Doe niet zo achterlijk Clemens gooit vorig weekend een gemiddelde van 112 lol.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als mensen die juichen voor mannen als Clemens, Hughes, allemaal middelmaat.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 15:23:10UPDATE - We gaan met elf Nederlanders de derde ronde in! #rtl7darts #darts reageer retweet
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk Clemens gooit dit weekend een gemiddelde van 112 lol.
Hysterische dramdeuggekkie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ik het na wilde vragen. Ik ga uit van coulantie wegens mijn onschuldige gedrag. Ik deug.
Ah omdat hij nog niet gebanned is is het wel legaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan was hij allang gebanned Hans. Twitch is zeer strict met dat soort dingen. Wat het event ook is.
Hij streamt al 2 jaar Hansquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah omdat hij nog niet gebanned is is het wel legaal
Ja is goed
Dat doen ze allemaal wel eens. Clemens staat sinds vorig seizoen geweldig te speren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef borisz het volgende:
Geen links naar streams idd. Heb het eea weggehaald.
Mag je er wel naar vragen, en dan ontvangen via DM?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef borisz het volgende:
Geen links naar streams idd. Heb het eea weggehaald.
Altijd nog beter dan die troep van jou die zogenaamd altijd wondergemiddeldes gooit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En volgende week weer zitten met 85 gemiddeld. Niet constant genoeg Hans.
Niet weleens > te vaak. Noppert idem. Leuke top 40 speler en af en toe een upset, maar dat is het ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal wel eens. Clemens staat sinds vorig seizoen geweldig te speren.
Welke troep?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die troep van jou die zogenaamd altijd wondergemiddeldes gooit.
Dat is correct, na twee gemiste metsdarts van Ronnie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.
Gelukkig is De Zwaan wel constant.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke troep?
Cadby, De Zwaan? Uitstekende spelers die het ook doen op het grote podium.
3 zelfs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is correct, na twee gemiste metsdarts van Ronnie.
Wel de meest simpele worp die er bestaat he. Recht vooruit genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell is weer eens blij als een geit met een zege om in december op het WK weer 74 gemiddeld te gooien. Stuk verdriet.
Die is van Burness.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel de meest simpele worp die er bestaat he. Recht vooruit genot.
Wat jullie per DM uitspoken moeten jullie zelf weten. Alleen in de topics mag er niet gehengeld worden naar streams.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je er wel naar vragen, en dan ontvangen via DM?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat jullie per DM uitspoken moeten jullie zelf weten. Alleen in de topics mag er niet gehengeld worden naar streams.
Ik hoef alleen maar in dit topic te kijken om rommel als Raman, Meeuwisse, Harms en Derry op te noemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke troep?
Cadby, De Zwaan? Uitstekende spelers die het ook doen op het grote podium.
Ging over hun worpen en wat ze gedaan hadden. Niet dat het de wereldtop is tamme kanarie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar in dit topic te kijken om rommel als Raman, Meeuwisse, Harms en Derry op te noemen.
Aparte manier om het over de worp van iemand te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ging over hun worpen en wat ze gedaan hadden. Niet dat het de wereldtop is tamme kanarie.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zonde. Sprak zijn vader vorige week (die ook heel goed kan gooien) en toen stond hij zich te plaatsen voor dit toernooi. Komt goed, moet nog veel leren.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Nathan Derry
Bradley Brooks
Zijn ook mannetjes die eraan komen he. Lekker man.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is nu een echte vloergod. Harms moet samen met Veenstra ook overstappen, maar Harms heeft hele vervelende prive-jaren achter de rug, dus dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Meeuwisse dikgedruktequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aparte manier om het over de worp van iemand te hebben.
[..]
[..]
[..]
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 16:04:21Een schande dat Noppert met zijn kwaliteiten en zijn recente goede PC vorm met 6-1 van de erg irritante en trage Mansell heeft verloren op het UK Open. Ik vind dat Noppert zich wel mag schamen voor zijn wanprestatie van vandaag #rtl7darts reageer retweet
Ik heb het idee dat hij nog strakker zou gooien met 1 formaatje kortere shafts. Deze zijn mokerlang.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:15 schreef wimderon het volgende:
Loek zou gesponsord moeten worden door Lucky Loeks Amusementspaleis.
Tabern zonder twijfel.quote:
Hoe vind jij hem ouwe reus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?what the..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?Goede smaak is niet te koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard
[..]
Hoe vind jij hem ouwe reus?Zware drinker gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant de rest vd band uiteraard
Ik wilde er eerst DU BLANQUE NEGER op zetten, maar dat kan ik de vereniging niet aan doen die dagelijkse confrontatie.quote:
Robben is niet mijn man, gek dat je bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mario Robben heeft het moeilijk, daar gaat een van je mannen
Hadden we iets anders verwacht? Het is te hopen voor hem dat hij weer terug kan komen. Het is toch zijn werk namelijk.quote:
Gelukkig is Simon wel door met een solide 98 gemiddeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robben is niet mijn man, gek dat je bent.
Menzies zat niet op de eerste handquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Jamie Bain W-O Cameron Menzies (Menzies timed out) - Second Round
Wat?
Menzies kwam gewoon niet opdagen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat?
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:45:16UPDATE - Wat gebeurt er nu op bord 4? Cameron Menzies is niet op komen dagen en verliest zo dus van Jamie Bain! #rtl7darts #darts reageer retweet
Verslapen genotquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:45:16UPDATE - Wat gebeurt er nu op bord 4? Cameron Menzies is niet op komen dagen en verliest zo dus van Jamie Bain! #rtl7darts #darts reageer retweet
Nee de vrouw wel, laat zich weer volspuiten genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je nog carnaval vieren?
(ik vraag dit voor een vriend)
Stukadoren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de vrouw wel, laat zich weer volspuiten genot.
SOA genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is normaal he. Met carnaval is het kutje vd vrouw voor iedereen.
twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:23:53MORE NEEDLE, Andy Jenkins leads 3-1 against Mario Robbe #ukopen #TeamRileys https://t.co/vvdQD8jP1B reageer retweet
Tevens was RJR boos.twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:39:49Another non handshake to end a game (not sure what it was about). Mario Robbe through to the last 96. #ukopen https://t.co/ZzTDIRWERT reageer retweet
twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 13:47:49.@robcollins180 through! Bit of needle in that one! #UkOpen #TeamRileys https://t.co/IY9KV3oNwq reageer retweet
#TeamRJRquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef wimderon het volgende:
Ziedendheid tussen Robben en Jenkins
twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:23:53MORE NEEDLE, Andy Jenkins leads 3-1 against Mario Robbe #ukopen #TeamRileys https://t.co/vvdQD8jP1B reageer retweet
Tevens was RJR boos.twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:39:49Another non handshake to end a game (not sure what it was about). Mario Robbe through to the last 96. #ukopen https://t.co/ZzTDIRWERT reageer retweet
twitter:thedartingnerd twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 13:47:49.@:robcollins180 through! Bit of needle in that one! #UkOpen #TeamRileys https://t.co/IY9KV3oNwq reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is normaal he. Met carnaval is het kutje vd vrouw voor iedereen.
In de Onerkende Bond allen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft Glenn weer darts onder het bord genot?
Lui oog.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
Hughes kijkt een beetje viezig uit zijn ogen. Soort Benno L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |