Doe niet zo achterlijk Clemens gooit vorig weekend een gemiddelde van 112 lol.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als mensen die juichen voor mannen als Clemens, Hughes, allemaal middelmaat.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 15:23:10UPDATE - We gaan met elf Nederlanders de derde ronde in! #rtl7darts #darts reageer retweet
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk Clemens gooit dit weekend een gemiddelde van 112 lol.
Hysterische dramdeuggekkie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ik het na wilde vragen. Ik ga uit van coulantie wegens mijn onschuldige gedrag. Ik deug.
Ah omdat hij nog niet gebanned is is het wel legaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan was hij allang gebanned Hans. Twitch is zeer strict met dat soort dingen. Wat het event ook is.
Hij streamt al 2 jaar Hansquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah omdat hij nog niet gebanned is is het wel legaal
Ja is goed
Dat doen ze allemaal wel eens. Clemens staat sinds vorig seizoen geweldig te speren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef borisz het volgende:
Geen links naar streams idd. Heb het eea weggehaald.
Mag je er wel naar vragen, en dan ontvangen via DM?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef borisz het volgende:
Geen links naar streams idd. Heb het eea weggehaald.
Altijd nog beter dan die troep van jou die zogenaamd altijd wondergemiddeldes gooit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.
Niet weleens > te vaak. Noppert idem. Leuke top 40 speler en af en toe een upset, maar dat is het ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal wel eens. Clemens staat sinds vorig seizoen geweldig te speren.
Welke troep?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die troep van jou die zogenaamd altijd wondergemiddeldes gooit.
Dat is correct, na twee gemiste metsdarts van Ronnie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.
Gelukkig is De Zwaan wel constant.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke troep?
Cadby, De Zwaan? Uitstekende spelers die het ook doen op het grote podium.
3 zelfs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is correct, na twee gemiste metsdarts van Ronnie.
Wel de meest simpele worp die er bestaat he. Recht vooruit genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell is weer eens blij als een geit met een zege om in december op het WK weer 74 gemiddeld te gooien. Stuk verdriet.
Die is van Burness.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel de meest simpele worp die er bestaat he. Recht vooruit genot.
Wat jullie per DM uitspoken moeten jullie zelf weten. Alleen in de topics mag er niet gehengeld worden naar streams.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je er wel naar vragen, en dan ontvangen via DM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |