quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je dikke moeder kwam nog optreden. We hebben een Jos Brinkie gemaakt en die in haar reet gestopt, was wel lachen.
Arme Antjequote:
Daar rijden ze volgens mij in IS gebied meequote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Toyota Hilux.
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantiequote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Toyota Hilux.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar rijden ze volgens mij in IS gebied mee
Heb je hier foto's van? Klinkt als een goede vakantie.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantie
Als een lokale terrorist willen overkomenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Heb met zo'n soort bak drie weken door Namibië gereisd een paar jaar terug. Epische vakantie
Waarom niet gewoon de hele lokale experience meepakken?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als een lokale terrorist willen overkomen
Niet mobiel, maar kan het je van harte aanbevelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je hier foto's van? Klinkt als een goede vakantie.
Beetje hoofden hakken enzoquote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de hele lokale experience meepakken?
Hij staat bij dezen op de 'to do list'.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:54 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Niet mobiel, maar kan het je van harte aanbevelen.
Volgens mij ben je zo'n 5000km in de war.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als een lokale terrorist willen overkomen
Bij welk programma zou hij vandaag zitten?quote:
Boulevard volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij welk programma zou hij vandaag zitten?
Ik zie in de nieuwe topics lijst dat VK vanavond bij boulevard zitquote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zoals al die andere homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |