_H._Hart

Daar ben ik zojuist achtergekomen dat hij een witte supremacist is.

Toch iets nieuws geleerd van dit topic.
:D
pi_185252883
De toon van islamitischeintellecte_user wordt wel steeds agressiever, begint met kutopmerkingen te strooien en dadelijk weer roepen dat iedereen de islam afvalt en FOK! racistisch is. Eigenlijk hetzelfde gedrag wat ik verwacht van die kinderen die geklaagd hebben over deze leraar.

Dit typisch gedrag komt veel voor bij gelovigen, en in deze tijd vooral gelovigen van de islam.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:13:34 #257
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185252900
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De toon van islamitischeintellecte_user wordt wel steeds agressiever, begint met kutopmerkingen te strooien en dadelijk weer roepen dat iedereen de islam afvalt en FOK! racistisch is. Eigenlijk hetzelfde gedrag wat ik verwacht van die kinderen die geklaagd hebben over deze leraar.

Dit typisch gedrag komt veel voor bij gelovigen, en in deze tijd vooral gelovigen van de islam.
Ik vind juist dat hij aardig netjes blijft.
pi_185252921
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind juist dat hij aardig netjes blijft.
Daar ben ik het mee eens, hij blijft hooguit als een kip zonder kop op zijn eigen standpunt drammen, maar op de man spelen heb ik hem niet op kunnen betrappen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185253034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind juist dat hij aardig netjes blijft.
Oke, agressief is niet het juiste woord maar een greep uit zijn reacties uit de laatste 2 pagina's en dan kun je mij niet vertellen dat dit normaal is, de frustratie druipt er gewoon vanaf:

Wat roept die tokkie dan over een man die in de 7de eeuw heeft geleefd.

Je hebt het maar moeilijk met jezelf superieur vinden. In het hiernamaals zien we wel wie er gelijk had.

Waarom zou ik moeite moeten doen om jou van het hellevuur gaan redden? Net alsof ik de enige ben die zich aan God's regels dient te houden en jij geen plichten kent tegenover je Schepper die je niet erkent maar toch wel bestaat. Denken dat we uit het niets zijn geschapen is ook een geloof, een achterlijk geloof.

Door mensen gemaakte wetten zijn dan ook inferieur aan God's wetten die consistent zijn en op alle mogelijke situaties voorbereid, want God is de Alwetende.

Hij geniet denk ik extra bescherming van God aangezien hij de laatste en beste profeet van God was.

Christendom is dan ook onzin, dus dat heb je iig goed gezien, daarom ben ik ook moslim en geen gristen.

En dan dit:

hersenloze aanhang van de PVV vindt het niet leuk om op de feiten gewezen te worden

Dit is niet inhoudelijk discussieren, dit is doordraaien en sprookjesboekargumenten aandragen omdat iemand je profeet beledigd, en zijn gezicht kan ik mij daarbij voorstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevaarlijke gedachtegang, de wetten van mensen zijn inferieur aan de wetten van God. Zulke mensen lopen dus rond in deze samenleving, maar de echte gevaarlijke zijn natuurlijk critici zoals mij.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:26:27 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185253140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Oke, agressief is niet het juiste woord maar een greep uit zijn reacties uit de laatste 2 pagina's en dan kun je mij niet vertellen dat dit normaal is, de frustratie druipt er gewoon vanaf:

Wat roept die tokkie dan over een man die in de 7de eeuw heeft geleefd.

Je hebt het maar moeilijk met jezelf superieur vinden. In het hiernamaals zien we wel wie er gelijk had.

Waarom zou ik moeite moeten doen om jou van het hellevuur gaan redden? Net alsof ik de enige ben die zich aan God's regels dient te houden en jij geen plichten kent tegenover je Schepper die je niet erkent maar toch wel bestaat. Denken dat we uit het niets zijn geschapen is ook een geloof, een achterlijk geloof.

Door mensen gemaakte wetten zijn dan ook inferieur aan God's wetten die consistent zijn en op alle mogelijke situaties voorbereid, want God is de Alwetende.

Hij geniet denk ik extra bescherming van God aangezien hij de laatste en beste profeet van God was.

Christendom is dan ook onzin, dus dat heb je iig goed gezien, daarom ben ik ook moslim en geen gristen.

En dan dit:

hersenloze aanhang van de PVV vindt het niet leuk om op de feiten gewezen te worden

Dit is niet inhoudelijk discussieren, dit is doordraaien en sprookjesboekargumenten aandragen omdat iemand je profeet beledigd, en zijn gezicht kan ik mij daarbij voorstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevaarlijke gedachtegang, de wetten van mensen zijn inferieur aan de wetten van God. Zulke mensen lopen dus rond in deze samenleving, maar de echte gevaarlijke zijn natuurlijk critici zoals mij.
Jarvis, IU verdedigt Mohammed (lijkt me zijn goed recht). Maar wel pagina na pagina en het gaat niet erg zachtzinnig. Toch bleef hij netjes. Dat je dan op een gegeven moment toch je geduld verliest, vind ik niet zo gek. Dus ik ben het niet met je eens.
pi_185253290
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jarvis, IU verdedigt Mohammed (lijkt me zijn goed recht). Maar wel pagina na pagina en het gaat niet erg zachtzinnig. Toch bleef hij netjes. Dat je dan op een gegeven moment toch je geduld verliest, vind ik niet zo gek. Dus ik ben het niet met je eens.
Hij verliest zijn geduld omdat hij 0,0 kritiek duldt op Mohammed, het grote probleem blij gelovigen. Waar is de middenweg, de verlichting? Niet te bespeuren, nee Mohammed heeft seks met een 9 jarig kind wat volgens onze maatstaven pedofilie is en hij loopt het maar te downplayen en iedereen die anders beweert kan op zijn relaas rekenen. Als paters en priesters hier worden weggezet als pedofiel omdat ze ontelbare kinderen verkracht hebben hoor en zie je niemand zo in de bres springen voor het christendom, dat is verlichting.

Respect vragen voor Mo en de islam, wat zei hij over de christendom enkele pagina's terug? Juist ja, tussen de regels doorlezen heet dat, leer mij die gelovigen niet kennen. Wat ik wel respecteer is dat hij wat meer van zijn ware aard en de ware aard van de islam laat zien zoals ik die al vaker heb gezien in tientallen discussies met moslims.

Maar dat is mijn mening, en net zoals IU zijn mening in dit land mag hebben mag ik dat ook, en ik vind het een gestoorde opvatting en dit soort opvattingen een gevaar voor de samenleving. Als jij de wetten van dit land niet respecteert omdat de wetten van je God belangrijker zijn kan dat radicale gevolgen hebben, zoals we inmiddels ontelbare keren hebben mogen meemaken als we weer geconfronteerd werden met de ellende van de islam. Met die opvatting werden vele aanslagen ook goedgepraat, en IU heeft dezelfde opvatting. En dat noemen ze dan zeker zo'n gematigde.

De één draait door op een forum omdat ze Mohammed beledigen, de ander draait door in de klas en laat een leraar schorsen, weer een ander schiet zijn AK leeg en weer een ander steekt mensen in de hals, allemaal omdat ze hun profeet beledigd hebben. De gedachten zijn hetzelfde, de uiting varieert. Vraag je maar eens af als er zoveel mensen rondlopen die geen kritiek dulden over Mohammed waar hun grens ligt om over te gaan op geweld, want vergeet niet dat onze wetten door mensen gemaakt zijn de wetten die gelovigen (in dit geval moslims aanhangen) zijn door God gemaakt en die staan hoger in het vaandel dan die van de mens.
pi_185253340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:03 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Beledigingen als pedo, kleuterneuker, kinderneuker, verkrachter etc. over een man die in de 7de eeuw geleefd heeft en de profeet van God is bevordert nu eenmaal geen goede relaties met 2 miljard moslims wereldwijd. Het toont alleen maar de vijandigheid aan van degenen die dit soort taal bezigen jegens moslims. Het is je goed recht om vijandig te zijn, maar ga dan niet janken als moslims niet je vriend willen zijn.
Moeten de overige mensen op deze planeet zich maar weer naar de moslims schikken? Terwijl juist moslims overal lopen ruzie te trappen en hun wil aan een ander aan het opdringen zijn?

Begrijp ik dat goed?

De islam staat overal vijandig tegenover wat niet islam is. Maar hey, als je daar wat van zegt ben je islamofoob en kritiek is gelijk aan 'moet dood'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_185253425
Nou, dan neem ik maar eens de proef op de som wat betreft vrijheid van meningsuiting hier op Fok en de almachtigheid van Allah......

Ik vind Mohammed een vieze kinderverkrachter, koppensneller en moordzuchtige klootzak.

Ik vind religieuzen en in het bijzonder moslims domme lui die in sprookjes geloven.

Allah, je bent een vuil goor niet bestaand verzinsel. Ik daag je almachtigheid uit. Ik wacht op je.... je weet wel waar met je almachtigheid....

