Juich je voor Portela of Hughes zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik juich voor de werken van Meeuwisse met zijn mokergeile worp
Geen onfortuinlijke loting voor Geert.quote:
Portela. Hughes heeft een nerdy worp, duurt te lang genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Juich je voor Portela of Hughes zo?
Vanmiddag nog Beker v Ratajski op de striemquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen onfortuinlijke loting voor Geert.
Joegs geniet toch mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portela. Hughes heeft een nerdy worp, duurt te lang genot.
Nee. Met zijn kettingshirt flikker toch op manquote:
Maar daar win je niet alleen een toerkaart mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Met zijn kettingshirt flikker toch op manPortela heeft een hele natuurlijke worp en hij lijkt op Freddie Mercury
Gooit ook prima op de NDB rankings genotquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
Kuivenhoven maakt geen slechte indruk. Benieuwd naar de rest van z'n jaar.
Het lieve kind heeft er geen kut van gebakken tegen Killington.quote:
En niet zo'n lilleke worrep als zijn pa.quote:
Zn pa was wel een baas destijds. Beetje de Wade van de BDO, altijd alles uitgooienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En niet zo'n lilleke worrep als zijn pa.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zn pa was wel een baas destijds. Beetje de Wade van de BDO, altijd alles uitgooien
Hij was uitstekend tegen Mike. Jammer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het lieve kind heeft er geen kut van gebakken tegen Killington.
DE NUMMER 1 VAN DE BDO IS WESLEY HARMSquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Af en toe mis je de vervlogen tijden in de erkende bond.
Wat vind je van de werken van Parlettie?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DE NUMMER 1 VAN DE BDO IS WESLEY HARMS
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
Dat is nu een echte vloergod. Harms moet samen met Veenstra ook overstappen, maar Harms heeft hele vervelende prive-jaren achter de rug, dus dat gaat voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de werken van Parlettie?
Die wedstrijd is gewoon gespeeld.quote:
Simon ''Sidders'' Preston?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Monk staat strak van de pep, wat een god.
Het gerucht gaat dat hij John Henderson zijn prostaat aan het melken was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:07 schreef Madhouse11 het volgende:
Iemand al gevonden waarom Menzies te laat kwam?
Huybrechts das een lieve kerelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
En Richard Nort tegen Sjonnie Huybrechts.dat zijn nog eens matchups mensen.
Shepherdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Resterend op het streambord
Kirk Shepherd v Bradley Brooks - Second Round
Mickey Mansell v Danny Noppert - Third Round
James Richardson v Steve Lennon - Third Round
Scott Baker v Krzysztof Ratajski - Third Round
Devon Petersen v Portela/Hughes - Third Round
Zijn tijd is dan ook allang voorbij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Shepherd gooit echt met middeleeuwse pijlen.
HOE kun je op semi-pro niveau gooien met zon worp?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Shepherd gooit echt met middeleeuwse pijlen.
Lijken op Tony David darts (Jelle Klaassen darts).quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Die barrels komen me zo bekend voor, die shafts had ik vroeger ook bij mijn Intertoys dartpijlen.
[ afbeelding ]
geen wonder dat de intertoys failliet is hahahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Die barrels komen me zo bekend voor, die shafts had ik vroeger ook bij mijn Intertoys dartpijlen.
[ afbeelding ]
Darts is entertainment Hans. Stille genieters dan ga ik wel op een kerkbankje zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Compenseert weer voor debiele geschreeuw van Price bijvoorbeeld
Volgens mij zijn het deze, stokoude Priestley barrels.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijken op Tony David darts (Jelle Klaassen darts).
Voor entertainment hebben we in de top al genoeg spelers met MvG, Price, Gurney, Wright enzquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Darts is entertainment Hans. Stille genieters dan ga ik wel op een kerkbankje zitten.
Meer is welkom. Halve dooie zoals Hughes hebben niks in de pdc top te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor entertainment hebben we in de top al genoeg spelers met MvG, Price, Gurney, Wright enz
Dirkgodquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Dirk van Duivenbord wint van Matt Clark. Al mijn mannen zijn doorrrrr.
Liever iemand die 100+ kan smijten dan een clown met 90 average.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer is welkom. Halve dooie zoals Hughes hebben niks in de pdc top te zoeken
Halve dooie hebben we niet nodig. Dit is niet de bdo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever iemand die 100+ kan smijten dan een clown met 90 average.
Ik denk dat je Nathan Rafferty bedoelt. Derrie is een oetlul met een achterlijke worp.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Nathan Derry
Bradley Brooks
Zijn ook mannetjes die eraan komen he. Lekker man.
Ik heb Bord 1 niet, maar veel plezier met Scott Taylor en zijn puistenlichaam.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89 schakelt u ook in voor Scott Taylor v Kevin Burness. #Optimaalgenot
Rafferty ja idd. Al die namenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nathan Rafferty bedoelt. Derrie is een oetlul met een achterlijke worp.
Ziedend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Bord 1 niet, maar veel plezier met Scott Taylor en zijn puistenlichaam.
Lewis gooit niet meer met dezequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Brooks gooit met pijlen van Keelgrijper Lewis, die heb ik ook.
Dat niet nee. Met pijlen van O'Shea ofzo.quote:
Zo Noppie op de striem!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Broeks wordt in zijn kontje geneukt door Sheperd.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo Noppie op de striem!!!
Tegen Mikkie.
Mag dit nog wel volgens de nieuwe policy?!quote:
Ik vraag het even na?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag dit nog wel volgens de nieuwe policy?!
De Twitch mag je wel linken. Die kerel heeft meerdere betaalde accounts en zend dat uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Illegale zaken (warez, torrents, livestreams e.d.)
Het plaatsen van materiaal of linkjes naar materiaal dat auteursrechtelijk beschermd is en waarvoor geen toestemming is is niet toegestaan. Hieronder vallen onder meer linkjes naar illegale torrents van software, muziek en films, maar ook bijvoorbeeld livestreams van sportevenementen, concerten en dergelijke, tenzij het gaat om een officiële stream en er geen wachtwoorden en andere technieken worden omzeild. Linken naar illegale streams is uitdrukkelijk VERBODEN.
Clemens in ieder geval door naar vanavond.quote:
Dat maakt het nog niet legaal...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Twitch mag je wel linken. Die kerel heeft meerdere betaalde accounts en zend dat uit
Stijn verwijder snel die goldenarrows post.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Illegale zaken (warez, torrents, livestreams e.d.)
Het plaatsen van materiaal of linkjes naar materiaal dat auteursrechtelijk beschermd is en waarvoor geen toestemming is is niet toegestaan. Hieronder vallen onder meer linkjes naar illegale torrents van software, muziek en films, maar ook bijvoorbeeld livestreams van sportevenementen, concerten en dergelijke, tenzij het gaat om een officiële stream en er geen wachtwoorden en andere technieken worden omzeild. Linken naar illegale streams is uitdrukkelijk VERBODEN.
Schijnbaar wel, anders had Twitch zijn kanaal allang gebanned en daar zijn ze zeer strict in legale en illegale streams. Super bowl werden meerdere kanalen binnen 5 minuten gesloten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet legaal...
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens in ieder geval door naar vanavond.
Ik heb mezelf al geTR'd (lol).quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn verwijder snel die goldenarrows post.
Lijkt me sterk dat die gast uitzendrechten heeft gekocht bij PDC. Het is gewoon net zo illegaal als goudenpijlkanaal of laola of welk streamsite dan ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had Twitch zijn kanaal allang gebanned en daar zijn ze zeer strict in legale en illegale streams. Super bowl werden meerdere kanalen binnen 5 minuten gesloten bijvoorbeeld.
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?
Dan was hij allang gebanned Hans. Twitch is zeer strict met dat soort dingen. Wat het event ook is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die gast uitzendrechten heeft gekocht bij PDC. Het is gewoon net zo illegaal als goudenpijlkanaal of laola of welk streamsite dan ook.
Ron gaat hem pakkie gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ron gaat verliezen van The Hunter Hunt.
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun jij ook niet wachten op vanavond, met Marcel Maijer die zo blij als een hond die z'n baasje na 3 maanden weer terugziet verkondigt dat Ron Meulenkamp door is naar de volgende ronde?
Omdat ik het na wilde vragen. Ik ga uit van coulantie wegens mijn onschuldige gedrag. Ik deug.quote:
Net zo lachwekkend als mensen die juichen voor mannen als Clemens, Hughes, allemaal middelmaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie het RTL7DARTS-account al als een blije geit tekeer gaan omdat er een middelmatige Nederlander door is. Ik vind dat zo lachwekkend en doodvermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |