VSquote:
ordnung muss seinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Oke doe toch maar niet meer TARDIS.
Ja ik kon me echt niet meer concentreren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gisteren zulke smerige seksuele dingen tegen Ama gezegd ze was helemaal van haar apropos met haar diamantjes.
Braddie posten? Of seksuele voorstellen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Oke doe toch maar niet meer TARDIS.
Braddiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Braddie posten? Of seksuele voorstellen?
Ik ben nu ook vrijgezel en ik vind het niet leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:28 schreef Crack_ het volgende:
"Voor mij betekent vrijgezel dat ik de behoefte heb om erop uit te gaan om iemand anders te vinden. Dat is niet het geval. Mijn hart is nog bij hem. Hopelijk komen we er samen uit en anders blijven we hopelijk vrienden."![]()
Hoezo? Heb je liefdesverdriet of weet je niet hoe je blij moet zijn als vrijgezelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nu ook vrijgezel en ik vind het niet leuk.
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je liefdesverdriet of weet je niet hoe je blij moet zijn als vrijgezel
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.
is wel lang geleden iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustig
stel jij je bil ter beschikking?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet gewoon van bil, dan ben je weer rustig
Nee mijn bil is off limitsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stel jij je bil ter beschikking?
voor iedereen?quote:
Jaquote:
Creeer een nieuwe persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik vind het alleen zijn maar gewoon een saaie bedoening.
Ahh, en ja is opzich wel saai maar dan moet je beter je best doen leuke vrienden te vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Liefdesverdriet gehad en ik vind vrijgezel zijn maar saai.
Naarmate je ouder wordt ga je het meer waarderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik vind het alleen zijn maar gewoon een saaie bedoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |