abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185237864
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:38 schreef Postbus100 het volgende:
Het boek 'hoe word ik 100` een optie?
Hele goeie!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185237989
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:56 schreef Huppelhupje het volgende:

[..]

Hij heeft idd heel veel voorbeelden gekregen, hij loopt bij een dieetist ik doe voor de support mee. Hij houd alleen van hartig, stukje kaas vlees etc. Ik vind iets zoets af en toe wel lekker. En ja ik cheat ook wel eens. Eet thuis ook een keer mee als er iets niet koolhydraat arms op het menu staat.
maar cheat dan ook echt... pak wat je wil en krijg het uit je systeem

Wat wil je eigenlijk? Gezonder leven/eten of een trucje volgen? Want het lijkt op dat laatste
pi_185238179
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bij de meeste mannen die ik ken ook hoor. Die lijken er alleen minder makkelijk voor uit te komen :P
Je kent me niet maar ik kom er openlijk voor uit: Ik ben DOL op witte chocola. O+
pi_185239365
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
In fruit zitten ook echt schokkend veel koolhydraten. Dat zou ik niet aanraden aan iemand die KHA wil eten.

Maareh, TS, waarom wil je eigenlijk zo graag KHA?
Hangt er vanaf wat voor fruit je neemt.
200 gram fruit per dag is sowieso een must.

Je zou bijv avocado kunnen eten bij je lunch. En blauwe bessen in je magere yoghurt. Hebben beide weinig koolhydraten en zo heb je ook wel je 200 gram fruit binnen.

Bananen hebben bijv wel erg veel koolhydraten. Dus als je echt zo min mogelijk koolhydraten wil. Zou ik bananen sowieso skippen.

@Luxuria klopt. Was even in de war :)

P.S. Koolhydraatarm wil denk ik niet zeggen dat je helemaal geen koolhydraten mag. Koolhydraatarm is denk ik gewoon 50-70gram koolhydraten per dag.

Als je 5x per dag op de sportschool zit. Dan is het weer een ander verhaal natuurlijk. Dan zou ik niet aan een koolhydraat arm leefstijl beginnen. Maar als je op korte termijn wil afvallen en je eet patroon een beetje wil wijzigen. Dan is het prima te doen.
pi_185241851
-Koolhydraatarm brood
-Bloemkool/broccoli ipv rijst
-Courgette/koolraap ipv pasta
-Pompoen ipv aardappelen
-Zuivelproducten zoals kwark, yoghurt, kaas, huttekase,
-Eieren
-Vlees, vis, kip
-Pannekoeken gemaakt van eieren en mozzarella
-Veel groentesoorten
-Noten, zoals amandelen/walnoten
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:54:42 #31
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_185252613

is wel bikkelen hoor zeker de eerste dagen
pi_185253362
Ik snap het topic niet echt? Je kunt toch gewoon de verpakkingen bekijken en zien hoeveel koolhydraten ergens inzitten? Ja, dat duurt wel eventjes, vooral in het begin, maar dat is bij elk dieet zo. Of wil je nu dat wij menu's voor je gaan samenstellen? Genoeg websites trouwens die over koolhydraatarmdiëten gaan, google bijvoorbeeld eens op keto/ketogenic of paleo. Kort door de bocht, vlees, eieren en groente zijn koolhydraatarm. Groenten verschilt wel heel erg, dus gewoon online opzoeken hoeveel koolhydraten erin zitten.
pi_185254237
Koolhydraatarm is eigenlijk alleen goed voor mensen met diabetes.

Je kunt ze gewoon eten als je maar de goede eet en niet de snelle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')