ja, een lekker wijf voor gerrit zodat hij haar met rust zou latenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? Heeft Shelly gezegd dat ze hoopt dat er iemand voor Gerrit zou binnenkomen, zodat hij Shelly met rust zou laten?
Als shelly terwijl het uit is adje masseert fliptmhij hem helemaal. Als ze bij jens op schoot gaat zitten wordt hij boos. Maar hij mag wel een hele avond met zijn ex in bedliggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom? Er is vanaaf helemaal niks gebeurd tussen Gerrit en en Mylène. Die Timoteef loopt de boel alleen maar op naaien ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Hij zou zoiets nooit doen, Hij zou Gerrit wel ff de waarheid vertellen. Man man, wat een narcist is het ook.
Klopt en hoe weet de rest wat er wel of niet is gebeurd?quote:Op maandag 25 februari 2019 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als shelly terwijl het uit is adje masseert fliptmhij hem helemaal. Als ze bij jens op schoot gaat zitten wordt hij boos. Maar hij mag wel een hele avond met zijn ex in bedliggen.
Fik die heks dan gelijk meequote:Op maandag 25 februari 2019 22:31 schreef Hagenesie het volgende:
Kunnen ze die jas van Hiske niet verbranden? Zo lelijk.
niet alleen gisteren onder invloed, ik heb het hem vanmiddag nog eens horen herhalen buitenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben His en Chris vandaag Erik al aangepakt vanwege zijn uitspraken?
[ afbeelding ]
En daarom moeten andere inwoners Shelley maar 2 uur lang zitten opnaaien dat ze dat niet mag accepteren? Sorry, maar dat moet Shelley toch zelf weten. Ze hebben namelijk geen relatie.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als shelly terwijl het uit is adje masseert fliptmhij hem helemaal. Als ze bij jens op schoot gaat zitten wordt hij boos. Maar hij mag wel een hele avond met zijn ex in bedliggen.
ze schreeuwt van zijn koude handenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan het niet meer aan
franny haat zichzelf wel heel erg
ik heb al weer een blote bil en stuk bal van tim gezienquote:Op maandag 25 februari 2019 22:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan het niet meer aan
franny haat zichzelf wel heel erg
quote:Op maandag 25 februari 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb al weer een blote bil en stuk bal van tim gezienben er klaar mee en hoop dat ik geen nachtmerries heb straks
quote:Op maandag 25 februari 2019 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Hebben His en Chris vandaag Erik al aangepakt vanwege zijn uitspraken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb al weer een blote bil en stuk bal van tim gezienben er klaar mee en hoop dat ik geen nachtmerries heb straks
Gij bofbips.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
jullie hebben mazzel dat ik gyazo niet in de aanval had...ik deel dit soort leed graagquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 22:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
jullie hebben mazzel dat ik gyazo niet in de aanval had...ik deel dit soort leed graag
Heel jammer.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
jullie hebben mazzel dat ik gyazo niet in de aanval had...ik deel dit soort leed graag
binnen een paar weken hebben ze wel seks gehadquote:Op maandag 25 februari 2019 22:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel jammer.![]()
Mylene: als er nou iets gebeurd was, maar we hebben geen sex gehad.
Dom wijf.
Welja, en de kans was vandaag ook aanwezig.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
binnen een paar weken hebben ze wel seks gehad
Punt is alleen dat ze niet liegt. Er is niks gebeurd.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja, en de kans was vandaag ook aanwezig.
Maar ze kan ook liegen, de rest heeft toch niet alles gezien?
Het is was een prima gesprek waarin Shelley zelfs niet als uitermate stupide uit de bus kwam.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:56 schreef yaello het volgende:
Mylene is sportief naar Shelley. Hadden de waifies zeker niet verwacht
Sportief? Ik vind het vooral een dom wijf. Ze wil geen relatie met Gerrit, maar gaat wel uren met hem in bed liggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:56 schreef yaello het volgende:
Mylene is sportief naar Shelley. Hadden de waifies zeker niet verwacht
Klopt. Shelley blijft er wel een beetje omheen draaien. Maar we zijn eigenlijk ook niet anders van haar gewendquote:Op maandag 25 februari 2019 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is was een prima gesprek waarin Shelley zelfs niet als uitermate stupide uit de bus kwam.
Shelley wilt ook geen relatie zegt ze, maar die neukt met hemquote:Op maandag 25 februari 2019 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sportief? Ik vind het vooral een dom wijf. Ze wil geen relatie met Gerrit, maar gaat wel uren met hem in bed liggen.Waar slaat dat dan op?
quote:Op maandag 25 februari 2019 23:00 schreef yaello het volgende:
[..]
Shelley wilt ook geen relatie zegt ze, maar die neukt met hem
Ik vond dat ze prima uitlegde dat ze niet stikjaloers is, maar dat het door die achterlijke bemoeials die haar opjutten wel weer een ding is geworden waar zij als gebruikt neergezet wordt.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Klopt. Shelley blijft er wel een beetje omheen draaien. Maar we zijn eigenlijk ook niet anders van haar gewend
Klopt, maar toen waren er nog geen kapers op de kust die eventueel gekwetst zouden kunnen worden. Mylene deed heel begripvol, fantastisvch, maar dat had ze allemaal eerder kunnen bedenken. Ze weet het toch allemaal zo goed?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:00 schreef yaello het volgende:
[..]
Shelley wilt ook geen relatie zegt ze, maar die neukt met hem
Ik kan hier niet eens een gezegde uithalen wat ze zou kunnen bedoelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
"In een pakketje zitten" (Shelley)
Tegeltje FF!!
Jij vindt dus dat Mylene had kunnen ruiken dat Shelley het er moeilijk mee heeft? Shelley toont 0 emotie he. Gerrit zou in deze situatie beter moeten weten naar mijn mening, hij kent Shelley.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, maar toen waren er nog geen kapers op de kust die eventueel gekwetst zouden kunnen worden. Mylene deed heel begripvol, fantastisvch, maar dat had ze allemaal eerder kunnen bedenken. Ze weet het toch allemaal zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |