Ja klopt. Er is heel wat uit gekomen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:48 schreef Goudenvis het volgende:
@:Samuel24 is het al gelukt met poepen?
EN WEER GEEN LIVESTREAM HEquote:Op maandag 25 februari 2019 17:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja klopt. Er is heel wat uit gekomen.
Eerst wil ik poen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
EN WEER GEEN LIVESTREAM HEStiekemerd
Die heeft een dure smaak. Uurtje met d'r shoppen kost al gauw 800¤quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat kost een uurtje met je moeder?
Komt dat dan ook op livestream?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat ben jij disrespectful zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
😒quote:Op maandag 25 februari 2019 17:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja klopt. Er is heel wat uit gekomen.
We kunnen wel even oefenen als het nog steeds te moeilijk is?quote:
Jij noemt mij goudvisquote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
We kunnen wel even oefenen als het nog steeds te moeilijk is?
quote:
Lijkt me een prima begin van de brainstorm sessie.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:24 schreef alexlefou het volgende:
Bier en tieten 🎵🎶 sjalalala 🎵🎶🎵🎶 bier en tieten sjalalala 🎵🎶🎵🎶🎶🎵🎸🎷🎸🎸🤸🇧🇪
HAAAAAAAquote:Op maandag 25 februari 2019 18:05 schreef Quotidien het volgende:
De moeder van goudvis heeft haar diensten al aangeboden om te sponsoren
Je dikke moeder kwam nog optreden. We hebben een Jos Brinkie gemaakt en die in haar reet gestopt, was wel lachen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nog mooie dingen gemaakt op de dagbesteding?
Je mag wel een beetje respect tonen voor mijn moeder, niet zo brutaal. Die vrouw heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je dikke moeder kwam nog optreden. We hebben een Jos Brinkie gemaakt en die in haar reet gestopt, was wel lachen.
Ja dahaaag.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje respect tonen voor mijn moeder, niet zo brutaal. Die vrouw heeft er niks mee te maken.
Dus we moeten dames zien te vinden die bereid zijn het Amazon logo op de tetten te laten tattooeren.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef alexlefou het volgende:
Net Jeff Bezos op bezoek gekregen, hij stond open om alles te financieren wat wij voorstellen zolang het Amazon logo er maar op staat
Ja, een paar lekkere blondjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus we moeten dames zien te vinden die bereid zijn het Amazon logo op de tetten te laten tattooeren.
De grapquote:Op maandag 25 februari 2019 18:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dahaaag.
Als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren, anders ben je ook gewoon een mietje
Stoer hoor met je geschoren beentjes.quote:
Ik heb geen respect voor een vrouw van lichte zedenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje respect tonen voor mijn moeder, niet zo brutaal. Die vrouw heeft er niks mee te maken.
Zal wel lastig zijn in de omgang met je familie dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:44 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor een vrouw van lichte zeden
Zijn wij verwant aan elkaar dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zal wel lastig zijn in de omgang met je familie dan.
In mijn familie zitten vooral slimme mensen, dus nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zijn wij verwant aan elkaar dan?
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zijn wij verwant aan elkaar dan?
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In mijn familie zitten vooral slimme mensen, dus nee.
Ben jij zeker het zwarte schaap van de familiequote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In mijn familie zitten vooral slimme mensen, dus nee.
Dat is correctquote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben jij zeker het zwarte schaap van de familie
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je dikke moeder kwam nog optreden. We hebben een Jos Brinkie gemaakt en die in haar reet gestopt, was wel lachen.
Arme Antjequote:
Daar rijden ze volgens mij in IS gebied meequote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Toyota Hilux.
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantiequote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Toyota Hilux.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar rijden ze volgens mij in IS gebied mee
Heb je hier foto's van? Klinkt als een goede vakantie.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantie
Als een lokale terrorist willen overkomenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantie
Waarom niet gewoon de hele lokale experience meepakken?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als een lokale terrorist willen overkomen
Niet mobiel, maar kan het je van harte aanbevelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je hier foto's van? Klinkt als een goede vakantie.
Beetje hoofden hakken enzoquote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de hele lokale experience meepakken?
Hij staat bij dezen op de 'to do list'.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:54 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Niet mobiel, maar kan het je van harte aanbevelen.
Volgens mij ben je zo'n 5000km in de war.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als een lokale terrorist willen overkomen
Bij welk programma zou hij vandaag zitten?quote:
Boulevard volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij welk programma zou hij vandaag zitten?
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zitquote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zoals al die andere homo's.
Ik kan me niet vinden in de manier waarop ik hier neergezet word hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zittevens schijnt hij poep te eten.
Ik heb het ook gelezen op mijn altijd goed geïnformeerde bronnenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zittevens schijnt hij poep te eten.
Ah okay, fijn dat je het even ontkracht. Begon me al zorgen te maken want is niet echt gezond.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in de manier waarop ik hier neergezet word hoor.
Fcking geilquote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
De echte inside scoop is dat ik graag euromunten in mijn reet duw terwijl mijn mond volgepropt zit met een gehaktbal. Als mn seksuele partner dan bijbelverhalen gaat oplezen krijg ik echt een snoeiharde erectie.
Dat vind ik dan weer normaal.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
De echte inside scoop is dat ik graag euromunten in mijn reet duw terwijl mijn mond volgepropt zit met een gehaktbal. Als mn seksuele partner dan bijbelverhalen gaat oplezen krijg ik echt een snoeiharde erectie.
Meerdere keren dezelfde reactie plaatsenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Gras is groen en zulks.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Ha zuurpruimpje van me!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Meerdere keren dezelfde reactie plaatsen
Stuur maar keer naar mij, kan ik fixen.quote:
Zou wel eens tijd worden om te wisselen ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stuur maar keer naar mij, kan ik fixen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel eens tijd worden om te wisselen ja.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |