abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2019 @ 19:25:45 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185240376
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef FYazz het volgende:

[..]

Misschien moet jij als volwassen man je niet zo druk maken om een blad voor kinderen ;)

Ik zie een lesbische koppel nou ook niet als 'grotemensenonzin' en gaat ook niet in tegen het beeld van een vrolijk en onbekommerde wereld.
(Tenzij je een afgunst hebt tegen LHBT'ers, maar dat is niet het probleem van de DD maar van diegene zelf).
Mijn kinderen lezen dat blad toch ook? MIjn punt is dat wanneer iets in de echte wereld voorkomt, dit nog niet automatisch ook in de DD hoeft te staan.

In het echt houden eenden vaak groepsverkrachtingen. Dan vallen meerdere eenden een vrouwtjeseend aan en proberen haar tegelijkertijd te penetreren en te insemineren. Dat zien we toch ook niet in de DD, met Guus en Donald die Katrien op de grond werpen en haar beiden proberen te penetreren?
The End Times are wild
pi_185240390
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.

Misschien kan jij ook naar dat 'andere' sneeuwvlokjes forum waarin je niet hoeft om te gaan met andere meningen als de jouwe :).
De enige 'tere zieltjes' die ik hier spot zijn de volwassenen die zich druk maken om een kinderblad en een lesbisch koppel in Duckstad.

Je eigen reactie en houding is exact hetzelfde als de reacties en houding van de 'sneeuwvlokjes' waar jij met afgunst over praat.

Niet alles hoeft pc, maar je hoeft ook niet van alle veranderingen een probleem te maken.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:27:42 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185240419
“Hu bah, homoseksualiteit, vies, eng! Oortjes dicht, kinders!”
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:30:02 #154
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185240460
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:26 schreef FYazz het volgende:

De enige 'tere zieltjes' die ik hier spot zijn de volwassenen die zich druk maken om een kinderblad en een lesbisch koppel in Duckstad.

Nou een kind dat in de donald duck 'koppeltjes' van bij-figuren gaat zitten tellen om te zien dat er alleen hetero-koppels zijn vind ik ook niet heel gezond. (zie filmpje)
Tot nooit .......
pi_185240466
Donald Duck _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185240468
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef Ringo het volgende:
“Hu bah, homoseksualiteit, vies, eng! Oortjes dicht, kinders!”
"Boh yum, homoseksualiteit, lekker, leuk! Billetjes spreiden kinders!"
pi_185240476
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mijn kinderen lezen dat blad toch ook? MIjn punt is dat wanneer iets in de echte wereld voorkomt, dit nog niet automatisch ook in de DD hoeft te staan.

In het echt houden eenden vaak groepsverkrachtingen. Dan vallen meerdere eenden een vrouwtjeseend aan en proberen haar tegelijkertijd te penetreren en te insemineren. Dat zien we toch ook niet in de DD, met Guus en Donald die Katrien op de grond werpen en haar beiden proberen te penetreren?
Je maakt je punt met een verkrachtingsvoorbeeld :?
Ga je nu groepsverkrachtingen of ander geweld op hetzelfde niveau plaatsen als een lesbisch koppel?

Je snapt niet dat geweld en verkrachting wel schadelijk zijn voor kinderen, maar een lesbisch koppel niet?

Of ben je van mening dat lesbische koppels wel schadelijk zijn voor kinderen?
  maandag 25 februari 2019 @ 19:31:19 #158
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185240489
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

"Boh yum, homoseksualiteit, lekker, leuk! Billetjes spreiden kinders!"
hee een priester in de zaal!
Tot nooit .......
  maandag 25 februari 2019 @ 19:31:48 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185240502
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ga je nu groepsverkrachtingen of ander geweld op hetzelfde niveau plaatsen als een lesbisch koppel?

Je snapt niet dat geweld en verkrachting wel schadelijk zijn voor kinderen, maar een lesbisch koppel niet?

Ik ben van mening dat de DD een fantasiewereld is die geen afspiegeling van onze maatschappij hoeft te zijn.
The End Times are wild
pi_185240508
quote:

[..]

Ga je nou doen alsof het niet bestaat? Lijkt toch weleens voor te komen, dus eigenlijk is het best normaal.
pi_185240517
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Speekselklier het volgende:
Nou een kind dat in de donald duck 'koppeltjes' van bij-figuren gaat zitten tellen om te zien dat er alleen hetero-koppels zijn vind ik ook niet heel gezond. (zie filmpje)
Het is op zich niet zo heel vreemd als een kind van een homo-koppel zich bezighoudt met dat soort dingen nee. Die zit niet per se aan de keukentafel met mama en mama die haar instrueren om morgen Donalds Brievenbus aan te schrijven met de ontdekking van dat fenomeen. Man man man. :')
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_185240521
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

hee een priester in de zaal!
Ook heel normaal. Dus hop, de DD in!
pi_185240556
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef LXIV het volgende:
En religie? Moet dat ook in de DD? Want dat bestaat in de echte wereld ook.
Duckstad heeft een Kathedraal en Donald is wel eens in een pittoresk kerkje geweest.
Er stonden daar dan wel weer heiligenbeelden van vogels (niet zo raar in Duckstad).
pi_185240577
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dan is het voor jou fijn dat het niet je kind is ;)

Doet verder niets af aan het feit dat volwassenen zich hier onnodig druk maken over een lesbisch koppel in de DD.
Tenzij deze mensen in de echte wereld zich dus ook zo druk maken om lesbische koppels. Maar dat is dan toch echt hun probleem en niet die van de DD.
pi_185240607
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:35 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dan is het voor jou fijn dat het niet je kind is ;)

Doet verder niets af aan het feit dat volwassenen zich hier onnodig druk maken over een lesbisch koppel in de DD.
Tenzij deze mensen in de echte wereld zich dus ook zo druk maken om lesbische koppels. Maar dat is dan toch echt hun probleem en niet die van de DD.
Er wordt onnodig druk gemaakt omdat er geen lesbische koppels in zitten. Lekker boeiend toch.
pi_185240835
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de DD een fantasiewereld is die geen afspiegeling van onze maatschappij hoeft te zijn.
Hoeft ook niet, maar is het grotendeels wel.

Als je daadwerkelijk kinderen hebt die de DD lezen dan zie je dus ook dat alle randzaken (namen, producten, kleding, uiterlijke kenmerken etc.) een afspiegeling zijn van de huidige maatschappij.
Kids die met ei-foons lopen, die hippe games en merkkleding willen, volwassenen die met uiterlijk bezig zijn en herkenbare emoties tonen, bekende namen die worden verbasterd: Guus Geeuwis, Huub Snavel, Lady Koekoek etc.

Overigens in een fantasiewereld kunnen toch ook lesbische koppels bestaan?
pi_185240859
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een eend heeft geen penis en kan derhalve niet penetreren. Zoals de meeste vogels heeft een eend een cloaca.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_185240897
Dit topic :')
Treurig gewoon. :{
pi_185240900
quote:

[..]

Dat ligt er maar net aan aan wie je het vraagt. Dat is geen exacte wetenschap.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 25 februari 2019 @ 20:00:45 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185241143
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een eend heeft geen penis en kan derhalve niet penetreren. Zoals de meeste vogels heeft een eend een cloaca.
Eenden (woerden) hebben wel een penis. En een lange ook. Zie o.a.:

https://vroegevogels.bnnvara.nl/nieuws/de-lange-eendenpenis
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185241179
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eenden (woerden) hebben wel een penis. En een lange ook. Zie o.a.:

https://vroegevogels.bnnvara.nl/nieuws/de-lange-eendenpenis
55cm hier.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185241201
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.

Misschien kan jij ook naar dat 'andere' sneeuwvlokjes forum waarin je niet hoeft om te gaan met andere meningen als de jouwe :).
Sneeuwvlokjes zijn toch echt de mensen die hier mad om worden of roepen dat 'de kinderbescherming erbij moet worden gehaald'. Om fucking Donald Duck.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:10:27 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185241372
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja echt he.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185241399
Maar een donkere man en een Chinese vrouw in de Donald Duck is nog steeds een taboe ?
pi_185241464
De echte olifant in de kamer wordt weer mooi genegeerd. Het is natuurlijk een schande dat er alleen maar witte eenden in Duck stad te vinden zijn :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')