Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo Noppie op de striem!!!
Tegen Mikkie.
Mag dit nog wel volgens de nieuwe policy?!quote:
Ik vraag het even na?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag dit nog wel volgens de nieuwe policy?!
De Twitch mag je wel linken. Die kerel heeft meerdere betaalde accounts en zend dat uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Illegale zaken (warez, torrents, livestreams e.d.)
Het plaatsen van materiaal of linkjes naar materiaal dat auteursrechtelijk beschermd is en waarvoor geen toestemming is is niet toegestaan. Hieronder vallen onder meer linkjes naar illegale torrents van software, muziek en films, maar ook bijvoorbeeld livestreams van sportevenementen, concerten en dergelijke, tenzij het gaat om een officiële stream en er geen wachtwoorden en andere technieken worden omzeild. Linken naar illegale streams is uitdrukkelijk VERBODEN.
Clemens in ieder geval door naar vanavond.quote:
Dat maakt het nog niet legaal...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Twitch mag je wel linken. Die kerel heeft meerdere betaalde accounts en zend dat uit
Stijn verwijder snel die goldenarrows post.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Illegale zaken (warez, torrents, livestreams e.d.)
Het plaatsen van materiaal of linkjes naar materiaal dat auteursrechtelijk beschermd is en waarvoor geen toestemming is is niet toegestaan. Hieronder vallen onder meer linkjes naar illegale torrents van software, muziek en films, maar ook bijvoorbeeld livestreams van sportevenementen, concerten en dergelijke, tenzij het gaat om een officiële stream en er geen wachtwoorden en andere technieken worden omzeild. Linken naar illegale streams is uitdrukkelijk VERBODEN.
Schijnbaar wel, anders had Twitch zijn kanaal allang gebanned en daar zijn ze zeer strict in legale en illegale streams. Super bowl werden meerdere kanalen binnen 5 minuten gesloten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet legaal...
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens in ieder geval door naar vanavond.
Ik heb mezelf al geTR'd (lol).quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn verwijder snel die goldenarrows post.
Lijkt me sterk dat die gast uitzendrechten heeft gekocht bij PDC. Het is gewoon net zo illegaal als goudenpijlkanaal of laola of welk streamsite dan ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had Twitch zijn kanaal allang gebanned en daar zijn ze zeer strict in legale en illegale streams. Super bowl werden meerdere kanalen binnen 5 minuten gesloten bijvoorbeeld.
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?
Dan was hij allang gebanned Hans. Twitch is zeer strict met dat soort dingen. Wat het event ook is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die gast uitzendrechten heeft gekocht bij PDC. Het is gewoon net zo illegaal als goudenpijlkanaal of laola of welk streamsite dan ook.
Ron gaat hem pakkie gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?
Omdat ik het na wilde vragen. Ik ga uit van coulantie wegens mijn onschuldige gedrag. Ik deug.quote:
Net zo lachwekkend als mensen die juichen voor mannen als Clemens, Hughes, allemaal middelmaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |