Ik heb veel problemen met mijn website de laatste tijd en ik kom er echt niet meer uit. De domeinnaam en de website hosting bestaan los van elkaar. Dat komt omdat het bedrijf waar de website gehost wordt een voor mij hele prettige website maker heeft. En andersom omdat het bedrijf waar de website gehost wordt geen .nl domein kan overnemen. Er is nu dus sprake van ‘pointing’, waarbij ik de DNS heb moeten aanpassen bij mijn domeinnaam.
Het probleem is dat bij ‘pointing’ geen SSL-certificaat wordt ondersteund door het bedrijf waar de website wordt gehost. Dit heb ik nu moeten doen bij Cloudflare, maar volgens mij werkt dat niet helemaal zoals ik bedoel. Op Google verschijnt namelijk nergens een link met HTTPS, waardoor ik lager in de zoekresultaten kom.
Het tweede probleem is dat de domeinnaam eerst doorstuurde (redirect) naar mijn gratis subdomein. Dat is nu dus veranderd. Echter komt mijn subdomein nog steeds tevoorschijn in de Google zoekresultaten, waardoor er nu dubbele content ontstaat.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen?