Jaquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past er wel goed tussen of niet
ze zouden mij mod moeten makenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Driepink, enige goede mannelijke mod van KLB
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon machines voorquote:
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloperquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik ken mijn vader juist niet dus je theorie klopt niet
??quote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je komt op een mooi moment binnen.
Bedankt voor deze lofzangquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
gvreadyquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloper
13:50 uurquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op welk moment kom ik binnen dan?
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dus je moeder is een hoer die bezwangerd is door een hoerenloper
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leukerquote:
Nu is het bijvoorbeeld een goed moment om je te laten gelden als mod, just sayingquote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik snap het ook niet zo goed. Jullie hebben nu jullie eigen SC..
lekker manquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebben
Wil je nu een lolly?
Geef maar aan je dikke moederquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stilgestaan maar je kan wel eens gelijk hebben
Wil je nu een lolly?
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leuker
rtquote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten hier een paar users lekker te trollen net zoals ik deed in 2014 maar mijn posts waren veel leuker
ik wist nog reacties uit mensen te halen zonder al te veel gebruik van emoticons, dat is best een kunstquote:
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
In de Efteling hebben ze speciale wachtrijen voor dat soort types, daar doen we hier niet aanquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de Efteling hebben ze speciale wachtrijen voor dat soort types, daar doen we hier niet aan
iedereen die om een tweede SC vroeg zit nu hier en post daar niet. sluit die dan weer gewoonquote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, wil je moet een gastenlijst per SC gaan werken? Users van SC 1 krijgen een gele ster op de borst en users van SC 2 een witte ster?
is er nog een sc?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Fijn dat jij denkt dat te kunnenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef wielrennerdt het volgende:
da
[..]
t maak ik zelf wel uit Zosk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |