Dit is onze sc toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
kom weer ff chillen in de andere SC
linkse krijger?quote:
Boh hoe rijk zouden de grote bedrijven dan wel niet wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:40 schreef Goudenvis het volgende:
Stel je voor dat Rutte alleenheerschappij zou hebben
Grote bedrijvenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boh hoe rijk zouden de grote bedrijven dan wel niet worden
Top ideequote:Op maandag 25 februari 2019 15:26 schreef I. het volgende:
Zullen we met z'n allen een crowdfundactie starten om voor dit topic reclame te maken op de Nederlandse radio?
Lijkt mij uitstekend.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Top ideezou wel ook meteen TV meepakken dan.
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 15:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ja. Zeker grappig.
Dan gaan wij het helaas niet eens worden aangaande dit onderwerp. Zonde wel, ik dacht dat we naar consensus aan het werken waren.quote:
Gemiste kans.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gaan wij het helaas niet eens worden aangaande dit onderwerp. Zonde wel, ik dacht dat we naar consensus aan het werken waren.
Toch nog iets waar we het over eens zijn. Dit maakt m'n dag toch een stukje minder deprimerend.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toch nog iets waar we het over eens zijn. Dit maakt m'n dag toch een stukje minder deprimerend.
Liefquote:Op maandag 25 februari 2019 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik noteer je op mijn lijst van internetvriendjes!
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik kan alleen een stijve krijgen als ik een rol van twee euro-muntstukken in mn kont duw, gehaktbal in mn mond, terwijl mijn partner bijbelverhalen opleest.
Ja geniet er maar van, kan morgen weer anders zijn.quote:
Denk dat ik hem tussen nu en middernacht minstens zeven keer sluit en 8 keer opengooiquote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja geniet er maar van, kan morgen weer anders zijn.
Eind maart is eind maartquote:Op maandag 25 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat ik hem tussen nu en middernacht minstens zeven keer sluit en 8 keer opengooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |