Darts is entertainment Hans. Stille genieters dan ga ik wel op een kerkbankje zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Compenseert weer voor debiele geschreeuw van Price bijvoorbeeld
Volgens mij zijn het deze, stokoude Priestley barrels.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijken op Tony David darts (Jelle Klaassen darts).
Voor entertainment hebben we in de top al genoeg spelers met MvG, Price, Gurney, Wright enzquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Darts is entertainment Hans. Stille genieters dan ga ik wel op een kerkbankje zitten.
Meer is welkom. Halve dooie zoals Hughes hebben niks in de pdc top te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor entertainment hebben we in de top al genoeg spelers met MvG, Price, Gurney, Wright enz
Dirkgodquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Dirk van Duivenbord wint van Matt Clark. Al mijn mannen zijn doorrrrr.
Liever iemand die 100+ kan smijten dan een clown met 90 average.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer is welkom. Halve dooie zoals Hughes hebben niks in de pdc top te zoeken
Halve dooie hebben we niet nodig. Dit is niet de bdo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever iemand die 100+ kan smijten dan een clown met 90 average.
Ik denk dat je Nathan Rafferty bedoelt. Derrie is een oetlul met een achterlijke worp.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Nathan Derry
Bradley Brooks
Zijn ook mannetjes die eraan komen he. Lekker man.
Ik heb Bord 1 niet, maar veel plezier met Scott Taylor en zijn puistenlichaam.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89 schakelt u ook in voor Scott Taylor v Kevin Burness. #Optimaalgenot
Rafferty ja idd. Al die namenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nathan Rafferty bedoelt. Derrie is een oetlul met een achterlijke worp.
Ziedend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Bord 1 niet, maar veel plezier met Scott Taylor en zijn puistenlichaam.
Lewis gooit niet meer met dezequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Brooks gooit met pijlen van Keelgrijper Lewis, die heb ik ook.
Dat niet nee. Met pijlen van O'Shea ofzo.quote:
Zo Noppie op de striem!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Broeks wordt in zijn kontje geneukt door Sheperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |