Vaak zit er in je zekeringskast een plastic trekkertje.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:48 schreef Atak het volgende:
Op dit forum staat:
Je kan natuurlijk eerst even de zekering eruit trekken waar de parrot op is aangesloten, dan gaat ie helemaal uit en start daarna misschien wel weer fris op.
https://www.audiforum.nl/(...)3-blijft-hangen.html
Hoe kan ik de zekering eruit halen dan?
Hoe moet ik weten welke zekering van de parrot is?quote:Op maandag 25 februari 2019 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vaak zit er in je zekeringskast een plastic trekkertje.
[ afbeelding ]
En anders kun je het ook voorzichtig met een punttang doen.
Eén voor één eruit trekken en als je parrot uitvalt heb je 'm gevonden.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:25 schreef Atak het volgende:
Hoe moet ik weten welke zekering van de parrot is?
Vaak hangt er een losse zekering aan een draadje. Die is het dan meestal.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eén voor één eruit trekken en als je parrot uitvalt heb je 'm gevonden.
Je kunt op internet zoeken naar schema's voor jouw auto. (merk en type)quote:Op maandag 25 februari 2019 22:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten welke zekering van de parrot is?
beetje rigoureus, maar werkt welquote:
aha. je hebt de parrot zelf geïnstalleerd. the plot thickens.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 06:04 schreef kree het volgende:
ellende dingen oortje bluetooth is slimmer
Echt dag bezig geweest met solderen en die kabels goed krijgen bij mijn toen huidige baas
nee geen fan van die dingen
Nouja het was betaald iig gehehe daarna wist ik het wel bluetooth is handiger
mjah niet werkende dus. goed moest met radio etc en kabels die nergens door konden. Al met al veel gedoe. Haha het is wel gelukt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 06:21 schreef manny het volgende:
[..]
aha. je hebt de parrot zelf geïnstalleerd. the plot thickens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |