Was een serieuze vraagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan ik dat beter doen of is dit een kutgrapje
Wie is dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Vind ook wel heel stom dat ie niet even iets zegt over 21 savage, of misschien vindt ie het prima
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
Maar braddie inmiddels een fiets?
Prima toch, lekker genieten van het leven. Ieder op zn eigen manier, hoe kort dat ook moge zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.
RIP, fatty for life.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee wij spraken hem gisteren en de financiële voorkeur is gegaan naar een nieuw keyboard, een koptelefoon en een tweedehands drumstel. De fiets gaat niet meer komen.
als hij er op gaat zitten heeft hij 2 eenwielersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Leonos het volgende:
Pleur op met je sc.
Heb je uiteindelijk ook veel meer aan aangezien hij daar zijn boterham mee gaat verdienenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iemand waarmee hij groot hitje had en die moet het land uit, iedereen mad en hij zegt überhaupt niksquote:
welk land moet hij uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand waarmee hij groot hitje had en die moet het land uit, iedereen mad en hij zegt überhaupt niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent korter mod dan Amarantha hoor. Nog geen twee weken volgens mij.
Nee maar ik woon vlakbij Duitsland dus we zijn hier nu eenmaal wat strengerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent korter mod dan Amarantha hoor. Nog geen twee weken volgens mij.
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar ik woon vlakbij Duitsland dus we zijn hier nu eenmaal wat strenger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |