Tabern zonder twijfel.quote:
Hoe vind jij hem ouwe reus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?what the..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?Goede smaak is niet te koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?Zware drinker gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard
Ik wilde er eerst DU BLANQUE NEGER op zetten, maar dat kan ik de vereniging niet aan doen die dagelijkse confrontatie.quote:
Robben is niet mijn man, gek dat je bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mario Robben heeft het moeilijk, daar gaat een van je mannen
Hadden we iets anders verwacht? Het is te hopen voor hem dat hij weer terug kan komen. Het is toch zijn werk namelijk.quote:
Gelukkig is Simon wel door met een solide 98 gemiddeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robben is niet mijn man, gek dat je bent.
Menzies zat niet op de eerste handquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Jamie Bain W-O Cameron Menzies (Menzies timed out) - Second Round
Wat?
Menzies kwam gewoon niet opdagen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat?
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:45:16UPDATE - Wat gebeurt er nu op bord 4? Cameron Menzies is niet op komen dagen en verliest zo dus van Jamie Bain! #rtl7darts #darts reageer retweet
Verslapen genotquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:45:16UPDATE - Wat gebeurt er nu op bord 4? Cameron Menzies is niet op komen dagen en verliest zo dus van Jamie Bain! #rtl7darts #darts reageer retweet
Nee de vrouw wel, laat zich weer volspuiten genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je nog carnaval vieren?
(ik vraag dit voor een vriend)
Stukadoren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de vrouw wel, laat zich weer volspuiten genot.
SOA genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is normaal he. Met carnaval is het kutje vd vrouw voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |