Ik app haar ook niet veel, het is gewoon aantal berichtjes per dag. Zie wel hoe het gaat lopen, denk nu nog te vroeg voor een date voorstel.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'
Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.
En nu jij.
En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
Dat zou ik helemaal prima vindenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zelf zou ik iets sturen van:
Wat lekker zo in de zon, daar had ik wel bij willen zitten met een biertje. Een wijntje voor mevrouw?
Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)quote:[b]Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het
Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.
Niet mee eens.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)
Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Je laat zien wat JIJ leuk vindt en je daar lekker over kan praten. Je laat ook tussen neus en lippen door zien waar je interesse en passie ligt. Daarnaast geef je meteen een prikkel aan haar om daarop te reageren. Zo kan je een gesprek op gang laten komen. In plaats van dat het een standaardgesprek wordt.
Je moet uiteindelijk in zo'n gesprek naar een onderwerp waar beiden interesseren, want dan tik je berichten uit nature en kan je daar gezellig en leuk over praten in plaats van dat je 10 minuten over een bericht hebt moeten nadenken omdat ik op een bepaalde manier met haar MOET appen. Dat moet je juist vermijden.
Het eerste bericht zou ik ook niet zoiets zeggen nee.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.
Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
En nu jij.
quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet iets, vragen of haar ei-pad niet hard is geworden door de zon, zoals jij nu bent door haar
Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ikquote:Op zondag 24 februari 2019 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
miss denkt ze wtf wat een creep, of ze kan er om lachen.
Kan alle kanten op
sowquote:Op zondag 24 februari 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ik![]()
Hou van meiden zoals jij
![]()
![]()
Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'
En nu jij.
En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).quote:Op zondag 24 februari 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.
Ik vind dat hij het juist leuk brengt. Ik vind het ook leuk dat hij maatschappelijke problemen aankaart en ook gevoelige onderwerpen op de hak neemt.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.
Dan moet ze dat lekker doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).
Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).
Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |