Heb jij ook lekker weer?quote:
Bij mij is het 18.4 graden in de schaduw.quote:
Tis daar nu zomer ... in 2001 was ik daar omstreeks deze periode met Carnaval.... terwijl ik onder een parasol in de schaduw zat verbrande ik alsnog....quote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef mario390 het volgende:
man man in rio bij big brother brasil 33 grad
zij komen naar buiten naar de Terasse en daar staat en Cooler met Eis gefüllt met Flessen Sprite
de hebben altijd zomer of?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar nu zomer ... in 2001 was ik daar omstreeks deze periode met Carnaval.... terwijl ik onder een parasol in de schaduw zat verbrande ik alsnog....
waar was je vannacht? oscars gekijken? ik wel en betje Lady Gaga met Bradleyy Cooper was en Wahnsinnliedquote:Op maandag 25 februari 2019 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
in onze ogen wel ja... in aug-sep is het misschien iets van 23-25 graden of zo
Rare Duitsers moeten ook alles proberen te vertalen.quote:
ik bedoelte eigentlich is dat oostenrijksquote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rare Duitsers moeten ook alles proberen te vertalen.
ik vond er geen reet aan...verbaasde me wel dat BC kon zingenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar was je vannacht? oscars gekijken? ik wel en betje Lady Gaga met Bradleyy Cooper was en Wahnsinnlied
Die zijn ook raar.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoelte eigentlich is dat oostenrijks
Lady Gaga wat en amazing Voicequote:Op maandag 25 februari 2019 13:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vond er geen reet aan...verbaasde me wel dat BC kon zingen
Slapen...quote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar was je vannacht? oscars gekijken? ik wel en betje Lady Gaga met Bradleyy Cooper was en Wahnsinnlied
Geen idee, ik sliep al en niet gezien wie bij wie lag...quote:Op maandag 25 februari 2019 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo,candela is bij Raquel, en Sofia is allein geslapen
toch zo was het heb ik alles gezien candela enantonio hebben tot half 6 gesprokenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik sliep al en niet gezien wie bij wie lag...
Record temperaturen ook in Spanje.. 25 voor Zaragoza vandaag hoor ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |