Ga Mayans MC kijken, beetje soppen op die hoofdrolspelerquote:Op maandag 25 februari 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben in een zwart gat gevallen qua series, weer niet meer wat ik kan kijken nu
Moet jij wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik vind het bijna dus hou je bek
Is dat te doen zo'n stap? Ben er mee gekapt toen dat kut jong gebeten werd.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Heb net The Walking Dead S09E11 gekeken nadat ik gestopt was halverwege seizoen 7.
beter wel voor als het na een seizoen al stoptquote:Op maandag 25 februari 2019 21:53 schreef Catkiller het volgende:
Heb het laatste jaar ook geen enkel seizoen 1 van iets gekeken wat net uit was.
Coral, ja dat heb ik allemaal gemist. Ben gestopt na het knuppelen van een paar hoofden, was het wel zat dat ze weer de underdog waren.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat te doen zo'n stap? Ben er mee gekapt toen dat kut jong gebeten werd.
Dat blijf toch zo? Het werd een beetje een soort GTST met zombies, heel matig.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Coral, ja dat heb ik allemaal gemist. Ben gestopt na het knuppelen van een paar hoofden, was het wel zat dat ze weer de underdog waren.
Voor #1 draag je wel erg weinig bijquote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Geen tijd voor series alleen voor fok
Fok #1
Eigenlijk wel ja. Maar als het thema mij aan staat dan kijk ik wel. Lieg ook want Mayans was nieuw en heb Knightfall ook gekeken maar de ene is van Sons of Anarchy en de andere een ander tijdperk dus dat is mijn tijd waard.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter wel voor als het na een seizoen al stopt
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga Mayans MC kijken, beetje soppen op die hoofdrolspeler
Nu voelt het niet zo in ieder geval, gewoon mysterieuze nieuwe vijanden die zich niet compleet bloot stellen, het moet nog vastgesteld worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf toch zo? Het werd een beetje een soort GTST met zombies, heel matig.
Ligt eraan of het gepland was of niet, einde van Marco Polo was ronduit kut.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter wel voor als het na een seizoen al stopt
In de serie komt hij beter uit de verf denk ik, of zijn bruur danquote:
🙄quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor #1 draag je wel erg weinig bij
Dat is wel een mooie fase. Vond die openingsscene met negan wel tof, inderdaad met die schedels inslaan. Daarna werd het heel matig voorspelbaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu voelt het niet zo in ieder geval, gewoon mysterieuze nieuwe vijanden die zich niet compleet bloot stellen, het moet nog vastgesteld worden.
Huh die van mij ook, had 3500 nu 7000quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
Mijn userscore stijgt echt door het dak zeg
Nou hoe je tegen mij doet is niet terecht hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Huh die van mij ook, had 3500 nu 7000
Komt zeker door terecht uitschelden van users
Oke sorry vergeef mequote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou hoe je tegen mij doet is niet terecht hoor.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de serie komt hij beter uit de verf denk ik, of zijn bruur dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |