Mijn kinderen lezen dat blad toch ook? MIjn punt is dat wanneer iets in de echte wereld voorkomt, dit nog niet automatisch ook in de DD hoeft te staan.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef FYazz het volgende:
[..]
Misschien moet jij als volwassen man je niet zo druk maken om een blad voor kinderen
Ik zie een lesbische koppel nou ook niet als 'grotemensenonzin' en gaat ook niet in tegen het beeld van een vrolijk en onbekommerde wereld.
(Tenzij je een afgunst hebt tegen LHBT'ers, maar dat is niet het probleem van de DD maar van diegene zelf).
De enige 'tere zieltjes' die ik hier spot zijn de volwassenen die zich druk maken om een kinderblad en een lesbisch koppel in Duckstad.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.
Misschien kan jij ook naar dat 'andere' sneeuwvlokjes forum waarin je niet hoeft om te gaan met andere meningen als de jouwe.
Nou een kind dat in de donald duck 'koppeltjes' van bij-figuren gaat zitten tellen om te zien dat er alleen hetero-koppels zijn vind ik ook niet heel gezond. (zie filmpje)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:26 schreef FYazz het volgende:
De enige 'tere zieltjes' die ik hier spot zijn de volwassenen die zich druk maken om een kinderblad en een lesbisch koppel in Duckstad.
"Boh yum, homoseksualiteit, lekker, leuk! Billetjes spreiden kinders!"quote:Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef Ringo het volgende:
“Hu bah, homoseksualiteit, vies, eng! Oortjes dicht, kinders!”
Je maakt je punt met een verkrachtingsvoorbeeldquote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn kinderen lezen dat blad toch ook? MIjn punt is dat wanneer iets in de echte wereld voorkomt, dit nog niet automatisch ook in de DD hoeft te staan.
In het echt houden eenden vaak groepsverkrachtingen. Dan vallen meerdere eenden een vrouwtjeseend aan en proberen haar tegelijkertijd te penetreren en te insemineren. Dat zien we toch ook niet in de DD, met Guus en Donald die Katrien op de grond werpen en haar beiden proberen te penetreren?
hee een priester in de zaal!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
"Boh yum, homoseksualiteit, lekker, leuk! Billetjes spreiden kinders!"
Ik ben van mening dat de DD een fantasiewereld is die geen afspiegeling van onze maatschappij hoeft te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je maakt je punt met een verkrachtingsvoorbeeld
Ga je nu groepsverkrachtingen of ander geweld op hetzelfde niveau plaatsen als een lesbisch koppel?
Je snapt niet dat geweld en verkrachting wel schadelijk zijn voor kinderen, maar een lesbisch koppel niet?
Of ben je van mening dat lesbische koppels wel schadelijk zijn voor kinderen?
Ga je nou doen alsof het niet bestaat? Lijkt toch weleens voor te komen, dus eigenlijk is het best normaal.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ga je nu groepsverkrachtingen of ander geweld op hetzelfde niveau plaatsen als een lesbisch koppel?
Je snapt niet dat geweld en verkrachting wel schadelijk zijn voor kinderen, maar een lesbisch koppel niet?
Het is op zich niet zo heel vreemd als een kind van een homo-koppel zich bezighoudt met dat soort dingen nee. Die zit niet per se aan de keukentafel met mama en mama die haar instrueren om morgen Donalds Brievenbus aan te schrijven met de ontdekking van dat fenomeen. Man man man.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Speekselklier het volgende:
Nou een kind dat in de donald duck 'koppeltjes' van bij-figuren gaat zitten tellen om te zien dat er alleen hetero-koppels zijn vind ik ook niet heel gezond. (zie filmpje)
Ook heel normaal. Dus hop, de DD in!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
hee een priester in de zaal!
Duckstad heeft een Kathedraal en Donald is wel eens in een pittoresk kerkje geweest.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef LXIV het volgende:
En religie? Moet dat ook in de DD? Want dat bestaat in de echte wereld ook.
Dan is het voor jou fijn dat het niet je kind isquote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nou een kind dat in de donald duck 'koppeltjes' van bij-figuren gaat zitten tellen om te zien dat er alleen hetero-koppels zijn vind ik ook niet heel gezond. (zie filmpje)
Er wordt onnodig druk gemaakt omdat er geen lesbische koppels in zitten. Lekker boeiend toch.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:35 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dan is het voor jou fijn dat het niet je kind is
Doet verder niets af aan het feit dat volwassenen zich hier onnodig druk maken over een lesbisch koppel in de DD.
Tenzij deze mensen in de echte wereld zich dus ook zo druk maken om lesbische koppels. Maar dat is dan toch echt hun probleem en niet die van de DD.
Hoeft ook niet, maar is het grotendeels wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de DD een fantasiewereld is die geen afspiegeling van onze maatschappij hoeft te zijn.
Een eend heeft geen penis en kan derhalve niet penetreren. Zoals de meeste vogels heeft een eend een cloaca.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn kinderen lezen dat blad toch ook? MIjn punt is dat wanneer iets in de echte wereld voorkomt, dit nog niet automatisch ook in de DD hoeft te staan.
In het echt houden eenden vaak groepsverkrachtingen. Dan vallen meerdere eenden een vrouwtjeseend aan en proberen haar tegelijkertijd te penetreren en te insemineren. Dat zien we toch ook niet in de DD, met Guus en Donald die Katrien op de grond werpen en haar beiden proberen te penetreren?
Dat ligt er maar net aan aan wie je het vraagt. Dat is geen exacte wetenschap.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Eenden (woerden) hebben wel een penis. En een lange ook. Zie o.a.:quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Een eend heeft geen penis en kan derhalve niet penetreren. Zoals de meeste vogels heeft een eend een cloaca.
55cm hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eenden (woerden) hebben wel een penis. En een lange ook. Zie o.a.:
https://vroegevogels.bnnvara.nl/nieuws/de-lange-eendenpenis
Sneeuwvlokjes zijn toch echt de mensen die hier mad om worden of roepen dat 'de kinderbescherming erbij moet worden gehaald'. Om fucking Donald Duck.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.
Misschien kan jij ook naar dat 'andere' sneeuwvlokjes forum waarin je niet hoeft om te gaan met andere meningen als de jouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |