onzin,met hangover bekannt, maar deze nieuwe Film is geen Komödiequote:Op maandag 25 februari 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Bradley Cooper is een enorme eikel, hij kan voor geen meter acteren ook
Alle mannen met baarden zijn vaak bokkelullenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij speelt wel een enorme bokkenlul in die film dus dat past wel
true uhm wie hebben er hier eigenlijk allemaal een baard?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alle mannen met baarden zijn vaak bokkelullen
Oh wel een goede graadmeter jaquote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
true uhm wie hebben er hier eigenlijk allemaal een baard?
Misschien @Recce de metalheadquote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh wel een goede graadmeter ja
echt welquote:Op maandag 25 februari 2019 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
de werd er altijd verstoppning hehabt hebben
Is dat een metalhead? oh ik dacht een net manneke om te zienquote:
fixedquote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
true uhm wie hebben er hier eigenlijk allemaal een baard?
Axl Rose zingt niet, die kermt.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:29 schreef mario390 het volgende:
bij axl rose kann ik me herinnern hij zong ook :: Niiiiaaaaaaaaauuuuuuuuuwwwwwww
quote:
Ja hè! Ik keek zo'n gare YT video en daar zat ondertiteling bij, was helemaal uitgetypt die lalalaquote:Op maandag 25 februari 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Shallalalalaloooo dat is wel weird als je er op let zeg
Het is ook niet mee te zingen haast je breekt je bek erover danquote:Op maandag 25 februari 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hè! Ik keek zo'n gare YT video en daar zat ondertiteling bij, was helemaal uitgetypt die lalala
Arme buurvrouwquote:Op maandag 25 februari 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is ook niet mee te zingen haast je breekt je bek erover dan
Dan ga ik het niet eens proberen, een gebroken been en arm vind ik wel weer genoeg voor een tijdje.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is ook niet mee te zingen haast je breekt je bek erover dan
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet eens proberen, een gebroken been en arm vind ik wel weer genoeg voor een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |