Het volgende ben ik benieuwd naar:
Mag je in Nederland, en in Aruba (koninkrijk der nederlanden) nou wel, of niet, een jetski besturen zonder vaarbewijs? Wie kan de regels wat voor mij verduidelijken?
Ik lijk hier te lezen, dat het in Aruba niet hoeft, maar echt super duidelijk vind ik de info nou ook weer niet.
In Nederland hoeft het dan weer alleen als de jetski boven de 20km/h kan, maar dat gaan ze volgens mij vrij makkelijk. Maar Aruba heeft dus andere wetten als Nederland, begrijp ik dat goed?
En dan dit van vaarbewijs.nl:
quote:
In het buitenland
Vaarbewijs 1 geldt in het buitenland als International Certificate of Competence (ICC) for inland waters. Dit krijgt u automatisch na het behalen van Vaarbewijs 1. U mag hiermee op rivieren, kanalen en meren varen, maar niet op de kustwateren.
Dus, als je ergens op vakantie gaat en je wilt aan de kust een jetski huren, en dat land heeft net zoals Nederland de regel dat je een vaarbewijs nodig hebt, dan zal je eerst altijd vaarbewijs 2 nodig hebben?
Ik vind het allemaal een beetje onduidelijk, en wilde voordat ik een vakantie boek, toch even zeker weten of op vakantie een jetski kunnen huren zonder trainer/groepje er bij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!