Zit nu rustig achterover in het zonnetje te wachten op mijn goddelijke straf, maar ik heb zo'n vermoeden dat Allah niet bestaat, of te laf is om een zelfstandig denkend mens tegemoet te treden.
60 HRC
pi_185253432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:05 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Alles om je heen is het bewijs van Zijn bestaan. Maar het kan ook zo zijn dat God jouw blind (in je hart) heeft gemaakt waardoor je nooit zult geloven. Dat is dan je straf tijdens het leven.
De middeleeuwen hebben gebeld.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_185253435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:41 schreef HardMetal het volgende:
Allah, je bent een vuil goor niet bestaand verzinsel. Ik daag je almachtigheid uit. Ik wacht op je.... je weet wel waar met je almachtigheid....
En dan nu het weerbericht: Plaatselijk onweersbuien. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185253474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En dan nu het weerbericht: Plaatselijk onweersbuien. :+
Ik ben verzot op onweer, altijd weer een mooie uitdaging om een mooie bliksemschicht vast te leggen met mijn camera....
60 HRC
pi_185253521
Zo bang voor de moslims zijn we ondertussen.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:56:47 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185253685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[...] Waar is de middenweg, de verlichting? Niet te bespeuren, nee Mohammed heeft seks met een 9 jarig kind wat volgens onze maatstaven pedofilie is en hij loopt het maar te downplayen en iedereen die anders beweert kan op zijn relaas rekenen. Als paters en priesters hier worden weggezet als pedofiel omdat ze ontelbare kinderen verkracht hebben hoor en zie je niemand zo in de bres springen voor het christendom, dat is verlichting.

Dit ben ik met je eens!
pi_185253795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Oke, agressief is niet het juiste woord maar een greep uit zijn reacties uit de laatste 2 pagina's en dan kun je mij niet vertellen dat dit normaal is, de frustratie druipt er gewoon vanaf:
:') Het grappige is dat ik juist alleen maar bevestigd heb wat de tegenpartij tegen mij zei. Jij was degene die zei dat het christendom onzin is, en ik bevestigde dus wat jij tegen mij zei. Zelfde geldt voor Captain_Jack_Sparrow, hij zei dat de Nederlandse wetten niet voorbereid zijn op achterlijke religies... dan is het een inkoppertje van mijn kant om aan te geven dat God's wetten blijkbaar superieur zijn want op alle mogelijke situaties voorbereid.

quote:
Door mensen gemaakte wetten zijn dan ook inferieur aan God's wetten die consistent zijn en op alle mogelijke situaties voorbereid, want God is de Alwetende.

Christendom is dan ook onzin, dus dat heb je iig goed gezien, daarom ben ik ook moslim en geen gristen.

en zijn gezicht kan ik mij daarbij voorstellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kon die foto al raden in mijn hoofd voordat ik op spoiler geklikt had.
pi_185253809
Wtf... lekker vrijwillig buigen als echte dhimmi's. Zoals het een moslimstaat betaamt: verbod op beledigen van Dé Profeet. Het is toch gek voor woorden zeg. _O- _O-
Eens kijken
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:06:04 #271
455560 Logic91
Always stay rational
pi_185253856
De religie van de lange tenen doet weer eens van zich spreken.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_185253867
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De één draait door op een forum omdat ze Mohammed beledigen, de ander draait door in de klas en laat een leraar schorsen, weer een ander schiet zijn AK leeg en weer een ander steekt mensen in de hals, allemaal omdat ze hun profeet beledigd hebben. De gedachten zijn hetzelfde, de uiting varieert.
Je schiet alleen maar jezelf in je voet door dit alles gelijk te stellen aan elkaar, als extreemrechtse fokkert die leeft op dit forum.
pi_185253875
Je kan niet hordes gelovige mensen binnenhalen en verwachten dat dit soort shit - op hoge poten van alles eisen omdat het in tegenspraak is met je sprookjesboek - niet steeds meer gaat gebeuren. Goddelijke wetten gaan immers voor menselijke.

Daarom kappen met immigratie uit Islamitische landen, eerst eens even een aantal generaties aankijken of de huidige mohammedanen een beetje meegaan met de tijd of gewoon vast blijven houden aan hun middeleeuwese achterlijkheid. Anders is het best jammer dat alles wat wij in Europa met de Verlichting hebben bereikt beetje bij beetje wordt afgenomen ten faveure van leugens en sprookjes. Waar je "respect" voor moet hebben.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:10:06 #274
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_185253935
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:07 schreef Defcon55 het volgende:
eerst eens even een aantal generaties aankijken of de huidige mohammedanen een beetje meegaan met de tijd of gewoon vast blijven houden aan hun middeleeuwese achterlijkheid.
Dat kijken we al vanaf de jaren '60 aan en de richting die ze zich op ontwikkelen is juist tegengesteld als verwacht/gehoopt.
pi_185253946
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Vroegahhh, toen kindetverkrachting niet eens een begrip was...
Ja eens, andere tijdsgeest maar daar heeft die het niet over. Hij probeert het naar moderne maatstaven goed te praten, dat is gewoon ziek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')