Gras is groenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Krijg nou de tering
er zijn ook vele voorbeelden van geel gras bijvoorbeeld, slecht einde van een argument weer hoorquote:
ik behandel al mijn vrienden met respectquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kijk jij zegt tenminste wat
De rest kan de tering krijgen
JA JULLIE JA
Ik ben nog aan het bijkomen dat je mij een lieverd noemdequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:40 schreef Solotov het volgende:
[..]
Kijk jij zegt tenminste wat
De rest kan de tering krijgen
JA JULLIE JA
Dat is hooiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn ook vele voorbeelden van geel gras bijvoorbeeld, slecht einde van een argument weer hoor
Nee voeg me bij de andere klas om elf uur. Dacht wel chill dan ben ik om kwart voor elf klaar en kunnen we door naar Drievlie, maar dat is pas in april open.quote:
Mijn zegen en mijn vloek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan me toch niet focussen met al die seksuele aura in de kamer
nice, daar ga ik een seizoenskaart van nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee voeg me bij de andere klas om elf uur. Dacht wel chill dan ben ik om kwart voor elf klaar en kunnen we door naar Drievlie, maar dat is pas in april open.
Wat was er mis met dit topic? Waarom ram je zo graag op de slotknop?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
zelf de bammetjes smeren dan maar he
Of een apart subdomeinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
Kunnen de mods geen tweede sc krijgen
Is dat een beetje leuk? Of alleen voor kinderen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice, daar ga ik een seizoenskaart van nemen
beidequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk? Of alleen voor kinderen?
was ik er een van of nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:50 schreef Zosk het volgende:
Waar zijn al die leuke users van gisteren? Ik mis ze nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |