Ik kan me niet vinden in de manier waarop ik hier neergezet word hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zittevens schijnt hij poep te eten.
Ik heb het ook gelezen op mijn altijd goed geïnformeerde bronnenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zittevens schijnt hij poep te eten.
Ah okay, fijn dat je het even ontkracht. Begon me al zorgen te maken want is niet echt gezond.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in de manier waarop ik hier neergezet word hoor.
Fcking geilquote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
De echte inside scoop is dat ik graag euromunten in mijn reet duw terwijl mijn mond volgepropt zit met een gehaktbal. Als mn seksuele partner dan bijbelverhalen gaat oplezen krijg ik echt een snoeiharde erectie.
Dat vind ik dan weer normaal.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
De echte inside scoop is dat ik graag euromunten in mijn reet duw terwijl mijn mond volgepropt zit met een gehaktbal. Als mn seksuele partner dan bijbelverhalen gaat oplezen krijg ik echt een snoeiharde erectie.
Meerdere keren dezelfde reactie plaatsenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Gras is groen en zulks.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Ha zuurpruimpje van me!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Meerdere keren dezelfde reactie plaatsen
Stuur maar keer naar mij, kan ik fixen.quote:
Zou wel eens tijd worden om te wisselen ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stuur maar keer naar mij, kan ik fixen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel eens tijd worden om te wisselen ja.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |